Προπονητικά κόλπα για super καύσεις! | αρμονικη ζωη , fitness | womenonly.gr | Αρμονική Ζωή
ΒΡΙΣΚΕΣΤΕ ΕΔΩ: ΑΡΧΙΚΗ / ΑΡΜΟΝΙΚΗ ΖΩΗ / FITNESS
17:00
27/6/2016

Προπονητικά κόλπα για super καύσεις!

mail to Εκτυπώστε το Αρθρο

Γυμνάσου αλλιώς και κάψε περισσότερες θερμίδες! Πώς; Χρησιμοποιώντας προχωρημένες προπονητικές τεχνικές. Εφάρμοσέ τες και δες αποτέλεσμα σε μέρες, όχι εβδομάδες!  

ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΗ ΣΕΛΙΔΑ
1 / 6
ΕΠΟΜΕΝΗ ΣΕΛΙΔΑ
<p>Τι κοινό έχουν ένα αυτοκίνητο και το ανθρώπινο σώμα; Και τα δύο χρειάζονται ενέργεια για να λειτουργήσουν! Όπως λοιπόν ένα αυτοκίνητο καίει καύσιμα κάθε φορά που κινείται, έτσι και το σώμα μας κατα

Τι κοινό έχουν ένα αυτοκίνητο και το ανθρώπινο σώμα; Και τα δύο χρειάζονται ενέργεια για να λειτουργήσουν! Όπως λοιπόν ένα αυτοκίνητο καίει καύσιμα κάθε φορά που κινείται, έτσι και το σώμα μας καταναλώνει τα δικά του καύσιμα (λίπη, υδατάνθρακες κ.ά.) και καίει θερμίδες. Βεβαίως, όταν χρησιμοποιούμε το αυτοκίνητό μας επιδιώκουμε να οδηγούμε οικονομικά, αποφεύγουμε τις ταχείες εκκινήσεις, διατηρούμε σταθερή ταχύτητα... Κι εάν αυτά δεν είναι αρκετά, τότε περιορίζουμε τη χρήση του ή το ακινητοποιούμε εντελώς. Αντίθετα, από τη στιγμή που θέλουμε το σώμα μας να καίει πολλά καύσιμα και πολλές θερμίδες όλο το 24ώρο, πρέπει να το χρησιμοποιούμε όσο πιο συχνά μπορούμε και επιπλέον να γυμναζόμαστε πιο... αντιοικονομικά, ενεργειακά... σπάταλα τελικά. Για να το επιτύχουμε, όμως, στο μέγιστο δυνατό βαθμό απαιτείται κάτι πιο έντονο και προκλητικό, πέρα από όσα έχουμε συνηθίσει...

Προπονητικά κόλπα για να κάψεις πολλές θερμίδες

Όσο πιο συχνά τις εφαρμόζεις και όσο μεγαλύτερη προσπάθεια καταβάλλεις, χωρίς βεβαίως ακρότητες και πάντα με ασφάλεια, τόσο πιο πολλές θερμίδες θα καις.

Όταν γυμνάζεσαι με υψηλότερη ένταση και μικρότερα διαλείμματα ανάπαυσης, εξαναγκάζεις το σώμα σου να ανεβάσει «στροφές», να δουλέψει πιο αντιοικονομικά και να χρησιμοποιήσει περισσότερα καύσιμα κατά τη διάρκεια της γυμναστικής αλλά και για αρκετή ώρα μετά («μετακαύσεις»). Στον αντίποδα, όταν καταβάλλεις ήπια προσπάθεια, το σώμα σου δουλεύει οικονομικά και καις σχετικά λίγες θερμίδες. Συνδυάζοντας όμως περιόδους με χαμηλή και υψηλή ένταση στο ίδιο πρόγραμμα ή δουλεύοντας με μέτρια ένταση, μπορείς να παρατείνεις τη διάρκεια της γυμναστικής σου και έτσι να μεγιστοποιήσεις την καύση λίπους.

ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΗ ΣΕΛΙΔΑ
1 / 6
ΕΠΟΜΕΝΗ ΣΕΛΙΔΑ
ΧΡΟΝΟΜΗΧΑΝΗ