Τα 5 καλύτερα σπορ της παραλίας | αρμονικη ζωη , fitness | womenonly.gr | Αρμονική Ζωή
ΒΡΙΣΚΕΣΤΕ ΕΔΩ: ΑΡΧΙΚΗ / ΑΡΜΟΝΙΚΗ ΖΩΗ / FITNESS
16:00
1/8/2016

Τα 5 καλύτερα σπορ της παραλίας

mail to Εκτυπώστε το Αρθρο

Δεκάδες τα σπορ που γίνονται το καλοκαίρι, μέσα ή έξω από το νερό: από κολύμπι μέχρι τζετ σκι και από καταδύσεις μέχρι αλεξίπτωτο! Δεν είναι όμως όλα κατάλληλα για όλους, ούτε έχουν τον ίδιο βαθμό ασφάλειας και αποτελεσματικότητας. Ποια είναι λοιπόν τα καλύτερα και σε τι ωφελούν;

ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΗ ΣΕΛΙΔΑ
1 / 5
ΕΠΟΜΕΝΗ ΣΕΛΙΔΑ
<h4>1. Κολύμβηση</h4>  <p><em>Αγχολυτικό ταχείας δράσεως και αμέσου αποτελέσματος…</em></p>  <p>Δεν έχει περιορισμούς ηλικίας ή σωματικής ικανότητας και προσφέρει τη δυνατότητα εκγύμνασης ακόμα

1. Κολύμβηση

Αγχολυτικό ταχείας δράσεως και αμέσου αποτελέσματος…

Δεν έχει περιορισμούς ηλικίας ή σωματικής ικανότητας και προσφέρει τη δυνατότητα εκγύμνασης ακόμα και στην περίπτωση που έχεις κάποιο κινητικό πρόβλημα. Αρκεί να αγαπάς τη θάλασσα, να γνωρίζεις κολύμπι και να μην απομακρύνεσαι πολύ από την παραλία, ώστε να έχεις δυνάμεις να ξαναγυρίσεις. Κολυμπώντας μία ώρα (δύσκολο!) θα κάψεις κατά μέσο όρο 300 θερμίδες.

Οφέλη: Συμμετρική εκγύμναση. Βελτίωση αντοχής, ευλυγισίας και ελαστικότητας. Αποκτάς καλύτερο ρυθμό, ανακουφίζεσαι από χρόνιους πόνους, καταπολεμάς το άγχος.

Συμβουλή: Ξεκίνησε κολυμπώντας με ελεύθερο στιλ για 10-15 λεπτά συνεχόμενα, κάνε μία πεντάλεπτη παύση και επανάλαβε μέχρι να συμπληρώσεις τουλάχιστον 30 λεπτά άσκησης συνολικά. Όταν το καταφέρεις με σχετική ευκολία, δοκίμασε κολύμβηση με εναλλαγές διάφορων στιλ, αυτών που γνωρίζεις καλύτερα την τεχνική τους.

Καύσεις σε 30 λεπτά

  • Γυναίκες: 150 kcal
  • Άντρες: 200 kcal

ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΗ ΣΕΛΙΔΑ
1 / 5
ΕΠΟΜΕΝΗ ΣΕΛΙΔΑ
ΧΡΟΝΟΜΗΧΑΝΗ