Θέλεις στητό στήθος: Ιδού τι πρέπει και δεν πρέπει να κάνεις | αρμονικη ζωη , fitness | womenonly.gr | Αρμονική Ζωή
ΒΡΙΣΚΕΣΤΕ ΕΔΩ: ΑΡΧΙΚΗ / ΑΡΜΟΝΙΚΗ ΖΩΗ / FITNESS
11:00
11/2

Θέλεις στητό στήθος: Ιδού τι πρέπει και δεν πρέπει να κάνεις

mail to Εκτυπώστε το Αρθρο

Μάθε ποιες είναι οι κατάλληλες ασκήσεις και τι πρέπει να αποφεύγεις

Ποια δε θέλει άραγε να έχει στητό στήθος;

Το στήθος αποτελείται από αδένες και λιποκύτταρα και συγκρατείται μόνο από το δέρμα.

Δες και αυτό: Τι να αποφύγεις τις ημέρες που δεν κάνεις γυμναστική

 

Με το πέρασμα του χρόνου και τις ορμονικές αλλαγές που υφίσταται μια γυναίκα, όπως η εφηβεία, η εγκυμοσύνη και οι δίαιτες, το στήθος δυσκολεύεται να αντισταθεί στο νόμο της βαρύτητας. Το καλύτερο που μπορείς να κάνεις για να το διατηρήσεις όμορφο για πολλά χρόνια είναι να το περιποιείσαι καθημερινά με μασάζ, ενυδάτωση, θρέψη και, μία φορά την εβδομάδα, απολέπιση.

Τι να κάνεις για να έχεις στητό στήθος;
Κάθισε σωστά

Αφού το στήθος δεν έχει μυς για να τους γυμνάσεις και να τους τονώσεις, μπορείς τουλάχιστον να γυμνάζεις τους θωρακικούς μυς που το περιβάλλουν καθώς και αυτούς της πλάτης. Εάν είναι πιο δυνατοί, τότε και το στήθος θα δείχνει πιο στητό. Η κακή στάση του σώματος που έχουν οι περισσότερες γυναίκες και η καθιστική ζωή προκαλούν κύρτωση στη θωρακική κοιλότητα. Είναι καλό, λοιπόν, να κάθεσαι με την πλάτη όρθια και το στήθος προς τα έξω, όσο περισσότερο μπορείς.

Αυτό το είδες; Πονάς στον αυχένα; Κάνε αυτές τις ασκήσεις

 

Κάνε γυμναστική
Μπορείς να δυναμώσεις το στήθος σου κάνοντας ασκήσεις με βαράκια και push-ups. Σε καθημερινή βάση μπορείς να αντιστέκεσαι στη χαλάρωση: πίεσε με δύναμη τα χέρια σου, το ένα με το άλλο, 20-30 φορές σε οριζόντια θέση, μετά πάνω από το κεφάλι, και μετά χαμηλά, στο ύψος της κοιλιάς. Εκτέλεσε την ίδια κίνηση με τα χέρια πίσω από την πλάτη.

Προτίμησε το δροσερό νερό
Το ζεστό νερό μαλακώνει το στήθος ενώ το δροσερό το συσφίγγει. Οι χαμηλές θερμοκρασίες τονώνουν τη μικροκυκλοφορία, η οποία είναι υπεύθυνη για τη σωστή θρέψη και λειτουργία της επιδερμίδας. Μπορείς, επίσης, αντί για κρύα ντους, να περάσεις ένα παγάκι σε όλο το στήθος. 

Διάβασε επίσης: Πώς η περίοδος επηρεάζει τις προπονήσεις σου

 

Διάλεξε το κατάλληλο προϊόν
Αν και μπορείς να απλώνεις στο στήθος και το ντεκολτέ την ενυδατική κρέμα σώματος, τα αποτελέσματα θα είναι πιο θεαματικά, αν επιλέξεις ένα προϊόν ειδικά για την περιοχή. Οι κρέμες για το στήθος είναι πλούσιες σε συστατικά που συσφίγγουν και τονώνουν την επιδερμίδα. Δεν κάνουν θαύματα, αλλά λειτουργούν άμεσα, σαν αόρατο σουτιέν, στηρίζοντας επιφανειακά το στήθος. Χρησιμοποιώντας τες τακτικά το δέρμα σου θα είναι πιο σφριγηλό, τονωμένο και πυκνό.

Τι να αποφύγω για να έχω στητό στήθος;
Εξαντλητικές δίαιτες
Όλες προσέχουμε τη διατροφή μας και κάνουμε κατά καιρούς δίαιτα. Όταν όμως ακολουθείς αυστηρά προγράμματα διατροφής ή εξαντλητικές δίαιτες που προκαλούν απότομη μείωση βάρους, υπάρχει κίνδυνος να χαλαρώσει απότομα το στήθος σου. Το στήθος αποτελείται από έναν αδένα που περιβάλλεται από λιποκύτταρα. Δε στηρίζεται από μυς, επομένως όταν αδυνατίζεις απότομα και χωρίς να κάνεις παράλληλα γυμναστική, το στήθος χαλαρώνει επικίνδυνα.

Ηλιοθεραπεία topless
Ο ήλιος είναι ο μεγαλύτερος εχθρός της επιδερμίδας. Αποφεύγοντάς τον, αποφεύγεις την εμφάνιση πρόωρων ρυτίδων καθώς και καφέ κηλίδων. Η ευαίσθητη περιοχή του στήθους χρειάζεται έξτρα προστασία από την υπεριώδη ακτινοβολία. Φόρεσε μαγιό και αντηλιακό με μεγάλο δείκτη προστασίας και μείνε μακριά από τον ήλιο τις επικίνδυνες ώρες, 11:00-16:00.

Όλη μέρα χωρίς σουτιέν
Ακόμη και αν έχεις μικρό στήθος, το σουτιέν είναι απαραίτητο, κάθε μέρα, ό,τι και αν κάνεις. Διάλεξε ένα σουτιέν που θα «αγκαλιάζει» το στήθος και θα το συγκρατεί, χωρίς να το πιέζει, για να αισθάνεσαι άνετα στις καθημερινές σου δραστηριότητες.

ΧΡΟΝΟΜΗΧΑΝΗ