Να γιατί ζυγίζουμε λιγότερο το πρωί | αρμονικη ζωη , fitness | womenonly.gr | Αρμονική Ζωή
ΒΡΙΣΚΕΣΤΕ ΕΔΩ: ΑΡΧΙΚΗ / ΑΡΜΟΝΙΚΗ ΖΩΗ / FITNESS
11:00
31/8/2018

Να γιατί ζυγίζουμε λιγότερο το πρωί

mail to Εκτυπώστε το Αρθρο

Γιατί η ζυγαριά είναι με το μέρος μας τις πρωινές ώρες αντί για τις απογευματινές; Οι ειδικοί εξηγούν

Έχεις ανέβει ποτέ στη ζυγαριά το πρωί, έχεις νιώσει υπέροχα για την πρόοδο σου στην απώλειας βάρους, και αργότερα έχεις συνειδητοποιήσει ότι έχεις πάρει ένα κιλό μέχρι να φτάσει η ώρα του ύπνου; Ξέρουμε τον πόνο σου.

Ενώ ο αριθμός στη ζυγαριά μπορεί να είναι εξαιρετικά απογοητευτικός, μπορεί να αναρωτιέσαι γιατί είσαι πιο ελαφριά το πρωί απ 'ό, τι το υπόλοιπο της ημέρας-και ποια ένδειξη είναι πιο ακριβής για το αν πραγματικά χάνεις βάρος.

"Οι άνθρωποι ζυγίζουν λιγότερο όταν ξυπνούν επειδή το σώμα είναι ελαφρώς αφυδατωμένο", λέει η Julie Upton, συνιδρύτρια της ιστοσελίδας Nutrition for Health.

Διάβασε επίσης: Φαγητό πριν από το γυμναστήριο; Αυτές οι τροφές "καίνε" περισσότερο λίπος

"Αυτή η ελαφρά αφυδάτωση μπορεί να ισοδυναμεί με αισθητή πτώση του βάρους", λέει η Sonya Angelone, εκπρόσωπος της Ακαδημίας Διατροφής και Διαιτολογίας. "Δεδομένου ότι δύο φλιτζάνια νερό ζυγίζουν περίπου 450 γραμμάρια, ακόμη και η μέτρια αφυδάτωση ή η κατακράτηση μπορεί να επηρεάσει το βάρος καθ 'όλη τη διάρκεια της ημέρας". 

Αντίθετα, το να πίνεις νερό πριν τον ύπνο μπορεί να σε κρατήσει από το να αφυδατωθείς το πρωί και να ανεβάσει τον αριθμό στη ζυγαριά, λέει η Angelone. Παρόλα αυτά, αν πας στην τουαλέτα κατά τη διάρκεια της νύχτας, δεν θα έχεις τόσο μεγάλη κατακράτηση.

Είναι επίσης πιθανό ότι ζυγίζεις λιγότερο επειδή έχεις κάψει θερμίδες από το φαγητό που είχες φάει το προηγούμενο βράδυ για να τροφοδοτήσεις τις βασικές λειτουργίες του σώματος, όπως η αναπνοή και η παραγωγή θερμότητας, λέει η Angelone.

Τέλος, το να ζυγιστείς μετά την πρωινή σου άσκηση μπορεί να έχει σαν αποτέλεσμα η ένδειξη της ζυγαριάς να είναι μικρότερη από την κανονική, χάρη στον ιδρώτα, κατά την Angelone. «Αλλά δεν πρόκειται για μία πραγματική αντανάκλαση των αλλαγών στο λίπος του σώματός σου», επισημαίνει.

Η Angelone προτείνει να μη ζυγιζόμαστε μετά το δείπνο, αφού είναι συνήθως το μεγαλύτερο γεύμα της ημέρας. "Αυτό το βάρος θα περιλαμβάνει το βάρος του φαγητού και του ποτού που μόλις κατανάλωσες", επισημαίνει.

Σύμφωνα με αυτά, δεν υπάρχει η τέλεια στιγμή της ημέρας για να ζυγιστείς, λέει η Upton. Επίσης, δεν είναι κακή ιδέα να ζυγιστείς γυμνή, ώστε να μπορείς να πάρεις μια καλύτερη ιδέα για το πού ακριβώς είναι το βάρος σου.

Όσο και να ζυγίζεις, μην φρικάρεις εάν παρατηρείς ότι το βάρος σου μπορεί έχει ανέβει ένα με δύο κιλά την μία ημέρα και να πέσει την επόμενη. «Το βάρος σου είναι αρκετά μεταβλητό», λέει η Upton. Αλλά, αν ο αριθμός της ζυγαριάς ανέβει και μείνει ψηλά, τότε γνωρίζεις ότι τα πράγματα αλλάζουν. «Ο αριθμός της ζυγαριάς θα πρέπει να χρησιμοποιείται σαν ένας σχετικός αριθμός και όχι απόλυτος».

Αυτό το είδες;: Τα 5 καλύτερα ήδη γυμναστικής για να χάσεις βάρος & οι θερμίδες που καίνε

ΧΡΟΝΟΜΗΧΑΝΗ