Πώς να κάψεις περισσότερες θερμίδες κατά τη διάρκεια της γυμναστικής | αρμονικη ζωη , fitness | womenonly.gr | Αρμονική Ζωή
ΒΡΙΣΚΕΣΤΕ ΕΔΩ: ΑΡΧΙΚΗ / ΑΡΜΟΝΙΚΗ ΖΩΗ / FITNESS
11:00
5/11/2018

Πώς να κάψεις περισσότερες θερμίδες κατά τη διάρκεια της γυμναστικής

mail to Εκτυπώστε το Αρθρο

Κάνε την προπόνηση σου ακόμα πιο αποτελεσματική με αυτούς τους έξυπνους τρόπους

Ανεξάρτητα από το αν είσαι αρχάρια στον κόσμο της γυμναστικής ή όχι, υπάρχουν μερικά tips που μπορούν να σε βοηθήσουν να επιταχύνεις την απώλεια βάρους και γενικότερα να δεις καλύτερα αποτελέσματα από την προπόνηση σου.

Δες παρακάτω πώς μπορείς να κάψεις ακόμα περισσότερες θερμίδες κατά τη διάρκεια της γυμναστικής:

Δες και αυτό: 10 τρόποι να χάσεις βάρος και να μπεις σε φόρμα γρήγορα

1. Koύνησε τα χέρια σου
Ενώ περπατάς, μπορείς να κάψεις ακόμα περισσότερες θερμίδες κουνώντας τους αγκώνες και τα χέρια σου. Αυτό όχι μόνο αυτόματα επιταχύνει το ρυθμό σου, αλλά σε βοηθά να κάψεις μέχρι και 15% περισσότερες θερμίδες κάθε φορά που γυμνάζεσαι. 

2. Βάλε τα ακουστικά σου
Αν δημιουργήσεις μια μουσική λίστα που απολαμβάνεις και την ακούς κατά τη διάρκεια της άσκησης, μπορεί να σε βοηθήσει να έχεις μέχρι και 20% καλύτερα αποτελέσματα και να κάψεις περισσότερες θερμίδες, ισχυρίζεται μια μελέτη από το Πανεπιστήμιο Brunel του Δυτικού Λονδίνου. Η μουσική μειώνει την κόπωση και σε βοηθά να κρατήσεις το ρυθμό με το συγχρονισμό των κινήσεων σου, λέει ο συγγραφέας της μελέτης Κώστας Καραγιώργης.

Δες και αυτό: Αυτή είναι η καλύτερη γυμναστική για να διώξεις την κυτταρίτιδα

 3. Πρόσθεσε λίγο βάρος.
Για να αυξήσεις την καύση θερμίδων, μην επικεντρωθείς στον αριθμό των επαναλήψεων, αλλά στα βάρη. Η γυμναστική με βάρη ακόμη και για 3 έως 6 επαναλήψεις αυξάνει τον ρυθμό του μεταβολισμού και τον αριθμό των θερμίδων που καίγονται κατά τη διάρκεια της νύχτας. Αυτό αρκεί για να χάσεις περίπου 5 κιλά σε ένα χρόνο, ακόμα κι αν δεν κάνεις τίποτε άλλο.

4. "Σπάσε" τα σετ σου
Αντί να κάνεις 2 ή 3 σετ μίας άσκησης πριν προχωρήσεις στην επόμενη, κάνε έναν κύκλο: Συμπλήρωσε μόνο 1 σετ και στη συνέχεια προχώρα αμέσως στην επόμενη άσκηση, επαναλαμβάνοντας τον κύκλο 2 ή 3 φορές. "Επειδή ο καρδιακός ρυθμός παραμένει υψηλός περισσότερο μετά την κυκλική προπόνηση, συνεχίζεις να καις λίπος σαν να γυμναζόσουν ακόμα", λέει ο ερευνητής Anthony Caterisano.

Δες και αυτό: Αερόβια άθληση: Πώς να κάνεις cardio όταν δε μπορείς να τρέξεις

 

5. Πήγαινε έξω
Άφησε για λίγο τον διάδρομο και βγες έξω. Εκτός από τον καθαρό αέρα και το καλύτερο τοπίο, το να πηγαίνεις έξω μπορεί να έχει καλύτερα αποτελέσματα στην προπόνηση σου. Έρευνα έχει διαπιστώσει ότι μπορείς να κάψεις 10% περισσότερες θερμίδες όταν περπατάς ή τρέχεις σε εξωτερικούς χώρους από ό, τι όταν το κάνεις σε ένα διάδρομο με την ίδια ταχύτητα.

6. Αύξησε την κλίση
Εάν ο κακός καιρός σε αναγκάσει να παραμείνεις σε εσωτερικό χώρο, ανέβα στον διάδρομο και αύξησε την κλίση για να αυξήσεις την καύση των θερμίδων έως και 60%. 

ΧΡΟΝΟΜΗΧΑΝΗ