Πάτα «φρένο» στη γήρανση με anti-aging γυμναστική! | αρμονικη ζωη , fitness | womenonly.gr | Αρμονική Ζωή
ΒΡΙΣΚΕΣΤΕ ΕΔΩ: ΑΡΧΙΚΗ / ΑΡΜΟΝΙΚΗ ΖΩΗ / FITNESS
17:00
1/5/2015

Πάτα «φρένο» στη γήρανση με anti-aging γυμναστική!

mail to Εκτυπώστε το Αρθρο

Η συστηματική γυμναστική είναι πηγή νεότητας και ανανέωσης, θωρακίζει τον οργανισμό έναντι πλήθους ασθενειών, διατηρεί το σώμα και το μυαλό πιο νεανικά, λειτουργικά και αποδοτικά και γυρίζει τη βιολογική ηλικία τουλάχιστον μία 10ετία πίσω!

ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΗ ΣΕΛΙΔΑ
1 / 4
ΕΠΟΜΕΝΗ ΣΕΛΙΔΑ
<p>Το πόσο νέα φαίνεσαι εξωτερικά εξαρτάται άμεσα από το πόσο νέα είσαι εσωτερικά. Η εσωτερική νεότητα επηρεάζεται από τρεις βασικούς παράγοντες που αλληλεπιδρούν μεταξύ τους: γονίδια, περιβάλλον και

Το πόσο νέα φαίνεσαι εξωτερικά εξαρτάται άμεσα από το πόσο νέα είσαι εσωτερικά. Η εσωτερική νεότητα επηρεάζεται από τρεις βασικούς παράγοντες που αλληλεπιδρούν μεταξύ τους: γονίδια, περιβάλλον και προσωπικές επιλογές. Προσωπικές επιλογές που άπτονται του τρόπου ζωής (όπως αποφυγή καπνίσματος, υγιεινή διατροφή και τακτική σωματική άσκηση), μπορούν να επηρεάσουν θετικά τόσο την εσωτερική κατάσταση του οργανισμού όσο και την εξωτερική εμφάνιση, ακόμα κι εάν τα γονίδια δεν είναι ευνοϊκά ή χαρισματικά. Ειδικά η συστηματική, μακροχρόνια και με την κατάλληλη ένταση σωματική άσκηση έχει ισχυρή τροποποιητική επίδραση πάνω στην τελική έκφραση πολλών γονιδίων και μπορεί, έως ένα βαθμό, να καθυστερήσει τον ενδογενώς προγραμματισμένο ρυθμό γήρανσης και, πέραν πάσης αμφιβολίας, να παρατείνει τη νεανικότητα έτι περισσότερο.

Το ήξερες; Πρόσφατες έρευνες πάνω στις απολήξεις των χρωμοσωμάτων, τα τελομερή, που αποτελούν δείκτη της πραγματικής ηλικίας των κυττάρων, καταδεικνύουν ότι τα άτομα που γυμνάζονται τακτικά είναι βιολογικά πιο νέα κατά περίπου μία 10ετία συγκριτικά με όσα κάνουν καθιστική ζωή.

Νέα σε κάθε ηλικία

Κάθε ηλικία έχει τα δικά της τυπικά χαρακτηριστικά και τις δικές της ανάγκες σε γυμναστική. Βασικός στόχος: η ποιοτική παράταση της νεότητας με πρόληψη των παραγόντων που φθείρουν το σώμα.

Από τα 20 στα 30

Όλα στο μέγιστο: νιάτα, ενέργεια, υγεία.

Τυπικά χαρακτηριστικά: Υψηλό επίπεδο υγείας, άριστη λειτουργία του οργανισμού. Σώμα και πνεύμα ξεχειλίζουν από ενέργεια. Υψηλή ταχύτητα μεταβολισμού, καις αρκετές θερμίδες καθημερινά. Αυξημένος μυϊκός ιστός, ποσοστό λίπους στα επιθυμητά επίπεδα.

Fitness προτεραιότητες: Συστηματική αερόβια γυμναστική, είτε ατομική, π.χ. σε εξωτερικούς χώρους, όπως τζόκινγκ και τρέξιμο, ή σε όργανα cardio, όπως διάδρομος και ελλειπτικό, είτε ομαδική, π.χ. χορευτική γυμναστική. Εναλλακτικά, μπορείς να ασχοληθείς με κάποιο σπορ που γυμνάζει το καρδιαγγειακό σύστημα, π.χ. στίβος, τένις. Επιβάλλεται επίσης να κάνεις τακτικά κάποιο πρόγραμμα με ασκήσεις μυϊκής ενδυνάμωσης χρησιμοποιώντας αντιστάσεις (βάρη, δράμι, λάστιχο, μηχανήματα κ.ά.). Εξίσου απαραίτητες είναι οι ασκήσεις ευλυγισίας αλλά και οι ασκήσεις ορθοσωμίας, αφού η στάση του σώματος παίζει σημαντικό ρόλο τόσο στην πρόληψη προβλημάτων στη σπονδυλική στήλη όσο και στο πόσο νέα φαίνεσαι.

Από τα 30 στα 40

Η πιο παραγωγική δεκαετία

Τυπικά χαρακτηριστικά: Τo άγχος αυξάνεται, οι σωματικές δραστηριότητες μειώνονται, ο μεταβολισμός επιβραδύνεται. Καις πλέον λιγότερες θερμίδες, το σωματικό βάρος διατηρείται δύσκολα σταθερό. Οι μύες αρχίζουν να ατονούν, το ποσοστό λίπους ανεβαίνει. Το δέρμα γίνεται πιο χαλαρό, η κυτταρίτιδα πιο ορατή.

Fitness προτεραιότητες: Γυμνάσου οπωσδήποτε με βάρη! Κάνε επίσης συχνά αερόβιες ασκήσεις, προτιμότερο σε όργανα cardio, όπως το ελλειπτικό, ασκήσεις ισορροπίας σε ειδικές πλατφόρμες ή μπάλες, καθώς και ασκήσεις ευλυγισίας, π.χ. διατάσεις, γιόγκα, πιλάτες. Αν σε ελκύουν τα ομαδικά προγράμματα, προτίμησε κάποιο με ποικιλία ασκήσεων, π.χ. κυκλική λειτουργική προπόνηση. Οι ειδικές ασκήσεις της γιόγκα προσώπου συμβάλλουν στην τόνωση των μυών και του δέρματος σε λαιμό και πρόσωπο, ενώ οι ασκήσεις Kegel βοηθούν στην τόνωση των σεξουαλικών μυών και στην πρόληψη ή αντιμετώπιση της ακράτειας ούρων.

ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΗ ΣΕΛΙΔΑ
1 / 4
ΕΠΟΜΕΝΗ ΣΕΛΙΔΑ
ΧΡΟΝΟΜΗΧΑΝΗ