7 τρόποι να επιστρέψεις ομαλά στην πραγματικότητα μετά τις διακοπές | αρμονικη ζωη , ευ ζην , ψυχολογια | womenonly.gr | Αρμονική Ζωή
15:00
27/8/2018

7 τρόποι να επιστρέψεις ομαλά στην πραγματικότητα μετά τις διακοπές

mail to Εκτυπώστε το Αρθρο

Ομαλή προσγείωση μετά το καλοκαίρι; Γίνεται!

Αφού πέρασες ξέγνοιαστες μέρες στις παραλίες και κάτω από τον ήλιο, το τελευταίο πράγμα που θέλεις να σκεφτείς είναι η δουλειά. Αλλά όσο και να ήθελες οι διακοπές σου να κρατήσουν για πάντα, ήρθε η ώρα να επανέλθουμε στην πραγματικότητα και να βρούμε τρόπους να επιστρέψουμε στην δουλειά μετά τις διακοπές μας. 

Είναι εύκολο να νιώσεις ψυχικά εξαντλημένη από το σωρό εργασίας και γενικότερων υποχρεώσεων που έχουν συγκεντρωθεί, αλλά όσο παίρνεις το χρόνο σου, ολοκληρώνεις ένα πράγμα κάθε φορά και προγραμματίζεις μερικά διαλείμματα, μπορείς σταθερά και ομαλά να επιστρέψεις στην ρουτίνα σου νωρίτερα από ό, τι νομίζεις.

Αυτές είναι οι καλύτερες συμβουλές για να επιστρέψεις στην πραγματικότητα μετά τις διακοπές σου:

1. Μην προσπαθήσεις να τελειώσεις όλες τις δουλειές σε μια ημέρα

Σίγουρα, υπάρχουν πολλά που πρέπει να κάνεις, αλλά δεν μπορείς να τα κάνεις όλα από την πρώτη μέρα που θα γυρίσεις πίσω. Κάνε λίστα με μερικά πράγματα που πρέπει να κάνεις κάθε μέρα και θα αισθανθείς πολύ καλύτερα από το να προσπαθείς να τελειώσεις αμέσως. Φρόντισε να προγραμματίσεις τις συναντήσεις σου τη δεύτερη μέρα που βρίσκεσαι στο γραφείο, ώστε να μην τρελαθείς και να πνιγείς από τις υποχρεώσεις. 

2. Καθάρισε και βάλε προτεραιότητα στα εισερχόμενά σου

Οργάνωσε ένα σύστημα για να απαντήσεις πρώτα στα σημαντικότερα μειλ και μηνύματα που έχεις λάβει αυτές τις μέρες και αντιμετώπισε τα άλλα αργότερα. Μπορεί να βρεις 200 μειλ, αλλά δε χρειάζονται όλα απαντήσεις. Ξεκίνα με τα μηνύματα που έστειλες αμέσως αφού έφυγες για διακοπές και τελείωσε με αυτά που έλαβες πιο πρόσφατα. 

3. Μείνε ενυδατωμένη και πιες καφέ

Η πρώτη μέρα είναι η πιο δύσκολη. Μείνε ενυδατωμένη με τσάι, νερό, καφέ ή ακόμη και βότανα που βοηθούν τόσο στην ψυχική τόνωση όσο και στη συγκέντρωση. 

 

Διάβασε επίσης: 10 tips για να παραιτηθείς σωστά από τη δουλειά σου

 

4. Κάνε έναν καλό ύπνο

Το τελευταίο πράγμα που θέλεις είναι να αισθάνεσαι άγχος λόγω του φόρτου εργασίας. Βεβαιώσου ότι έχεις κάνει έναν καλό ύπνο, ώστε να μπορείς να ξυπνήσεις νιώθοντας αναζωογονημένη πριν αρχίσεις να δουλεύεις. Αν έχεις πρόβλημα με τον ύπνο, μπορείς να πιεις λίγο τσάι με κατευναστικές ιδιότητες.

5.Έχε το σπίτι σου καθαρό

Προσπάθησε να κρατήσεις το σπίτι σου όσο πιο καθαρό και τακτοποιημένο γίνεται, έτσι ώστε να μην πνιγείς και από τις επαγγελματικές υποχρεώσεις αλλά και τις δουλειές του σπιτιού.

6. Κλείσε ένα ραντεβού για μασάζ

Κάνε τις διακοπές σου να κρατήσουν έστω και πνευματικά λίγο περισσότερο, με ένα χαλαρωτικό μασάζ.

7. Βγες με τους φίλους σου

Ειδικά την πρώτη εβδομάδα επιστροφής στην πραγματικότητα, είναι σημαντικό να κανονίσεις να δεις τους φίλους σου, είτε για να πάτε για να ποτό, φαγητό ή καφέ είτε για μπάνιο το απόγευμα. Θα κάνει τεράστια διαφορά.

ΧΡΟΝΟΜΗΧΑΝΗ