Κάνε κυκλική προπόνηση με βαράκια και... κάψε λίπος! | αρμονικη ζωη , fitness | womenonly.gr | Αρμονική Ζωή
ΒΡΙΣΚΕΣΤΕ ΕΔΩ: ΑΡΧΙΚΗ / ΑΡΜΟΝΙΚΗ ΖΩΗ / FITNESS
17:00
16/11/2015

Κάνε κυκλική προπόνηση με βαράκια και... κάψε λίπος!

mail to Εκτυπώστε το Αρθρο

Τόνωσε το μυϊκό ιστό, κάψε πολλές θερμίδες, χάσε περισσότερο λίπος, βελτίωσε γρήγορα τη φυσική σου κατάσταση με κυκλική προπόνηση και βαράκια. Δεν έχεις βαράκια; Γέμισε δύο μπουκαλάκια με νερό ή άμμο και ξεκίνησε τις ασκήσεις άμεσα!

ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΗ ΣΕΛΙΔΑ
1 / 13
ΕΠΟΜΕΝΗ ΣΕΛΙΔΑ
<p>Η κυκλική προπόνηση με βαράκια ενδείκνυται τόσο σε αγύμναστες γυναίκες όσο και σε γυμνασμένες, με τις ανάλογες βέβαια διαφοροποιήσεις. Αποτελεί ιδανική περίπτωση εάν πιέζεσαι ασφυκτικά από τις καθη

Η κυκλική προπόνηση με βαράκια ενδείκνυται τόσο σε αγύμναστες γυναίκες όσο και σε γυμνασμένες, με τις ανάλογες βέβαια διαφοροποιήσεις. Αποτελεί ιδανική περίπτωση εάν πιέζεσαι ασφυκτικά από τις καθημερινές υποχρεώσεις σου και δεν μπορείς να διαθέσεις για τη γυμναστική σου περισσότερα από 30 λεπτά τρεις φορές εβδομαδιαίως. Είναι επίσης εξαιρετική εναλλακτική λύση εάν δεν επιθυμείς να πας σε γυμναστήριο και προτιμάς να γυμνάζεσαι σπίτι.

Επιπλέον, μπορείς να τη χρησιμοποιήσεις ως συμπλήρωμα οποιασδήποτε άλλης προπόνησης κάνεις ήδη, π.χ. αερόβιας, αλλά και ως βασική μέθοδο εκγύμνασης κατά τη διάρκεια των διακοπών σου. Σε κάθε πρόγραμμα γυμνάζεις το σύνολο των μυϊκών ομάδων, άμεσα ή έμμεσα, και τα αποτελέσματα είναι πράγματι εντυπωσιακά σε όλα τα επίπεδα, ιδίως δε στην αύξηση της αντοχής, στη μυϊκή ενδυνάμωση, στην καύση θερμίδων και στη μείωση του σωματικού λίπους.

Συμβουλή ασφαλείας: Εάν δεν έχεις γυμναστεί ποτέ συστηματικά, είσαι πάνω από 35 ετών ή έχεις κάποιο πρόβλημα υγείας, πριν ξεκινήσεις αυτό ή οποιοδήποτε άλλο πρόγραμμα γυμναστικής, συμβουλεύσου ειδικό.

ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΗ ΣΕΛΙΔΑ
1 / 13
ΕΠΟΜΕΝΗ ΣΕΛΙΔΑ
ΧΡΟΝΟΜΗΧΑΝΗ
 

ΕΠΟΜΕΝΟ ΑΡΘΡΟ

Μάθε για το Functional Training