Αυτός είναι ο λόγος για τον οποίο η κολύμβηση σου κάνει τόσο καλό | αρμονικη ζωη , fitness | womenonly.gr | Αρμονική Ζωή
ΒΡΙΣΚΕΣΤΕ ΕΔΩ: ΑΡΧΙΚΗ / ΑΡΜΟΝΙΚΗ ΖΩΗ / FITNESS
10:10
5/8

Αυτός είναι ο λόγος για τον οποίο η κολύμβηση σου κάνει τόσο καλό

mail to Εκτυπώστε το Αρθρο

Εκτός της απόλαυσης που σου προσφέρει, είναι μια χρήσιμη μορφή αερόβιας άσκησης για τους μυς σου

Εάν θέλεις να χτίσεις μύες, θα πρέπει να κάνεις έντατική προπόνηση και το κολύμπι είναι μια μορφή αερόβιας άσκησης που μπορεί να σε βοηθήσει να φτάσεις κοντά τους στόχους σου. «Ο μυς χτίζεται από επαναλαμβανόμενες κινήσεις», εξηγεί η Cindy Dallow, διαιτολόγος και προπονήτρια τριάθλου, στο Popsugar. Επιπλέον, σε αντίθεση με τον αέρα που σε "χτυπά" όταν τρέχεις ή περπατάς, το νερό παρέχει μια μικρή αντίσταση, προσθέτοντας μια ακόμα μεγαλύτερη πρόκληση στους μύες σου. «Αυτή η δραστηριότητα διεγείρει τη σύνθεση πρωτεϊνών των μυών, η οποία αυξάνει την αντοχή, αν καταναλώνεται επαρκής ποσότητα πρωτεΐνης», εξηγεί.

Διάβασε επίσης: 8 εύκολοι -και απολαυστικοί- τρόποι για να κάψεις θερμίδες αυτό το καλοκαίρι

Έτσι, αν το στήθος σoυ ή η πλάτη σου κινείται, καθώς τα πόδια είναι μέσα στο νερό, έτσι και οι μυες σου θα δυναμώσουν - τουλάχιστον στο πάνω μέρος τους σώματός σου. «Η κολύμβηση αυξάνει τη δύναμη στους ώμους και τους μυς της πλάτης», δήλωσε η Dr. Dallow. Ίσως το πιο σημαντικό είναι ότι «βελτιώνει την αεροβική ικανότητα και την καρδιοαναπνευστική φυσική κατάσταση».

Σε μία σχετική μελέτη, οι γυναίκες που κολυμπούσαν για 60 λεπτά, τρεις φορές την εβδομάδα (για 12 εβδομάδες) παρουσίασαν σημαντικές βελτιώσεις στην ευελιξία και την καρδιαγγειακή αντοχή, εκτός από την απώλεια του σωματικού λίπους.

Διάβασε και αυτό: Τα 5 καλύτερα είδη γυμναστικής για να χάσεις βάρος & οι θερμίδες που καίνε

Ακόμα, για να τονωθεί καλύτερα το σώμα σου, θα πρέπει να συμβαδίζει η κολύμβηση με τo καθημερινό σου πρόγραμμα training. Εάν τα πιθανά οφέλη δεν είναι αρκετά για να σε παρακινήσουν, η συνδυασμένη γυμναστική θα μπορούσε να βοηθήσει στην πρόληψη τραυματισμών στη θάλασσα ή την πισίνα. «Πολλοί κολυμβητές παθαίνουν τραυματισμούς στον ώμο, οπότε έχοντας ήδη δυναμώσει το πάνω μέρος του σώματος, θα αποφύγεις τους τραυματισμούς εκτός το ότι θα γίνεις μια δυνατή κολυμβήτρια», δήλωσε η Dr. Dallow.

ΧΡΟΝΟΜΗΧΑΝΗ