Πόσο βάρος πρέπει να σηκώνεις αν ξεκινάς τώρα τη γυμναστική; | αρμονικη ζωη , fitness | womenonly.gr | Αρμονική Ζωή
ΒΡΙΣΚΕΣΤΕ ΕΔΩ: ΑΡΧΙΚΗ / ΑΡΜΟΝΙΚΗ ΖΩΗ / FITNESS
11:00
27/8/2018

Πόσο βάρος πρέπει να σηκώνεις αν ξεκινάς τώρα τη γυμναστική;

mail to Εκτυπώστε το Αρθρο

Είσαι αρχάρια στις προπονήσεις με βάρη; Να όσα πρέπει να ξέρεις

Θα έχεις σίγουρα και εσύ ακούσει ότι τα βάρη μπορούν να κάνουν πολύ καλή δουλειά, καθώς μας ενδυναμώνουν, μας βοηθούν να κάψουμε πολλές θερμίδες, αλλάζουν το σώμα μας και αναδεικνύουν τις καμπύλες μας. Και όχι, το ότι τα βαράκια είναι μόνο για τους άντρες ή ότι αν κάνεις προπόνηση με βαράκια θα κάνεις αντρικό σώμα είναι μεγάλοι μύθοι που δυστυχώς επιμένουν να διαδίδονται.

Αν ξεκίνησες τώρα τη γυμναστική, είσαι αρχάρια στον κόσμο της προπόνησης με βάρη και δε ξέρεις από που να ξεκινήσεις ή πόσα βάρη μπορείς να σηκώσεις, την απάντηση θα σου δώσει ο Joel Freeman, personal trainer με ειδίκευση στα βάρη.

Σύμφωνα με τον ίδιο, αν είσαι καινούργια στην έντονη γυμναστική ή απλώς έχεις καιρό να κάνεις προπόνηση, είναι καλύτερο να επιλέξεις τα απλά βαράκια από 2.5 έως 8 κιλά στο κάθε χέρι, αν και φυσικά το βάρος που θα επιλέξεις εξαρτάται από το είδος της άσκησης που θα κάνεις. Μπορεί δηλαδή τα 5 κιλά στο κάθε χέρι να σου φαίνονται καλά, αλλά στις ασκήσεις τρικεφάλων να δυσκολευτείς και να χρειαστεί να επιλέξεις κάτι πιο ελαφρύ. Επίσης σημαντικό στην επιλογή βάρους είναι οι επαναλήψεις που θα κάνεις (για 10 ή 12 επαναλήψεις για παράδειγμα, τα 8 κιλά είναι πολύ δύσκολα).

 

Διάβασε επίσης: Γυμνάζεσαι στο σπίτι; Νέες ιδέες!

 

Αν καταφέρεις να συνεχίσεις τις προπονήσεις σου, θα δεις ότι σιγά σιγά θα δυναμώσεις και οι αντοχές σου θα αυξηθούν, οπότε είναι καλύτερο να προσθέτεις βάρος σταδιακά και ανάλογα με τις αντοχές και τη φυσική σου κατάσταση. 

 

ΧΡΟΝΟΜΗΧΑΝΗ