H 30λεπτη πρωινή ρουτίνα που θα σε κάνει πιο ευτυχισμένη και χαλαρή | αρμονικη ζωη , ευ ζην , ψυχολογια | womenonly.gr | Αρμονική Ζωή
17:00
17/10/2018

H 30λεπτη πρωινή ρουτίνα που θα σε κάνει πιο ευτυχισμένη και χαλαρή

mail to Εκτυπώστε το Αρθρο

Η χαρούμενη μέρα σου είναι μόνο μισή ώρα μακριά!

Εάν πιάνεις τον εαυτό σου να ξυπνάει συνεχώς κακοδιάθετη, γκρινιάρα και χωρίς όρεξη για τη μέρα που έχεις μπροστά σου, χρειάζεσαι μια αλλαγή.

Σύμφωνα με μια νέα μελέτη, υπάρχει μια συγκεκριμένη πρωινή ρουτίνα που εξασφαλίζει ότι η μέρα σου θα ξεκινήσει με τον καλύτερο δυνατό τρόπο, και διαρκεί μόνο 32 λεπτά.

Σύμφωνα με την Inc, η ρουτίνα εστιάζει σε τέσσερα σημεία: να μάθεις να δίνεις, να είσαι ευγνώμων, να...  αναπνέεις και να βελτιώνεσαι. Ο στόχος του καθενός από αυτά είναι να σε βοηθήσει να αισθανθείς πιο θετική, ευτυχισμένη και ικανή να κάνεις τη μέρα σου ξεχωριστή.

Δες και αυτό: 4 αποδεδειγμένα αποτελεσματικοί τρόποι να είσαι τυχερή κάθε μέρα!

1. Μείωσε το στρες με μια άσκηση αναπνοής για 5 λεπτά 
Χαλάρωσε και απόβαλλε τα συναισθήματα του άγχους, του θυμού και του αρνητισμού με αυτή την εύκολη πεντάλεπτη άσκηση αναπνοής. Η Emma Seppälä, επιστημονική διευθύντρια του Κέντρου Ελέγχου και Εκπαίδευσης για τον Ανθρωπισμό και τον Αλτρουισμό του Πανεπιστημίου του Στάνφορντ, και συγγραφέας του The Happiness Track, αποκαλύπτει στο blog της ότι ο τρόπος που αναπνέουμε μπορεί πραγματικά να αλλάξει τον τρόπο που αισθανόμαστε. Δες την άσκηση στο παρακάτω βίντεο:

 

2. Γράψε μια λίστα με τρία πράγματα που σε ευχαριστούν για 2 λεπτά
Πέρασε δύο λεπτά γράφοντας τρία πράγματα για τα οποία είσαι ευγνώμων, όπως η υπέροχη σχέση σου, το πανέμορφο κατοικίδιο σου ή διακοπές που έχεις σχεδιάσει να κάνεις σε λίγο καιρό.

Εάν το κάνεις για 21 συνεχόμενες ημέρες, ο εγκέφαλός σου θα μπει στη συνήθεια της αισιόδοξης σκέψης, σύμφωνα με τον ψυχολόγο Shawn Achor και συγγραφέα του The Happiness Advantage.

Δες και αυτό: Τι μαρτυρά για σένα η μεριά που διαλέγεις να κοιμηθείς στο κρεβάτι

3. Κάνε μια χάρη για 5 λεπτά
Αν κάνεις κάτι καλό για κάποιον άλλο θα λάβεις μεγάλη συναισθηματική ανταμοιβή και θα δώσεις μια ισχυρή ψυχολογική ώθηση στον εαυτό σου. Δεν χρειάζεται να ξοδεύεις χρήματα για να είσαι γενναιόδωρη προς τους άλλους.

Ο καθηγητής του Wharton, Adam Grant, αποκαλύπτει στο βιβλίο του Give and Take, ότι οι χάρες πέντε λεπτών είναι ανιδιοτελείς, και αν κάνεις κάτι καλό για κάποιον άλλο χωρίς να ζητήσεις τίποτα σε αντάλλαγμα, αισθάνεσαι πιο χαρούμενη και επιτυχημένη.

Και αν δεν μπορείς να φανταστείς τι καλό μπορείς να κάνεις μέσα σε 5 λεπτά, ιδού μερικέ ιδέες: Βοήθησε τη γειτόνισσα σου με κάτι μικρό, μοιράσου μια χρήσιμη πληροφορία με κάποιον άλλο, ή γράψε μια θετική κριτική για ένα μέρος που επισκέφθηκες. 

4. Μάθε κάτι νέο για 20 λεπτά
Μετά τα πρώτα τρία κομμάτια της πρωινής ρουτίνας, θα πρέπει να αισθάνεσαι πιο χαλαρή και θετική. Το τελευταίο τμήμα του τελετουργικού είναι το να μάθεις κάτι καινούργιο. Θα μπορούσες να αφιερώσεις χρόνο στο να μάθεις μια ξένη γλώσσα, να διαβάσεις ένα άρθρο σχετικά με ένα θέμα που σε ενδιαφέρει ή να συζητήσεις με μια φίλη σου για την επικαιρότητα. 

Δοκίμασέ το, αξίζει!

Δες και αυτό: 7 συνήθειες που σε κάνουν εξυπνότερη

 

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
ΧΡΟΝΟΜΗΧΑΝΗ