Κάψε διπλάσιες θερμίδες με kettlebells | αρμονικη ζωη , fitness | womenonly.gr | Αρμονική Ζωή
ΒΡΙΣΚΕΣΤΕ ΕΔΩ: ΑΡΧΙΚΗ / ΑΡΜΟΝΙΚΗ ΖΩΗ / FITNESS
17:00
10/7/2015

Κάψε διπλάσιες θερμίδες με kettlebells

mail to Εκτυπώστε το Αρθρο

Όταν τα βλέπεις δεν σου «γεμίζουν» το μάτι. Αλλά από τη στιγμή που θα τα χρησιμοποιήσεις έστω και για μία φορά, δεν θα μπορείς πλέον ούτε καν να σκεφτείς τη γυμναστική σου χωρίς αυτά…

<h4>Ειδικές οδηγίες ασφαλείας</h4>  <p><strong>Υποδομή: </strong>Αν δεν έχεις εμπειρία στις ασκήσεις με αντίσταση, θα πρέπει πρώτα να γυμναστείς για περίπου ένα μήνα με συμβατικά βαράκια.</p>  <p><str

Ειδικές οδηγίες ασφαλείας

Υποδομή: Αν δεν έχεις εμπειρία στις ασκήσεις με αντίσταση, θα πρέπει πρώτα να γυμναστείς για περίπου ένα μήνα με συμβατικά βαράκια.

Εξοικείωση: Αρχικά εξοικειώσου με ασκήσεις που απαιτούν μόνο ένα kettlebell. Αργότερα μπορείς να χρησιμοποιήσεις δύο μαζί, αν και δεν είναι απολύτως απαραίτητο.

Προοδευτικότητα: Ξεκίνησε με λίγες βασικές ασκήσεις, από ένα σετ την κάθε μια και για 8-12 επαναλήψεις. Γυμνάσου μέρα παρά μέρα και αύξησε σταδιακά επαναλήψεις, σετ και ασκήσεις. Μην το παρακάνεις!

Προσοχή, γλιστράει: Λόγω του ιδρώτα ή λόγω της κούρασης μπορεί να μειωθεί η δύναμη της λαβής και το kettlebell να ξεφύγει από τα χέρια σου. Πρέπει λοιπόν να κάνεις τις ασκήσεις ελεγχόμενα και να είσαι ιδιαίτερα προσεχτική. Αν παρατηρήσεις ότι δεν το κρατάς αρκετά σφιχτά, σταμάτησε για λίγο την άσκηση και ξεκουράσου. Εάν οι παλάμες σου ιδρώνουν πάρα πολύ, φόρεσε γάντια γυμναστικής.

Κατάλληλος χώρος: Αν γυμνάζεσαι στο σπίτι, επίλεξε ένα χώρο άνετο, χωρίς πολλά έπιπλα ή μικροαντικείμενα τριγύρω, έτσι ώστε αν το kettlebell σου γλιστρήσει και πέσει, να μην σε τραυματίσει ή σπάσει κάτι επικίνδυνο για τη σωματική σου ακεραιότητα.

Μην ξεχνάς: Οπωσδήποτε προθέρμανση στην αρχή κάθε προγράμματος και πάντα χαλάρωμα στο τέλος του.

Στο Διαδίκτυο θα βρεις πληθώρα πληροφοριών σχετικά με τα kettlebells, καθώς και πολλά βίντεο με ασκήσεις και συμβουλές.

Ποια είναι η καταλληλότερη επιλογή;

Δεν χρειάζεσαι πολλά kettlebells, ούτε καν είναι απαραίτητο να τα… ζευγαρώσεις από την πρώτη κιόλας στιγμή. Άρχισε με ένα μόνο, επιλέγοντας κάποιο με κατάλληλο βάρος για το φύλο, την εμπειρία και τις επιδιώξεις σου.

Βάρος Ταιριάζει κυρίως σε…
4 κιλά Γυναίκες και άντρες χωρίς καμία εμπειρία στη γυμναστική. Ενδείκνυται για την εκμάθηση των βασικών ασκήσεων και για προπόνηση με πολλές επαναλήψεις.
6 κιλά Γυναίκες με πολύ μικρή εμπειρία στη γυμναστική. Ενδείκνυται για καύση λίπους, μυϊκή τόνωση και εύκολες ασκήσεις αποθεραπείας.
12 κιλά Άντρες χωρίς μεγάλη εμπειρία σε ασκήσεις με βάρη και σε γυμνασμένες γυναίκες με εμπειρία στα kettlebells. Ενδείκνυται για ασκήσεις δύναμης, αντοχής, ισορροπίας και συντονισμού.
16 κιλά Γυμνασμένους άντρες με εμπειρία στα kettlebells. Ενδείκνυται για πιο απαιτητικές ασκήσεις φυσικής κατάστασης.
24 κιλά ή παραπάνω Πολύ γυμνασμένους άντρες. Ενδείκνυται για πολύ έντονα προγράμματα με δυναμικές ασκήσεις.

Το κόστος ενός kettlebell ξεκινάει από 15 ευρώ και μπορεί να φτάσει έως 100 ευρώ, ανάλογα με το βάρος του.

ΧΡΟΝΟΜΗΧΑΝΗ