Σώμα ζηλευτό με τεχνική Τάε Μπο! | αρμονικη ζωη , fitness | womenonly.gr | Αρμονική Ζωή
ΒΡΙΣΚΕΣΤΕ ΕΔΩ: ΑΡΧΙΚΗ / ΑΡΜΟΝΙΚΗ ΖΩΗ / FITNESS
11:08
8/1/2010

Σώμα ζηλευτό με τεχνική Τάε Μπο!

mail to Εκτυπώστε το Αρθρο
Θα πέσουν κορμιά με τέτοια άθληση!
Θα πέσουν κορμιά με τέτοια άθληση!
Αν έχεις βαρεθεί όλο τα ίδια και τα ίδια, ήρθε η ώρα να δοκιμάσεις μια νέα αεροβική και όχι μόνο άσκηση που θα σε κάνει να καις τις θερμίδες με το τσουβάλι, ενώ ταυτόχρονα θα γυμνάζεις όλους τους μυς! Μάθε γιατί αξίζει να δοκιμάσεις το Τάε Μπο (Tae Bo).

Αν έχεις βαρεθεί όλο τα ίδια και τα ίδια, ήρθε η ώρα να δοκιμάσεις μια νέα αεροβική και όχι μόνο άσκηση που θα σε κάνει να καις τις θερμίδες με το τσουβάλι, ενώ ταυτόχρονα θα γυμνάζεις όλους τους μυς! Μάθε γιατί αξίζει να δοκιμάσεις το Τάε Μπο (Tae Bo).

Η τεχνική του Τάε Μπο είναι δημιούργημα του ειδικού στο τάε κβο ντο και επτά φορές παγκόσμιου πρωταθλητή στο καράτε Μπίλι Μπλάνκς (Billy Blanks). Στα τέλη του 1980, ο Μπλανκς προσπάθησε να συνδυάσει κινήσεις πολεμικών τεχνών, χορού, πυγμαχίας και χιπ- χοπ σε ένα πανίσχυρο αλλά και διασκεδαστικό πρόγραμμα γυμναστικής.

Στη δεκαετία του 1990, οι βιντεοκασέτες του Μπίλι Μπλάνκς ήταν πολύ διάσημες, όπως και σήμερα. Πολλά γυμναστήρια έχουν εντάξει το Τάε Μπο στα ομαδικά τους προγράμματα σε όλο τον κόσμο.

Loading the player ...

Παρόλο που και το Τάε Μπο περιλαμβάνει γροθιές και κλοτσιές που μοιάζουν με το καράτε, δεν έχει ως σκοπό την αυτοάμυνα ή την επίθεση. Πρόκειται για μια ενισχυμένη αεροβική άσκηση που σκοπό έχει να σε γεμίσει ευεξία και φυσικά να σε κάνει να ιδρώσεις.

Ποιά είναι τα οφέλη του Τάε Μπο;

Ένα τυπικό πρόγραμμα Τάε Μπο έχει διάρκεια μιας ώρας περίπου και επικεντρώνεται στην ισορροπία, την αυτοσυγκέντρωση, την αντοχή και το συντονισμό.

Ταυτόχρονα, βελτιώνεις το καρδιαγγειακό, την μυική δύναμη, την ελαστικότητα του σώματος και δημιουργείς ένα κορμί λεπτό, μειώνοντας το λίπος και αυξάνοντας την οστική πυκνότητα.

Κατά τη διάρκεια ενός μαθήματος το πυξ λαξ δεν έχει τελειωμό και όλα αυτά με την μουσική υπόκρουση της ποπ και τέκνο κουλτούρας.

Σε ένα τυπικό μάθημα Τάε Μπο καις γύρω στις 500- 800 θερμίδες, δηλαδή σχεδόν τις διπλάσιες σε σχέση με ένα κλασικό μάθημα αερόμπικ.

Είναι το Τάε Μπο ιδανικό για σένα;

Όπως συμβαίνει με όλα τα προγράμματα γυμναστικής, έτσι και εδώ, αν δεν έχεις γυμναστείς για αρκετό χρονικό διάστημα θα δυσκολευτείς να μπεις στο κλίμα της δυναμικής αυτής μορφής άσκησης. Το ιδανικό θα ήταν να ξεκινήσεις από ένα τμήμα αρχαρίων για να μάθεις τις βασικές κινήσεις. Στο διαδίκτυο κυκλοφορούν πολλά βίντεο που θα σε εισάγουν στο κλίμα του Τάε Μπο, που έχεις την ευκαιρία να παρακολουθήσεις και παρακάτω.

Αν έχεις μια έφεση στις πολεμικές τέχνες, αν σου αρέσουν οι δυναμικές ασκήσεις (αερόμπικ ή στεπ), αν λατρεύεις το χορό και την μουσική, αν έχεις πειθαρχία και αντοχή, τότε το Τάε Μπο αποτελεί την ιδανική άσκηση για εσένα. Αν πάλι είσαι περισσότερο κορίτσι της γιόγκα και του πιλάτες, δες απλά τι χάνεις στο παρακάτω βίντεο:

Από την Κατερίνα Πατούλια

ΧΡΟΝΟΜΗΧΑΝΗ