Μύθος ή αλήθεια το ότι η βραδινή γυμναστική επηρεάζει αρνητικά τον ύπνο σου | αρμονικη ζωη , fitness | womenonly.gr | Αρμονική Ζωή
ΒΡΙΣΚΕΣΤΕ ΕΔΩ: ΑΡΧΙΚΗ / ΑΡΜΟΝΙΚΗ ΖΩΗ / FITNESS
8:05
18/5

Μύθος ή αλήθεια το ότι η βραδινή γυμναστική επηρεάζει αρνητικά τον ύπνο σου

mail to Εκτυπώστε το Αρθρο

Εάν εξακολουθείς να πιστεύεις ότι η άσκηση πριν από το κρεβάτι θα φέρει αναστάτωση στον ύπνο σου, ίσως θα πρεπει να το ξανασκεφτείς. Η επιστήμη υποστηρίζει τις βραδινές προπονήσεις και αποδεικνύει ότι είναι εξίσου υγιείς και αποτελεσματικές με τις πρωινές. Δοκιμάσε να ασκηθείς πριν κοιμηθείς και θα παρατηρήσεις ότι δεν θα στριφογυρνάς στον ύπνο σου. Επειδή δεν έχουμε όλες μας χρόνο για πρωινές ασκήσεις, συνέχισε να διαβάζεις για να ανακαλύψεις τα οφέλη της νυχτερινής άσκησης χωρίς να διακυβεύεται ποτέ ο ύπνος σου.

Το όνειρο της απόκτησης ενός παιδιού τώρα πιο κοντά στην πραγματοποίησή του, με μία λύση που αφενός δεν σε βγάζει από τη ζεστασιά του σπιτιού σου, αφετέρου δεν σου στερεί κάτι από τη μαγεία της ερωτικής στιγμής, ενώ αυξάνει τις πιθανότητές σου για σύλληψη

Μπορείς να κάνεις πιο σκληρές προπονήσεις μετά το απόγευμα

Εάν έχεις νιώσει ποτέ κάποια ξαφνική έκρηξη ενέργειας αργά το απόγευμα, υπάρχει λόγος για αυτό. Απλώς θυμήσου πόσο πολύ ενέργεια είχες πριν πας στο κρεβάτι σου όταν ήσουν παιδί. Αυτό συμβαίνει επειδή η θερμοκρασία του σώματός σου αυξάνεται μεταξύ 2 μ.μ. και 6 μ.μ. Αυτό σε κάνει να καταβάλλεις μεγαλύτερη προσπάθεια στις προπονήσεις σου.

Επιπλέον, εάν είσαι δρομέας, σκέψου να βγεις για τρέξιμο το βράδυ. Μια μελέτη διαπίστωσε ότι το τρέξιμο στο σκοτάδι χωρίς να αποσπάται η προσοχή σου, σε κάνει να τρέχεις πιο γρήγορα.

Μπορεί να κοιμηθείς καλύτερα

Σε αντίθεση με τη δημοφιλή πεποίθηση που υπάρχει, η άσκηση πριν από το κρεβάτι βελτιώνει πραγματικά την ποιότητα του ύπνου σου. Θα έχεις πιο εύκολα έναν βαθύ ύπνο, σύμφωνα με Ελβετούς ερευνητές. Εκτός αυτού, δεν υπάρχει απόδειξη ότι η σωματική άσκηση επηρεάζει αρνητικά την ποιότητα του ύπνου. Ωστόσο, είναι καλύτερο να μείνεις μακριά από τις προπονήσεις HIIT (διαλειμματικές), καθώς είναι αυτές που μπορούν να επηρεάσουν τον ύπνο σου.

Οι μύες σου θα μπορούσαν να σχηματιστούν γρηγορότερα

Η αναλογία τεστοστερόνης και κορτιζόλης είναι η καλύτερη το βράδυ για την ανάπτυξη των μυών. Αν και είναι υψηλότερη το πρωί, τα αποτελέσματα της άσκησης ανάπτυξης μυών λειτουργούν στο έπακρο όταν δύει ο ήλιος. Είναι καλύτερα να επικεντρωθείς σε διαδρομές μεγάλων αποστάσεων ή μεγαλύτερες αλλά πιο ήπιες προπονήσεις για να τις αξιοποιήσεις στο έπακρο.

Μπορεί να αποβάλλεις το συσσωρευμένο άγχος

Μερικές φορές είναι δύσκολο να κοιμηθείς λόγω όλων των συναισθημάτων και των σκέψεων που έχεις. Σε αυτήν την περίπτωση, το stretching πριν από τον ύπνο ή η γιόγκα, είναι οι καλύτερες επιλογές. Μια ανάλυση διαπίστωσε ότι η γιόγκα πριν από τον ύπνο σoυ, σε βοηθά να νυστάξεις νωρίτερα. Είναι επίσης γνωστό ότι μειώνει το άγχος και το στρες, καθώς επίσης επιβραδύνει το μυαλό σου και δυναμώνει την αναπνοή σου. Το δεύτερο δίνει περισσότερο οξυγόνο στο σώμα σου, συνεπώς σε κάνει να αισθάνεσαι πιο χαλαρή.

ΧΡΟΝΟΜΗΧΑΝΗ