4 κακές συνήθειες γυμναστικής που πρέπει να σταματήσεις | αρμονικη ζωη , fitness | womenonly.gr | Αρμονική Ζωή
ΒΡΙΣΚΕΣΤΕ ΕΔΩ: ΑΡΧΙΚΗ / ΑΡΜΟΝΙΚΗ ΖΩΗ / FITNESS
11:59
1/2

4 κακές συνήθειες γυμναστικής που πρέπει να σταματήσεις

mail to Εκτυπώστε το Αρθρο

Για πόσες από αυτές είσαι...ένοχη;

Οι κακές συνήθειες γυμναστικής είναι δύσκολο να σταματήσουν. Όπως συμβαίνει με κάθε επαναλαμβανόμενη συμπεριφορά, χρειάζεται αυτογνωσία και πραγματική προσπάθεια για να αλλάξουμε τις ενέργειές μας. Αλλά όταν πρόκειται για τη γυμναστική, μπορεί να κάνεις κάποια λάθη σαμποτάροντας τον εαυτό σου και να χαλάς την πρόοδό σου στην πορεία.

Από τον πολύ χρόνο στα κοινωνικά μέσα στις διατροφικές υπερβολές, αυτές είναι τέσσερις κοινές κακές συνήθειες γυμναστικής και πώς να τις σταματήσεις:

Δες και αυτό: Μόλις 13 λεπτά γυμναστικής αρκούν! Οι ειδικοί αποφάνθηκαν...

 

Έχεις αρνητική νοοτροπία
Ενώ η γυμναστική έχει σε μεγάλο βαθμό να κάνει με το σώμα, όλα αρχίζουν από το μυαλό. Εάν βλέπεις την γυμναστική αρνητικά, πιθανότατα δεν πρόκειται να φτάσεις στο πλήρες δυναμικό σου. Η Kathleen Trotter, personal trainer και διατροφολόγος, λέει ότι για πολλούς ανθρώπους, η αρνητική νοοτροπία είναι αυτό που τις κρατάει πίσω περισσότερο από οτιδήποτε άλλο.

"Μερικοί άνθρωποι λένε 'Δε μπορώ να κάνω ολόκληρη την προπόνηση μου σήμερα, οπότε δεν θα κάνω τίποτα'.  Το να κάνεις κάτι είναι πάντα καλύτερο από τίποτα. Μπορείτε να κάνεις αρκετά σε σύντομο χρονικό διάστημα, όπως διαλειμματική, ακόμη και αν έχεις μόνο 20 λεπτά."

Αυτό το είδες; 4 τρόποι να διατηρήσεις ένα τακτικό πρόγραμμα γυμναστικής

 

Χρησιμοποιείς το τηλέφωνό σου πάρα πολύ
Οι εφαρμογές γυμναστικής είναι αναπόσπαστο κομμάτι της προπόνησης πολλών ατόμων,αλλά τα κινητά θα πρέπει να χρησιμοποιούνται στο γυμναστήριο ως εργαλεία - όχι σαν περισπασμοί."

Το να στέλνεις μηνύματα ή να τσεκάρεις τα μέιλ σου ενώ βρίσκεσαι στο ελλειπτικό ή στο διάδρομο είναι επίσης κακό. Όταν είσαι αφοσιωμένη στο τηλέφωνό σου, είναι λιγότερο πιθανό να επικεντρωθείς στην προπόνηση σου. Η Trotter λέει ότι μπορείς να απενεργοποιήσεις τις ειδοποιήσεις σου ή να βάλεις το κινητό σου στο αθόρυβο. Εάν βάζεις μουσική στο τηλέφωνό σου για να σε βάλει σε καλή διάθεση είναι εντάξει, αλλά βεβαιώσου ότι χρησιμοποιείς μόνο τις εφαρμογές που σχετίζονται άμεσα με την προπόνηση σου.

Είσαι πολύ κοινωνική
Το να έχεις μια φίλη σου μαζί στην προπόνηση είναι ένας πολύ καλός τρόπος να κινητοποιηθείς περισσότερο, αλλά αν ξοδεύεις πολύ χρόνο να κουβεντιάζεις με φίλους, σίγουρα δεν είναι ό,τι καλύτερο. 

Εάν είσαι κοινωνικό τύπος δοκίμασε να γραφτείς σε ένα ομαδικό τμήμα, στο οποίο θα βρίσκεσαι ανάμεσα σε άλλα άτομα με τα οποία θα μπορείτε να μιλάτε, αλλά θα είσαστε όλοι επικεντρωμένοι στην προπόνηση σας.

Διάβασε επίσης: 9 έξυπνα tricks που θα σε πείσουν να πας γυμναστήριο

 

Δεν τρως καλά μετά την προπόνηση
"Όλοι σκεφτόμαστε την απώλεια βάρους και ότι το σώμα μας αλλάζει όταν πηγαίνουμε στο γυμναστήριο. Δυστυχώς όμως, το σώμα αλλάζει και αφού φύγεις από το γυμναστήριο", λέει η Trotter. "Το σώμα αλλάζει καθώς αναρρώνεις και τρως το φαγητό που χρειάζεσαι." Περίπου 45 λεπτά μετά από μια προπόνηση, η Trotter συμβουλεύει να φας ένα μείγμα υγιεινών υδατανθράκων και πρωτεϊνών για να ανεφοδιάσεις το σώμα σου.

ΧΡΟΝΟΜΗΧΑΝΗ