Καραντίνα 2.0: Πώς να την αντιμετωπίσεις καλύτερα από την πρώτη φορά | αρμονικη ζωη , ευ ζην , ψυχολογια | womenonly.gr | Αρμονική Ζωή
8:00
10/11

Καραντίνα 2.0: Πώς να την αντιμετωπίσεις καλύτερα από την πρώτη φορά

mail to Εκτυπώστε το Αρθρο

Δες τη θετική πλευρά της καραντίνας και βγάλ'την σε καλό

Το lockdown μπορεί να επηρεάσει σημαντικά το μυαλό και την ψυχολογία μας, και παρ'όλο που υπάρχουν πολλά πράγματα για τα οποία δεν έχουμε κανέναν έλεγχο, υπάρχουν ορισμένα πράγματα που μπορείς να κάνεις για να κάνεις την τωρινή καραντίνα πιο υποφερτή.

Αξιολόγησε την προηγούμενη σου εμπειρία

Σίγουρα αυτή η κατάσταση δεν είναι ιδανική, αλλά τουλάχιστον σε αντίθεση με την πρώτη καραντίνα, ξέρεις καλύτερα πώς να κάνεις την κατάσταση πιο υποφερτή. Σκέψου τι δεν πήγε καλά στο προηγούμενο lockdown και σύμφωνα με τις απαντήσεις σου, πορεύσου για να εφαρμόσεις καλύτερους κανόνες.

Έλεγξε τις σκέψεις σου

Οι σκέψεις μας διαμορφώνουν όχι μόνο τα συναισθήματά μας αλλά και την πραγματικότητα μας. Γι'αυτό, εάν περνάς όλη σου τη μέρα σκεφτόμενη πως "Η καραντίνα είναι χάλια" ή "ζω την απόλυτη μιζέρια", τότε πιθανότατα έτσι θα είναι. Προσπάθησε να μιλάς στον εαυτό σου με θετικό πρόσημο και βρες μια σκέψη αντιμετώπισης που να είναι τουλάχιστον ρεαλιστική (ουδέτερη, αν όχι υπερβολικά χαρούμενη). 

Κάνε κάτι που αγαπάς

 

Είτε πρόκειται για τρέξιμο και βόλτες είτε για ζωγραφική και μαγείρεμα, οτιδήποτε σε κάνει να αισθάνεσαι ζωντανή, θα έχει σημαντικά θετικό αντίκτυπο στη ψυχολογία σου.

Πρόσεξε τι καταναλώνεις

Το πώς περνάς τον ελεύθερο σου χρόνο σε επηρεάζει περισσότερο απ'όσο συνειδητοποιείς. Το χάζεμα στο YouTube, το TikTok και το Instagram μπορεί να φαντάζει χαλαρωτικό αλλά προσπάθησε να παρατηρήσεις το πώς επηρεάζει τη διάθεση σου. 

Κάνε ένα κρύο ντους.

Τελευταίο αλλά όχι αμελητέο - το κρύο ντους έχει αποδειχτεί ότι μπορεί να βελτιώσει τη διάθεσή και να μειώσει το άγχος. 

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
ΧΡΟΝΟΜΗΧΑΝΗ