Έτσι θα βρεις το σωστό για σένα αθλητικό σουτιέν | αρμονικη ζωη , fitness | womenonly.gr | Αρμονική Ζωή
ΒΡΙΣΚΕΣΤΕ ΕΔΩ: ΑΡΧΙΚΗ / ΑΡΜΟΝΙΚΗ ΖΩΗ / FITNESS
11:00
7/9/2018

Έτσι θα βρεις το σωστό για σένα αθλητικό σουτιέν

mail to Εκτυπώστε το Αρθρο

To σωστό σουτιέν μπορεί να επηρεάσει τη γυμναστική σου περισσότερο απ'ότι φαντάζεσαι

Είτε είσαι fitness freak είτε όχι, θα ξέρεις ότι απαραίτητο κομμάτι της γυμναστικής σου δεν είναι μόνο οι ασκήσεις που θα κάνεις, αλλά και τα ρούχα σου, και πιο πολύ από όλα το σουτιέν. Η LaJean Lawson, βοηθός καθηγήτρια άσκησης και αθλητικής επιστήμης στο πανεπιστήμιο του Oregon State, λέει ότι μόνο 15 -20 τοις εκατό των γυναικών φοράει το κατάλληλο σουτιέν για το σώμα τους.

Πώς μπορείς να βρεις το τέλειο για εσένα σουτιέν;

Πρώτον, έχει να κάνει με πολλά περισσότερα από το μέγεθος του στήθους σου και μόνο. Το μεγαλύτερο λάθος που κάνουν οι γυναίκες είναι ότι δεν είναι ρεαλιστικές σε ό,τι αφορά τις ανάγκες τους, λέει η Lawson. "Πρώτα απ 'όλα, πριν πάρεις ακόμη ένα σουτιέν, κάνε μια μικρή ρεαλιστική ανάλυση! Παρατήρησε αν το μέγεθος σου έχει αλλάξει, αν έχεις πάρει ή χάσει βάρος. Ακόμα και το αν γέννησες ή έχεις αλλάξει προπονήσεις μπορεί να κάνει διαφορά και  θα είναι ευκολότερο για εσένα να βρεις γρήγορα τη σωστή εφαρμογή και υποστήριξη. "

Εάν έχεις μεγάλο στήθος, δηλαδή cup C ή μεγαλύτερο, ψάξε για ένα αθλητικό σουτιέν του οποίου τα cups θα ξεχωρίζουν μεταξύ τους ή κάποιο με φαρδύ λάστιχο ή μπανέλες. Αν έχεις μικρότερο στήθος, μια πολύ καλή επιλογή είναι ένα αθλητικό μπουστάκι που αγκαλιάζει σφιχτά το στήθος από ένα σταθερό ύφασμα που να "αναπνέει". Εάν έχεις ευαίσθητο δέρμα, προτίμησε ένα σουτιέν χωρίς ραφές, καθώς μπορεί αυτές να σε ενοχλούν ή να τρίβονται πάνω στο δέρμα σου.

Διάβασε επίσης: Τα 5 καλύτερα ήδη γυμναστικής για να χάσεις βάρος & οι θερμίδες που καίνε

Τι άλλο να προσέξεις:

1. To σουτιέν θα πρέπει να καλύπτει το στήθος σου και στο πλάι αλλά και μπροστά.
2. Θα πρέπει να είναι άνετο και να μη σε στενεύει.
3. Το πίσω μέρος πρέπει να μένει στη θέση του. Εάν ανεβαίνει ψηλότερα σε σχέση με το μπροστινό, τότε δε θα παρέχει τη σωστή στήριξη κατά τη διάρκεια της γυμναστικής.
4. Στο δοκιμαστήριο, δοκίμασε να χοροπηδήσεις, να σκύψεις, να τεντώσεις τα χέρια σου και γενικά να κάνεις έντονες κινήσεις για να δεις αν το σουτιέν θα μείνει στη θέση του.

ΧΡΟΝΟΜΗΧΑΝΗ