4 τρόποι να κινητοποιήσεις τον εαυτό σου ώστε να μην μείνεις όλη μέρα στο κρεβάτι | αρμονικη ζωη , ευ ζην , ψυχολογια | womenonly.gr | Αρμονική Ζωή
8:00
27/3

4 τρόποι να κινητοποιήσεις τον εαυτό σου ώστε να μην μείνεις όλη μέρα στο κρεβάτι

mail to Εκτυπώστε το Αρθρο

Πώς να μην αφήσεις την καραντίνα να σε πάει πίσω στους στόχους σου

Καραντίνα σημαίνει αναγκαστικά παραμονή στο σπίτι, αλλά αυτό δεν σημαίνει ότι θα πρέπει να μην κάνεις τίποτα όλη μέρα και να παραμείνεις ξαπλωμένη στο κρεβάτι. 

Δες και αυτό: Πώς να περάσεις το χρόνο σου δημιουργικά στο σπίτι

 

Δες παρακάτω τις κινήσεις που θα σε βοηθήσουν να έχεις μια παραγωγική ημέρα: 

Τεντώσου και πάρε αναπνοές
Μόλις ξυπνήσεις, μείνε στο κρεβάτι, πάρε μία βαθιά αναπνοή από τη μύτη, τέντωσε τα χέρια πάνω από το κεφάλι σου και κοίταξέ τα ψηλά. Καθώς εκπνέεις από τη μύτη, χαμήλωσε αργά τα χέρια, ενώ κοιτάς μπροστά σου με συγκέντρωση. 

Πάρε φρέσκο αέρα
Εφόσον οι βόλτες δεν είναι επιλογή αυτήν την εποχή, μπορείς να βγεις μέχρι το μπαλκόνι για να επωφεληθείς από τον δροσερό αέρα.

Αυτό το είδες; Τα χαλαρωτικά tricks που μπορείς να κάνεις οπουδήποτε

 

Φτιάξε λίστα
Η ψυχολόγος Suzy Reading λέει: «Φτιάξε μία λίστα από το προηγούμενο βράδυ. Η επόμενη μέρα ξεκινά πιο ήρεμα, γιατί ξέρεις τι σε περιμένει. Ναι, μπορείς να γράψεις ακόμα και το δίπλωμα των ρούχων».

Φάε ένα θρεπτικό πρωινό 
Βάλε πρωτεΐνη στο πρωινό σου για ενέργεια αλλά φρόντισε να υπάρχουν καλά λιπαρά και υδατάνθρακας.

Διάβασε επίσης: 5 απρόσμενες καθημερινές συνήθειες που μπορεί να σε γεράσουν πρόωρα

 

ΧΡΟΝΟΜΗΧΑΝΗ