6 τρόποι για να αποφύγεις τα ανεπιθύμητα σπυράκια μετά τη γυμναστική | αρμονικη ζωη , fitness | womenonly.gr | Αρμονική Ζωή
ΒΡΙΣΚΕΣΤΕ ΕΔΩ: ΑΡΧΙΚΗ / ΑΡΜΟΝΙΚΗ ΖΩΗ / FITNESS
10:14
4/2

6 τρόποι για να αποφύγεις τα ανεπιθύμητα σπυράκια μετά τη γυμναστική

mail to Εκτυπώστε το Αρθρο

H άσκηση μπορεί να κάνει καλό με πολλούς τρόπους στο δέρμα σου. Μπορεί να αυξήσει τη ροή του αίματος στα κύτταρα του δέρματος, μεταφέροντας θρεπτικά συστατικά και οξυγόνο και να απομακρύνει τις ακαθαρσίες, βελτιώνοντας την ποιότητα του δέρματος σου.

Και εννοείται ότι είναι πολύ καλό να ιδρώνεις στο γυμναστήριο αφού αποβάλλονται οι τοξίνες αλλά μπορεί επίσης ο ίδιος ο ιδρώτας να δημιουργήσει τις κατάλληλες συνθήκες για να αναπτυχθούν βακτήρια που θα σου προκαλέσουν ακμή και σπυράκια.

Για να αποφύγεις να εκδηλώσεις ακμή μετά τη γυμναστική, οι δερματολόγοι δίνουν τις παρακάτω συμβουλές.

1. Εάν φοράς μακιγιάζ, αφαίρεσέ το πριν από την προπόνηση

Η Dr Susan Massick, δερματολόγος στο ιατρικό κέντρο Wexner του Κρατικού Πανεπιστημίου του Οχάιο, συνιστά να καθαρίζεις το πρόσωπό σου πριν τη γυμναστική.

Κατά τη διάρκεια της άσκησης, αυξάνεται η ροή του αίματος στο δέρμα. Αυτή η αυξημένη ροή αίματος προκαλεί το άνοιγμα των πόρων. Το μακιγιάζ μπορεί να προκαλέσει ιδρώτα και τα βακτηρίδια να παγιδευτούν στους διευρυμένους πόρους. Με τον καιρό, αυτό μπορεί να οδηγήσει σε φραγμένους πόρους και ακμή.

Διάβασε επίσης: Τι σχέση έχει ο ιδρώτας με την ακμή και πώς θα καταπολεμήσεις ένα ξαφνικό ξέσπασμα;

2. Αν τα μαλλιά σου είναι μακριά, μάζεψέ τα πίσω (να μην ακουμπάνε στο πρόσωπό σου).

Η Massick λέει στο healthline να πιάνεις πάντα τα μαλλιά σου κοτσίδα όταν γυμνάζεσαι.

Τα φυσικά έλαια από τα προϊόντα περιποίησης μαλλιών μπορούν να μεταφερθούν στο δέρμα σου και οι τρίχες μπορούν επίσης να παγιδεύσουν την υγρασία πάνω στο πρόσωπό σου με αποτέλεσμα να φράξουν οι πόροι και να αναπτυχθούν μύκητες, συμβάλλοντας στην ακμή.

3. Απολύμανε κάθε εξοπλισμό που πρόκειται να αγγίξει το πρόσωπό σου

Αν σου αρέσει να φοράς ακουστικά και να ακούς μουσική κατά τη διάρκεια της προπόνησής πρέπει να τα απολυμαίνεις. Το ίδιο ισχύει για οποιοδήποτε σπορ εξοπλισμό όπως κράνος ή γυαλιά.

4. Απόφυγε να αγγίζεις το πρόσωπό σου με τα χέρια σου

Οποιαδήποτε βακτήρια, έλαια ή ακαθαρσίες που έχεις αγγίξει μπορούν να μεταφερθούν στο δέρμα σου, συμβάλλοντας στο να κλείσουν οι πόροι και να δημιουργηθούν λοιμώξεις.

5. Βγάλε τα ιδρωμένα ρούχα το συντομότερο δυνατό

Η Dr. Elizabeth M. Damstetter, επίκουρη καθηγήτρια δερματολογίας, στο Ιατρικό Κέντρο του Πανεπιστημίου Rush, προτείνει να αλλάζεις όσο τον δυνατόν πιο γρήγορα τα ιδρωμένα ρούχα σου μετά την προπόνηση, για τον ίδιο λόγο όπως παραπάνω.

Μην ξεχνάς ότι πρέπει να πλύνεις τα ρούχα σου πριν τα ξαναχρησιμοποιήσεις, καθώς τα έλαια και η βρωμιά μπορούν να παγιδευτούν εκεί και να μεταφερθούν στο δέρμα σου την επόμενη φορά που θα πας πάλι να γυμναστείς.

Αυτό το διάβασες; Κάθε πότε πρέπει να πλένεις τα ρούχα της γυμναστικής σου

6. Κάνε ντους μετά τη γυμναστική

Εάν μπορείς, πρέπει να κάνεις ντους μετά τη γυμναστική για να αφαιρέσεις κάθε ίχνος ιδρώτα, λιπαρότητας, βρωμιάς και βακτηρίων που μπορεί να έχουν συσσωρευτεί πάνω σου.

Καλό είναι να χρησιμοποιήσεις καθαριστικά προσώπου και σώματος που περιέχουν υπεροξείδιο βενζοϋλίου για να καθαρίσουν το δέρμα που είναι επιρρεπές στην ακμή.

Εάν δεν μπορέσεις να κάνεις ντους αμέσως μετά την προπόνηση σου, τουλάχιστον πρέπει να πλύνεις το πρόσωπό σου.

ΧΡΟΝΟΜΗΧΑΝΗ