Bikini fitness για σώμα φωτιά! | αρμονικη ζωη , fitness | womenonly.gr | Αρμονική Ζωή
ΒΡΙΣΚΕΣΤΕ ΕΔΩ: ΑΡΧΙΚΗ / ΑΡΜΟΝΙΚΗ ΖΩΗ / FITNESS
17:00
23/5/2016

Bikini fitness για σώμα φωτιά!

mail to Εκτυπώστε το Αρθρο

Κάνε λιπογλυπτική εκ των έσω, με συνδυαστικές ασκήσεις «2 σε 1». Βελτιώνεις τη σωματική σου κατάσταση και αναδομείς συνολικά τη σιλουέτα σου. Το καλύτερο πρόγραμμα body sculpting, χωρίς νυστέρι!

<p><strong>Ασκήσεις «2 σε 1»</strong></p>  <p><em>Φτιάχνουν θηλυκούς μύες, λιώνουν τα περιττά λίπη. Το μυϊκό σου σύστημα δουλεύει δυο φορές πιο δραστήρια, καις ουλάχιστον 50% περισσότερες

Ασκήσεις «2 σε 1»

Φτιάχνουν θηλυκούς μύες, λιώνουν τα περιττά λίπη. Το μυϊκό σου σύστημα δουλεύει δυο φορές πιο δραστήρια, καις ουλάχιστον 50% περισσότερες θερμίδες…

1. Άρση ποδιού - προσαγωγή αντίθετου χεριού

Αυξάνει την κυκλοφορία, μειώνει τα οιδήματα

Αρχική θέση: Όρθια στάση. Κορμός ευθυτενής, χέρια τεντωμένα στην πλάγια προέκταση των ώμων.

Εκτέλεση: Με μια πολύ μικρή αναπήδηση φέρνεις το ένα πόδι λυγισμένο προς την κοιλιά και ταυτόχρονα το αντίθετο χέρι προς τα μπρος και μέσα. Επαναφέρεις πόδι και χέρι στην αρχική θέση και επαναλαμβάνεις εναλλάξ. Εκπνέεις κατά την προσπάθεια.

Ευκολότερη παραλλαγή: Χωρίς κίνηση των χεριών, άρση των ποδιών σε μικρότερο ύψος.

Δυσκολότερη παραλλαγή: Μεγαλύτερη αναπήδηση, ελαφρώς λοξή άρση του ποδιού προς το αντίθετο στήθος.


2. Πλάγια άρση ποδιού - κάμψη κορμού

Σμιλεύει τα ψωμάκια, λεπταίνει τη μέση

Αρχική θέση: Όρθια, πόδια ενωμένα. Το ένα χέρι λυγισμένο, η παλάμη στο πίσω μέρος του κεφαλιού. Το άλλο χέρι τεντωμένο στα πλάγια.

Εκτέλεση: Ανυψώνεις το ένα πόδι λυγισμένο προς τα πλάγια και πάνω, μέχρι περίπου το ύψος της λεκάνης. Συγχρόνως, κάμπτεις ελαφρώς τον κορμό σου προς το ανυψωμένο πόδι. Επανέρχεσαι στην αρχική θέση και επαναλαμβάνεις. Εκπνοή κατά την άρση του ποδιού.

Ευκολότερη παραλλαγή: Χωρίς πλάγια κάμψη ή με άρση του ποδιού σε μικρότερο ύψος.

Δυσκολότερη παραλλαγή: Με αναπήδηση. Εναλλακτικά, με βαράκια ποδιών ή στρογγυλό λάστιχο.

ΧΡΟΝΟΜΗΧΑΝΗ