Να γιατί πρέπει να πας για τρέξιμο όταν έχεις περίοδο | αρμονικη ζωη , fitness | womenonly.gr | Αρμονική Ζωή
ΒΡΙΣΚΕΣΤΕ ΕΔΩ: ΑΡΧΙΚΗ / ΑΡΜΟΝΙΚΗ ΖΩΗ / FITNESS
11:00
4/2

Να γιατί πρέπει να πας για τρέξιμο όταν έχεις περίοδο

mail to Εκτυπώστε το Αρθρο

Υπάρχουν λόγοι για τους οποίους είναι καλύτερο να βάλεις τα παπούτσια σου και να βγεις έξω αντί να καθίσεις στο κρεβάτι

Ακόμη κι αν σου αρέσει η γυμναστική, στις μέρες της περιόδου, όπως οι περισσότερες γυναίκες, το πιθανότερο είναι να αισθάνεσαι πόνο στην μέση, πρήξιμο και να έχεις έλλειψη ενέργειας. Κι όμως, σύμφωνα με την personal trainer Meg Takacs, η περίοδος είναι και η καλύτερη στιγμή να βγεις στον... δρόμο. 

Δες και αυτό: 9 έξυπνα tricks που θα σε πείσουν να πας γυμναστήριο

 

 «Ναι, η περίοδος είναι δύσκολη. Αλλά η άσκηση κατά την περίοδο μπορεί και να μην είναι» έγραψε πρόσφατα σε post της στα social media. Και αυτό γιατί, ενώ η εβδομάδα πριν την έμμηνο ρύση χαρακτηρίζεται από ορμόνες που σε κάνουν να νιώθεις βαριά και κουρασμένη, οι ημέρες της περιόδου ευνοούν την άσκηση! «Βάλε στο πρόγραμμα τρέξιμο και προγράμματα υψηλής έντασης» συστήνει η Takacs. 

Αυτό το είδες; Μόλις 13 λεπτά γυμναστικής αρκούν! Οι ειδικοί αποφάνθηκαν...

 

Σε αυτή τη φάση του κύκλου, οι γυναικείες ορμόνες κάνουν...επανεκκίνηση και ξεκινούν την προετοιμασία για την επόμενη ωορρηξία. Τα οιστρογόνα έχουν ήδη ξεκινήσει να αυξάνονται δραματικά και οι άλλες ορμόνες βρίσκονται σε σταθερά επίπεδα. Έτσι εξηγείται η υψηλή συσσώρευση ενέργειας αλλά και η αύξηση της λίμπιντο που πολλές γυναίκες βιώνουν κατά τη διάρκεια της περιόδου αλλά και αμέσως μετά.   

Όσο για την κακή διάθεση και τον πόνο; Μια ώρα στο γυμναστήριο είναι αρκετή για να διώξει τα δυσάρεστα συμπτώματα της περιόδου αφού κατά τη διάρκεια της άσκησης οι μύες του πυελικού εδάφους θερμαίνονται και χαλαρώνουν, ανακουφίζοντας από τον πόνο που προκαλούν οι σπασμοί της περιόδου.   

Διάβασε επίσης: Πώς να κάψεις περισσότερες θερμίδες κατά τη διάρκεια της γυμναστικής

 

Αν έχεις πολύ βαριά περίοδο ή πάσχεις από κάποια πάθηση που δυσχεραίνει τα συμπτώματά της, τότε δοκίμασε ένα ήπιο πρόγραμμα άσκησης. Άκου το σώμα σου και σεβάσου το χωρίς όμως να αφήσεις ανεκμετάλλευτο τις "δυνάμεις" που σου χαρίζει η περίοδός σου.

ΧΡΟΝΟΜΗΧΑΝΗ