#Μένουμε_Σπίτι και γυμναζόμαστε με την Ελένη Πετρουλάκη - Το βίντεο που θα σε σηκώσει από τον καναπέ | αρμονικη ζωη , fitness | womenonly.gr | Αρμονική Ζωή
ΒΡΙΣΚΕΣΤΕ ΕΔΩ: ΑΡΧΙΚΗ / ΑΡΜΟΝΙΚΗ ΖΩΗ / FITNESS
10:12
23/3

#Μένουμε_Σπίτι και γυμναζόμαστε με την Ελένη Πετρουλάκη - Το βίντεο που θα σε σηκώσει από τον καναπέ

mail to Εκτυπώστε το Αρθρο

Η δημοφιλής γυμνάστρια προτείνει ένα πρόγραμμα γυμναστικής που μπορείς να κάνεις στο σπίτι, με εξοπλισμό μερικά αντικείμενα που έχεις ήδη στα ντουλάπια σου. Ένα πρόγραμμα που μπορείς να προσαρμόσεις άνετα ανάλογα με το πόσο "προχωρημένος" είσαι.

#Μένουμε_Σπίτι γιατί νοιαζόμαστε για την υγεία τη δική μας και όλων των άλλων. Τώρα, ωστόσο, είναι περισσότερο αναγκαίο από ποτέ να σηκωθούμε από την καρέκλα. Και ναι, να γυμναστούμε. Στο σπίτι...

Στο διαδίκτυο υπάρχουν πολλά προγράμματα από τα οποία μπορείς να διαλέξεις αυτό που σου ταιριάζει. Εμείς είδαμε την πρόταση της Ελένης Πετρουλάκη για γυμναστική χωρίς εξοπλισμό και τη μοιραζόμαστε γιατί μας άρεσε πολύ.

Ιδού τι διαβάζουμε στη λεζάντα που συνοδεύει το βίντεο και στη συνέχεια το ίδιο το βίντεο μέσα από τη σελίδα της στο Instagram. Εμείς ξεκινάμε τώρα. Εσύ;

Γυμνάσου στο σπίτι χωρίς εξοπλισμό. Και όμως μπορείς ...No equipment
Αυτες τις ασκήσεις χωρίς εξοπλισμό, μπορείς να κάνεις από την άνεση του σπιτιού σου.
Με πράγματα που έχουν όλοι στα σπίτια τους ...(Σκουπόξυλο , Δυο μπουκάλια νερό η εξάδες νερού, καρέκλα η σκαμπό και δυο μικρές πετσέτες χειρός)
Παρακολούθησε το πρόγραμμα και αξιοποίησε ποιοτικά τον χρόνο σου με ασκήσεις για όλους! Τα οφέλη της γυμναστικής στην υγεία και την ψυχολογία σου είναι γνωστά.  Ειδικά αυτή τη περίοδο που όλοι μας μένουμε σπίτι. Λίγα λεπτά  γυμναστικής κάθε μέρα είναι αρκετά για να είσαι υγιής.
👉🏻Ένα πρόγραμμα που μπορεί να εφαρμοστεί από όλους ανεξάρτητα το επίπεδο της φυσικής τους κατάστασης.
•Αρχάριοι (ένας κύκλος από ένα σετ για κάθε άσκηση)
•Μεσαίο επίπεδο (2 κύκλοι από δυο σετ για κάθε άσκηση)
•Προχωρημένοι (3 κύκλοι από 3 σετ για κάθε άσκηση)
Χρόνος προγράμματος: 40 min για προχωρημένους (Advanced), 30’ min για μεσαίο επίπεδο και 20’ για αρχάριους.
👉🏻Το πρόγραμμα έχει ως στόχο την βελτίωση φυσικής κατάστασης και καρδιοαναπνευστικού. Μυική ενδυνάμωση - Αντοχή στην δύναμη - Καύση λίπους και Μυική γράμμωση εφόσον κάνουμε παράλληλα και διατροφή.
Οι ασκησεις είναι πολυαρθρικές με συνδυαστικές κινήσεις, οι οποίες έχουν ως αποτέλεσμα την ενεργοποίηση πολλών αρθρώσεων και την εκγύμναση πολλών μυϊκών ομάδων... Η άσκηση είναι θεραπεία. Ψυχική και σωματική. Να το θυμάστε αυτό ...
Και έχουμε όλοι ανάγκη να είμαστε καλά πάνω από όλα στην υγεία μας..
Είμαι εδώ για εσάς να βοηθήσω οσο μπορώ να γίνει πιο εύκολη η παραμονή στα σπίτια μας..
Κάντε Tag φίλες - φίλους να τους παρακινήσετε... 👉🏻 Ανεβάστε στα στορυ σας μέρος από το δικό σας πρόγραμμα με τα εξής Hashtag #spitimetineleni #menoumespiti Τα καλύτερα θα τα ανεβάσω και εγώ στο προφίλ μου!
Το πρόγραμμα είναι και για άντρες!

 

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
ΧΡΟΝΟΜΗΧΑΝΗ