5 τρόποι να κάνεις ασκήσεις γυμναστικής ενώ κάνεις δουλειές στο σπίτι ή οδηγείς | αρμονικη ζωη , fitness | womenonly.gr | Αρμονική Ζωή
ΒΡΙΣΚΕΣΤΕ ΕΔΩ: ΑΡΧΙΚΗ / ΑΡΜΟΝΙΚΗ ΖΩΗ / FITNESS
7:47
17/1

5 τρόποι να κάνεις ασκήσεις γυμναστικής ενώ κάνεις δουλειές στο σπίτι ή οδηγείς

mail to Εκτυπώστε το Αρθρο

Σε κανονικές συνθήκες το να βρεις χρόνο να πάρεις μια ανάσα και να φροντίσεις τον εαυτό σου χρειάζεται προσπάθεια ακόμη και στα καλύτερα δυνατά σενάρια! Εάν μάλιστα είσαι γονέας ή δουλεύεις ή τρέχεις με τα παιδιά σου για το σχολείο και ταυτόχρονα έχεις και τις δουλειές του σπιτιού να κάνεις, το να βρεις χρόνο να ασκηθείς φαίνεται αδύνατο.

Λοιπόν, υπάρχουν κάποιες σύντομες και απλές ασκήσεις, πράγματα, δηλαδή, που μπορείς να κάνεις σε λιγότερο από 7 λεπτά, σχεδόν οπουδήποτε!

Ενώ βουρτσίζεις τα δόντια σου

«Το καλύτερο πράγμα που μπορώ να προτείνω είναι η άσκηση ισορροπίας με το ένα πόδι», λέει στο She Knows η γυμνάστρια Ashley Borden. «Είναι μια από τις πιο παραμελημένες ασκήσεις για άτομα που δεν έχουν στο πρόγραμμα τους ασκήσεις γυμναστικής».

Για να πετύχεις την ισορροπία με το ένα πόδι, κράτα το κάθε πόδι εναλλάξ από το έδαφος για όσο μπορείς από κάθε πλευρά. Θες να το κάνεις λίγο πιο δύσκολο; Κλείσε τα μάτια σου, αλλά κράτησε το πόδι σου μακριά από το πάτωμα και κοντά στο έδαφος.

 

Κατά τη μεταφορά των πραγμάτων από το σούπερ-μαρκετ

«Μοίρασε τις σακούλες και στα δύο χέρια και μιμήσου αυτό που λέγεται “αγροτική μεταφορά”», λέει η Borden. «Είναι ένας εξαιρετικός τρόπος για να γυμνάσεις τον κορμό σου χωρίς να ασκήσεις πίεση στους ώμους σου».

Βήμα 1: Κράτα τις τσάντες στα πλάγια σου και μην λυγίζεις τους αγκώνες (προσπάθησε να κατανείμεις το βάρος εξίσου στα δύο χέρια).

Βήμα 2: Κράτα το στήθος ανυψωμένο και τον κορμό επίσης.

Βήμα 3: Περπάτα λίγο πιο αργά και προσπάθησε να μην χάσεις αυτή τη «σχέση» ενώ περπατάς.

Έχεις μόνο μια τσάντα; Κανένα πρόβλημα! «Θα κάνεις το ίδιο όπως παραπάνω, αλλά άλλαξε χέρια όταν βρίσκεσαι στα μισά του προορισμού σου» λέει η γυμνάστρια. «Κράτησε τους ώμους στην ίδια ευθεία και ευθείς. Μην αφήσεις το σώμα σου να γείρει από τη μία πλευρά».

Διάβασε επίσης: Super market εν μέσω καραντίνας: 10 οικονομικά και θρεπτικά τρόφιμα

 

Κατά το μαγείρεμα

«Είσαι έτοιμη για ένα stretch-challenge»; H Borden προτείνει. Ρύθμισε ένα χρονόμετρο και κάθε 5 λεπτά να κάνεις εναλλαγές μεταξύ 5 έως 10 air squats (βαθιά καθίσματα) και stretching στήθους.

Βαθιά καθίσματα

Βήμα 1: Τοποθέτησε τα πόδια σου λίγο πιο ανοιχτά από το πλάτος των οστών του ισχίου.

Βήμα 2: Tέντωσε τα χέρια προς τα εμπρός.

Βήμα 3: Φτάσε τους γοφούς πίσω και κάτω σαν να πας να φτάσεις μια καρέκλα πίσω σου.

Βήμα 4: Πίεσε τα γόνατα προς τα έξω και κάνε ένα κάθισμα μέχρι εκεί που φτάνεις

Βήμα 5: Βάλε πίεση στις φτέρνες και πίεσε τους γλουτούς για 2 δευτερόλεπτα .

Stretch λαιμού και στήθους:

Βήμα 1: Πιάσε τα χέρια σου πίσω από την πλάτη σου.

Βήμα 2: Πιάσε τον έναν καρπό και τράβηξε προς τα κάτω το χέρι.

Βήμα 3: Κράτα το για 10 δευτερόλεπτα.

Βήμα 4: Άλλαξε τα χέρια και πιάσε τον αντίθετο καρπό πίσω από την πλάτη σου και τράβηξε προς τα κάτω επίσης για 10 δευτερόλεπτα.

 

Ενώ βάζεις πλυντήριο

Τα Pushups είναι τέλεια στο πλυντήριο. «Χρησιμοποίησε το πλυντήριο ή το στεγνωτήριο σου ως θέση υψηλού επιπέδου για push-ups», λέει η Borden. «Σου φαίνεται εύκολο. Κάνε push-ups με το ένα χέρι!

 

Καθισμένη στο αυτοκίνητο

Όταν οδηγείς ή περιμένεις σε μποτιλιάρισμα, δούλεψε τους γλουτούς σου. Πίεσε και τους δύο γλουτούς σου όσο πιο δυνατά μπορείς για 5 δευτερόλεπτα και στη συνέχεια άφησε τους.

 

ΧΡΟΝΟΜΗΧΑΝΗ