9 έξυπνα tricks που θα σε πείσουν να πας γυμναστήριο | αρμονικη ζωη , fitness | womenonly.gr | Αρμονική Ζωή
ΒΡΙΣΚΕΣΤΕ ΕΔΩ: ΑΡΧΙΚΗ / ΑΡΜΟΝΙΚΗ ΖΩΗ / FITNESS
17:00
24/3

9 έξυπνα tricks που θα σε πείσουν να πας γυμναστήριο

mail to Εκτυπώστε το Αρθρο

Οι ειδικοί έχουν τις καλύτερες συμβουλές για να διατηρήσεις τα κίνητρα σου και να πετύχεις τους στόχους σου

Σίγουρα, το συναίσθημα μετά από τη γυμναστική είναι υπέροχο, αλλά το προηγούμενο στάδιο είναι αυτό που μπορεί να είναι πολύ δυσκολότερο. Και εννοούμε τη στιγμή που πρέπει να αποφασίσεις να πας για γυμναστική. Εάν είχες μια μεγάλη μέρα στη δουλειά, αισθάνεσαι ότι το Netflix...φωνάζει το όνομά σου ή ο σύντροφος σου στέλνει μηνύματα ρωτώντας πότε θα γυρίσεις σπίτι, είναι πολύ εύκολο να αφήσεις το ραντεβού σου με το γυμναστήριο για μια άλλη μέρα.

Δες και αυτό: Γυμνάσου σε 11 λεπτά! Κάντο όπως η Kendall Jenner [photos & video]

 

Όταν πρέπει να ξεχάσεις τις δικαιολογίες και να πας στο γυμναστήριο, το κίνητρο είναι το κλειδί. 

Επαγγελματίες γυμναστικής προτείνουν μερικές πολύ εύκολες συμβουλές που σίγουρα θα σε βοηθήσουν να αποφασίσεις να πας για γυμναστική.

1. Γράψε τους στόχους που θέλεις να πετύχεις 

Το να βάζεις στόχους είναι πολύ καλό, και το να τους γράφεις είναι ακόμη καλύτερο - ειδικά εάν διαβάζεις συχνά το χαρτί πάνω στο οποίο τους έχεις γράψει. Αυτό θα σε βοηθήσει να θυμηθείς το γιατί πηγαίνεις στο γυμναστήριο, το οποίο είναι το πιο σημαντικό για να μην χάσεις το κίνητρο σου, λέει η Andia Winslow, επαγγελματίας παίκτρια γκολφ και πιστοποιημένη προσωπική προπονήτρια. 

2. Κανόνισε ραντεβού γυμναστικής με τον εαυτό σου

Αν κανονίζεις εκ των προτέρων τις προπονήσεις σου, θα το κάνει λιγότερο πιθανό να τις παραλείψεις. Στην αρχή κάθε εβδομάδας, αποφάσισε ποιες ημέρες θα πας στο γυμναστήριο και σχεδίασε μια ρουτίνα για καθέ μία από αυτές, προτείνει η πιστοποιημένη προσωπική προπονήτρια Tatiana Lampa. 

Δες και αυτό: Πώς να κάψεις 600 θερμίδες την ώρα χωρίς γυμναστήριο

 

3. Φάε πρωινό
Το να ετοιμάζεις τον εαυτό σου για την επιτυχία στην προπόνηση ξεκινάει από το ξύπνημα, λέει η Wendy Bazilian, πιστοποιημένη ειδικός υγείας και φυσικής κατάστασης. Τρώγοντας ένα καλό γεύμα το πρωί θα βοηθήσει το σώμα σου να μείνει ενεργοποιημένο καθ 'όλη τη διάρκεια της ημέρας και να είναι έτοιμο για προπόνηση. Προτίμησε ένα πρωινό με πρωτεΐνες, φρούτα ή λαχανικά.

4. Μην ξεχάσεις το σνακ
Βεβαιώσου ότι έχεις μαζί σου ένα σνακ για να το φας περίπου 45 λεπτά πριν ξεκινήσει η δράση. Σύμφωνα με την Bazilian, είναι το απολύτως σωστό χρονικό διάστημα για το σώμα σου να αφομοιώσει το μεγαλύτερο μέρος αυτού του σνακ και να το χρησιμοποιήσει ως ενέργεια κατά τη διάρκεια της προπόνησής σου. Όταν τρως ένα μικρό, εύπεπτο φαγητό που αποτελείται κυρίως από υδατάνθρακες και λίγη πρωτεΐνη, όπως ένα μήλο με φυστικοβούτυρο, θα έχεις περισσότερη ενέργεια για να δουλέψεις σκληρότερα στο γυμναστήριο.

5. Άλλαξε ρούχα πριν φύγεις
Όταν αλλάζεις ρούχα πριν φύγεις από τη δουλειά, δίνεις στον εαυτό σου μια οπτική υπενθύμιση ότι είσαι αφοσιωμένη στο να γυμναστείς. 

Αυτό το είδες; Σε αγχώνει η γυμναστική; 4 τρόποι να την κάνεις ξανά ευχάριστη

 

6. Βάλε τις φίλες σου στο παιχνίδι
Αντί να κανονίσεις να συναντηθείς με μία φίλη σου για κοκτέιλ, κανονίστε να κάνετε γυμναστική μαζί. Παρόλο που πιθανότατα δεν θα συζητάτε κατά τη διάρκεια της προπόνησης, το γεγονός ότι θα συναντήσεις μια φίλη σου εκεί, θα το κάνει λιγότερο πιθανό να παραλείψεις τη γυμναστική, λέει η Shear. 

7. Θυμήσου ότι η άσκηση βοηθά και το μυαλό σου
"Η άσκηση κατευνάζει το μυαλό, ενισχύει τη λειτουργία του εγκεφάλου και ενθαρρύνει την καινοτομία", λέει η Winslow. Αν έχεις ένα σημαντικό project μπροστά σου και πρέπει να επικεντρωθείς σε αυτό ή πρέπει να περάσεις μια ιδιαίτερα ταραχώδη εβδομάδα, χρησιμοποίησε το ως επιπλέον λόγο για να γυμναστείς και να βελτιώσεις την κατάσταση σου. 

8. Κάνε ό, τι αγαπάς
Ναι, οι προπονήσεις μπορεί να είναι δύσκολες, αλλά εάν αναγκάζεις τον εαυτό σου να κάνει κάθε εβδομάδα κάτι που δεν απολαμβάνει, τότε είναι σχεδόν σίγουρο ότι θα βρίσκεις δικαιολογίες για να το αποφύγεις. Αντ 'αυτού, η Lampa προτείνει να δώσεις προτεραιότητα στα είδη γυμναστικής που απολαμβάνεις περισσότερο, είτε αυτό είναι βάρη, αερόβια άσκηση ή κάτι άλλο. Με αυτόν τον τρόπο, θα διατηρήσεις το κίνητρο σου και η γυμναστική θα γίνει συνήθεια.

9. Μοιράσου την πρόοδό σου
Αν μιλάς για τη βελτίωση σου στη γυμναστική, θα γίνεις πιο υπεύθυνη, λέει η Lampa. Κάνοντας δημοσιεύσεις στα κοινωνικά μέσα ή λέγοντας σε μία φίλη σου τι κάνεις στο γυμναστήριο, θα αισθανθείς αυτόματα πιο κινητοποιημένη για να διατηρήσεις αυτή τη συνήθεια. 

 

 

ΧΡΟΝΟΜΗΧΑΝΗ