Μπορείς να χάσεις βάρος κάνοντας μόνο γιόγκα; | αρμονικη ζωη , fitness | womenonly.gr | Αρμονική Ζωή
ΒΡΙΣΚΕΣΤΕ ΕΔΩ: ΑΡΧΙΚΗ / ΑΡΜΟΝΙΚΗ ΖΩΗ / FITNESS
11:00
7/1

Μπορείς να χάσεις βάρος κάνοντας μόνο γιόγκα;

mail to Εκτυπώστε το Αρθρο

Η γιόγκα είναι μια πολύ καλή μορφή άσκησης, αλλά αρκεί για να σε βοηθήσει να χάσεις βάρος;

Σε ό,τι αφορά τα είδη γυμναστικής που κάνουν καλό και στο μυαλό και στο σώμα, η γιόγκα παίρνει την πρώτη θέση. Όχι μόνο μπορεί να βοηθήσει στην ενδυνάμωση και τη βελτίωση της ευελιξίας, αλλά κάνει θαύματα και στην ανακούφιση από το άγχος και τη μείωση του στρες.

Αλλά, αν θέλεις να χάσεις βάρος, μπορεί να αναρωτιέσαι αν η γιόγκα και μόνο είναι αρκετή για να σου φέρει τα επιθυμητά αποτελέσματα. Αν είσαι λάτρης της γιόγκα, σου έχουμε καλά νέα: Η γιόγκα μπορεί να είναι ένας αποτελεσματικός τρόπος να χάσεις βάρος.

Δες και αυτό: Να γιατί δε χάνεις βάρος ακόμη κι αν γυμνάζεσαι

 

"Είναι δυνατό να χάσεις βάρος μόνο με τη γιόγκα, αλλά εξαρτάται από το είδος της γιόγκα που κάνεις", λέει η Personal Trainer και ο καθηγήτρια γιόγκα Crystal Widmann. "Σε γενικές γραμμές, η απώλεια βάρους επιτυγχάνεται με δυναμικά στυλ γιόγκα που αυξάνουν τους παλμούς της καρδιάς."

Αυτοί είναι οι τρόποι με τους οποίους η γιόγκα μπορεί να σε βοηθήσει να χάσεις βάρος:

Μειώνει το άγχος
Η γιόγκα είναι γνωστό πως μπορεί να καταπολεμήσει το στρες. Έχει αποδειχθεί ότι τα χαμηλά ή μηδενικά επίπεδα στρες επωφελούν το σώμα αλλά και το μυαλό μας. "Η γιόγκα μπορεί να μειώσει τα επίπεδα στρες μειώνοντας την ορμόνη του στρες, την κορτιζόλη", λέει η διατροφολόγος και δασκάλα γιόγκα Τατιάνα Ρίντλεϊ. "Η κορτιζόλη ευθύνεται για την αύξηση του σωματικού βάρους, στέλνοντας μηνύματα στον εγκέφαλο ότι χρειάζεται γλυκόζη (ζάχαρη) για να καταπολεμήσει τα χαμηλά επίπεδα σακχάρου στο αίμα. Αυτό, με τη σειρά του, μπορεί να οδηγήσει σε υπερκατανάλωση τροφής και αύξηση βάρους. "

Το άγχος μπορεί επίσης να οδηγήσει σε περισσότερο λίπος στην κοιλιά. Η μείωση των επιπέδων κορτιζόλης μπορεί να βοηθήσει στη μείωση του βάρους σε αυτή την περιοχή.

Αυτό το είδες; Πώς να κάψεις περισσότερες θερμίδες κατά τη διάρκεια της γυμναστικής

 

Ενισχύει τους μυς 
Όποιος έχει κάνει γιόγκα ξέρει ότι το να κάνεις αυτές τις στάσεις δεν είναι εύκολο. Αυτό συμβαίνει επειδή η γιόγκα πραγματικά δουλεύει τους μυς. "Η γιόγκα βελτιώνει τη συνολική δύναμη και την ευελιξία", λέει η trainer του Aaptiv Jade Alexis. "Όσο πιο ευέλικτη είσαι, τόσο καλύτερη θα είσαι και στα άλλα είδη προπονήσεων. Η γιόγκα θα κάνει τους μύες σου να λειτουργήσουν στο μέγιστο δυναμικό τους, επιτρέποντάς σου να αξιοποιήσεις την κάθε προπόνηση".

Τονίζει τους κοιλιακούς σου
Ορισμένες στάσεις της γιόγκα, επικεντρώνουν στον πυρήνα, που μπορεί να σε βοηθήσει να αυξήσεις τη δύναμη στην κοιλιά σου. "Υπάρχουν ορισμένες στάσεις που μπορεί κανείς να προσπαθήσει για να χάσει βάρος. Σε αυτές περιλαμβάνεται το anantasana pose", ​​λέει η Ridley. "Τονώνονται οι μύες των κοιλιακών, και η δύναμη εστιάζεται και στις δύο πλευρές της κοιλιάς όταν τεντώνεσαι. Βελτιώνεται η κυκλοφορία του αίματος και η πέψη."

Διάβασε επίσης: Τα 5 καλύτερα ήδη γυμναστικής για να χάσεις βάρος & οι θερμίδες που καίνε

 

Είναι αερόβια άσκηση
"Η γιόγκα θεωρείται ως μια μορφή αερόβιας άσκησης γυμναστικής, επειδή μετακινείς το σώμα σε μια σειρά στάσεων για μεγάλο χρονικό διάστημα, αντί να κάνεις σύντομες 'εκρήξεις' ενέργειας", λέει η Widmann. "Αυτή η μορφή γυμναστικής βοηθάει στην απώλεια βάρους. Απασχολεί το καρδιοαναπνευστικό σύστημα, που σε κάνει να χρησιμοποιείς περισσότερη ενέργεια για να κάνεις το σώμα σου να συνεχίζει."

 

 

ΧΡΟΝΟΜΗΧΑΝΗ