Να γιατί πρέπει να κάνεις σανίδα κάθε μέρα | αρμονικη ζωη , fitness | womenonly.gr | Αρμονική Ζωή
ΒΡΙΣΚΕΣΤΕ ΕΔΩ: ΑΡΧΙΚΗ / ΑΡΜΟΝΙΚΗ ΖΩΗ / FITNESS
11:00
19/10

Να γιατί πρέπει να κάνεις σανίδα κάθε μέρα

mail to Εκτυπώστε το Αρθρο

Τα εκπληκτικά οφέλη της φαινομενικά απλής αλλά πολύ αποτελεσματικής άσκησης

Αν και η σανίδα φαίνεται εύκολη και σχετικά... ασήμαντη, τα φαινόμενα απατούν! Η απίστευτα αυτή δημοφιλής άσκηση, η οποία θα έπρεπε να περιλαμβάνεται σε κάθε ρουτίνα γυμναστικής, μπορεί να σου προσφέρει εκπληκτικά, συνολικά αποτελέσματα.

Η βασική σανίδα δεν απαιτεί εξοπλισμό, μπορεί να γίνει σχεδόν οπουδήποτε, εμπλέκει πολλές ομάδες μυών ταυτόχρονα, και επωφελεί ολόκληρο το σώμα με πολλούς τρόπους.

Δες και αυτό: TRX: Τι ακριβώς είναι και γιατί το επιλέγουν ακόμη και οι διάσημοι

Να τι θα συμβεί στο σώμα σου αν κάνεις σανίδα κάθε μέρα:

1. Θα βελτιωθεί η ενδυνάμωση του πυρήνα σου
Ένα από τα κύρια οφέλη του να κάνεις σανίδες τακτικά, είναι ότι ενισχύεται ο πυρήνας σου - οι μυς, τα οστά και οι αρθρώσεις που συνδέουν το ανώ με το κάτω μέρος του σώματος. Λόγω του ότι απασχολούμε συνεχώς τον πυρήνα μας κατά τη διάρκεια της καθημερινής ζωής, όταν σηκώνουμε βάρη, γυρίζουμε, τεντωνόμαστε και λυγίζουμε, είναι ίσως η πιο σημαντική περιοχή του σώματος για να δουλέψουμε.

Για να πετύχεις και να παραμείνεις στη σωστή θέση της σανίδας, απαιτείται η συμμετοχή όλων των κύριων μυϊκών ομάδων του πυρήνα. Όταν η δύναμη του πυρήνα αναπτυχθεί, οι καθημερινές δουλειές γίνονται ευκολότερες, αισθανόμαστε πιο δυνατοί και βελτιώνουμε τις αθλητικές μας ικανότητες.

2. Θα τονώσεις την κοιλιά σου
Σύμφωνα με μια μελέτη που δημοσιεύτηκε στο Journal of Strength and Conditioning, η σανίδα προσφέρει 100% ενεργοποίηση των μυών των κοιλιακών. Αν κάνεις τακτικά σανίδες, οι κοιλιακοί σου θα γίνουν πιο δυνατοί και θα σφίξουν. 

3. Θα δυναμώσεις την πλάτη σου
Ενώ μερικές ασκήσεις για τον πυρήνα μπορούν πραγματικά να αποδυναμώσουν και πιθανώς να τραυματίσουν την πλάτη, η σανίδα την ενδυναμώνει, αφού οι ανώτεροι μύες της πλάτης γίνονται ισχυρότεροι.

Επιπλέον, για να κάνεις σωστά τη σανίδα θα πρέπει να κρατήσεις επίπεδη τη σπονδυλική σου στήλη, αποφεύγοντας την καταπόνηση που προκαλείται από την κάμψη και την έκταση της σπονδυλικής στήλης.

Δες και αυτό: Kim Kardashian: Με αυτή τη γυμναστική έχει αποκτήσει το νέο της εντυπωσιακό σώμα

4. Θα αυξήσεις το μεταβολισμό και την καύση λίπους
H σανίδα είναι ένας αποτελεσματικός τρόπος για να κάψεις λίπος. Όταν κάνεις ασκήσεις ενδυνάμωσης, ο μεταβολικός σου ρυθμός αυξάνεται ακόμα και μετά τη διακοπή της άσκησης.

5. Θα βελτιωθεί η στάση του σώματος σου και η ισορροπία σου
Η ενδυνάμωση των κεντρικών μυϊκών ομάδων οδηγεί σε καλύτερη στάση του σώματος, καθώς οι μύες του στομάχου και της πλάτης επηρεάζουν σε μεγάλο βαθμό και τις άλλες μυϊκές ομάδες του σώματος. Οι σανίδες βοηθούν επίσης στην πρόληψη ή στην βελτίωση ορθοστατικών ελλείψεων, συμπεριλαμβανομένης της λόρδωσης και της οπίσθιας κλίσης της πυέλου.

6. Θα είσαι πιο ευτυχισμένη και λιγότερο αγχωμένη
Όπως και οι περισσότερες ασκήσεις, οι σανίδες μπορούν να βελτιώσουν τη διάθεση σου και να αυξήσουν τα επίπεδα ενέργειας σου.

Τουλάχιστον μία επιστημονική μελέτη έχει ανακαλύψει ότι η γυμναστική ενδυνάμωσης είναι ευεργετική για τη βελτίωση των συμπτωμάτων της κατάθλιψης και του έντονου στρες.