Οι απλοί τρόποι να ασκείς την ευγνωμοσύνη στην καθημερινότητα σου | αρμονικη ζωη , ευ ζην , ψυχολογια | womenonly.gr | Αρμονική Ζωή
8:00
18/6

Οι απλοί τρόποι να ασκείς την ευγνωμοσύνη στην καθημερινότητα σου

mail to Εκτυπώστε το Αρθρο

Ανέπτυξε έναν πιο θετικό τρόπο σκέψης και κάνε ένα βήμα πιο κοντά στην ευτυχία 

Μπορεί η φράση "εξάσκηση ευγνωμοσύνης" να αναφέρεται συχνά χάρη στις τάσεις ευεξίας των τελευταίων χρόνων, αλλά είναι κάτι πολύ πιο σημαντικό από μια απλή μόδα: Δεν είναι λίγες οι έρευνες που έχουν αποδείξει πως η ευγνωμοδύνη έχει πραγματικά οφέλη για την υγεία μας. Για παράδειγμα, μια μελέτη διαπίστωσε ότι το γράψιμο επιστολών ευγνωμοσύνης για τρεις εβδομάδες ευνοεί τη διανοητική υγεία. Η συγγραφέας Alex Elle έχει επικεντρωθεί στο γράψιμο με θέμα την ευγνωμοσύνη, κάνοντας θετικές επιβεβαιώσεις μέσω του ημερήσιου ενημερωτικού δελτίου ευγνωμοσύνης, Gratitude Daily και στο βιβλίο της After the Rain.

Ακόμα και η ίδια όμως παραδέχεται ότι, κατά καιρούς, ήταν δύσκολο να παραμείνει ευγνώμων εν μέσω πανδημίας. "Έβαλα τον εαυτό μου σαν τελευταία προτεραιότητα γιατί είχα την οικογένειά μου και τόσα πολλά άλλα πράγματα για τα οποία έπρεπε να ανησυχώ. Χρειάστηκε να βρω μια πρακτική που θα μου επέτρεπε να επιστρέψω στο κέντρο μου και να είμαι παρούσα σε όσα βρίσκονταν μπροστά μου". 

Τα είδη ξεκούρασης και πώς να καταλάβεις ποιο χρειάζεσαι

 

Παρακάτω θα βρεις τους απλούς τρόπους με τους οποίους μπορείς να ενσωματώσεις την ευγνωμοσύνη στη ζωή σου για μια πιο θετική νοοτροπία, σύμφωνα με την Elle.

Γράψε
"Αυτό είναι το πρώτο πράγμα που προτείνω σε όσους θέλουν να κάνουν μια πρακτική ευγνωμοσύνης. Μπορείς να ξεκινήσεις κάνοντας μια λίστα με όλα όσα έχεις στη ζωή σου, για τα οποία είσαι ευγνώμων".

Παρατήρησε την αναπνοή σου
"Η παρακολούθηση της αναπνοής σου και το είσαι πραγματικά παρούσα κατά τη διάρκεια αυτού είναι μια υπενθύμιση πως, όταν δεν έχουμε τίποτα, έχουμε πάντα την ανάσα μας. Έχω συνειδητοποιήσει ότι η αυτο-φροντίδα και η ευγνωμοσύνη έχουν να κάνουν με τα βασικά. Μπορείς να ρυθμίσεις ένα χρονοδιακόπτη στο τηλέφωνό σου καθημερινά για πέντε λεπτά για αναπνεύσεις όντας πραγματικά παρούσα".

Ζωγράφισε
"Δεν είμαι ζωγράφος, αλλά μου αρέσει. Είναι ένας τρόπος να έρθω πιο κοντά στο εσωτερικό μου παιδί και να είμαι ευγνώμων που δεν έχω κανόνες, ειδικά ως κάποια που μεγάλωσε με πολλούς κανόνες και πολλές σκέψεις με βάση το φόβο. Το να είμαι σε θέση να ζωγραφίζω και να μην ξέρω τι κάνω, είναι σαν να δίνω στον εαυτό μου άδεια να παίξω και είμαι πολύ ευγνώμων γι 'αυτό", λέει η Elle.

Βρες ευγνωμοσύνη σε πρακτικές που ήδη κάνεις 
"Είναι σημαντικό να δώσεις στον εαυτό σου την αυτονομία και το χώρο να βρει τι λειτουργεί και τι όχι για εσένα. Δεν ακολουθούν όλοι το ίδιο μονοπάτι στη ζωή και αυτό είναι εντάξει. Οι πρακτικές ευγνωμοσύνης είναι ποικίλες και συνεχώς μεταβαλλόμενες. Στο τέλος της ημέρας, η πρακτική δημιουργεί ένα τελετουργικό στη ζωή μας. Είναι σημαντικό να συνεχίσεις να κάνεις όσα σε κάνουν να αισθάνεσαι καλά, ευγνώμων και πλήρης".

ΧΡΟΝΟΜΗΧΑΝΗ