3 τρόποι με τους οποίους η καθημερινή σου γυμναστική μπορεί να επηρεάσει την ευαίσθητη περιοχή | αρμονικη ζωη , fitness | womenonly.gr | Αρμονική Ζωή
ΒΡΙΣΚΕΣΤΕ ΕΔΩ: ΑΡΧΙΚΗ / ΑΡΜΟΝΙΚΗ ΖΩΗ / FITNESS
12:52
28/8

3 τρόποι με τους οποίους η καθημερινή σου γυμναστική μπορεί να επηρεάσει την ευαίσθητη περιοχή

mail to Εκτυπώστε το Αρθρο

 

Είτε είναι ερεθισμός, κνησμός ή ακόμα και μώλωπες η γυμναστική μπορεί να αφήσει τα σημάδια της πάνω σου. Και ενώ δεν υπάρχει καμία αμφιβολία ότι η άσκηση είναι ευεργετική για την υγεία σου, είναι σημαντικό να μην ξεχάσεις να φροντίζεις την περιοχή του κόλπου σου κατά τη διάρκεια της γυμναστικής και μετά το τέλος της.

Εδώ θα διαβάσεις τι μπορεί να πάει στραβά με την υγιεινή της ευαίσθητης περιοχής σου και τι μπορείς να κάνεις για αυτό:

1. Ερεθισμός (σύγκαμα), φαγούρα και κάψιμο κατά τη διάρκεια και μετά από τρέξιμο

Ακόμα και αν δεν έχεις τρέξει σε μαραθώνιο, θες μετά το τρέξιμο να βγάλεις αμέσως τα ρούχα σου και να μπεις στο ντους; Τα ιδρωμένα ρούχα, το συνεχές τρίψιμο και το ευαίσθητο δέρμα είναι ένας συνδυασμός που μπορεί να οδηγήσει σε έντονο σύγκαμα, κνησμό, κάψιμο και εξανθήματα. Αυτό τείνει να συμβαίνει ιδιαίτερα γύρω από την βουβωνική περιοχή. Εκθέτοντας τα ευαίσθητα σημεία σου για πολλή ώρα στην υγρασία, τα ιδρωμένα κολάν και εσώρουχα, μπορεί επίσης να αυξήσεις τον κίνδυνο για μολύνσεις με μύκητες.

Δες τι πρέπει να κάνεις: Προμηθεύσου εσώρουχα και κολάν με καλή εφαρμογή που δεν ευνοούν τον ιδρώτα. Απόφυγε τα εσώρουχα με προεξέχουσες ραφές, καθώς αυτά μπορεί να προκαλέσουν ερεθισμό κατά τη διάρκεια του τρεξίματος. Εφαρμόσε ένα λιπαντικό όπως βαζελίνη, η κάποια αλοιφή που βάζουν στα μωρά όταν αλλάζουν πάνα (π.χ. Fissan ) σε όλες τις ευπαθείς περιοχές πριν πας για τρέξιμο.

Στη συνέχεια, μπες στο ντους το συντομότερο δυνατό ώστε να φύγει με το νερό ο ιδρώτας (να αποφεύγεις το πολύ ζεστό νερό). Στέγνωσε καλά και προσεκτικά την περιοχή και εφάρμοσε ξανά την αλοιφή για να απαλύνει το ευαίσθητο δέρμα.

Διάβασε επίσης: 6 συμβουλές για αποτελεσματικό και ανώδυνο ξύρισμα στο μπικίνι

2. Μολύνσεις μετά το κολύμπι

Η κολύμβηση είναι μια υπέροχη μορφή άσκησης, αλλά η έκθεση στο χλώριο και στο νερό μπορεί να μην είναι ότι καλύτερο για την ευαίσθητη περιοχή σου. Εάν έχεις συνήθεια να χαλαρώνεις ή να πιάνεις κουβέντα με τις φίλες σου ενώ φοράς το μαγιό σου όταν βγεις από την πισίνα, σταμάτησέ το αμέσως.

Το νερό από την πισίνα δεν είναι η άμεση αιτία μόλυνσης από μύκητες, αλλά η παρατεταμένη έκθεση στο υγρό ύφασμα μπορεί να αυξήσει τον κίνδυνο υπερανάπτυξης ζυμομυκήτων, που μπορεί να οδηγήσει σε κνησμό, κάψιμο και εκκρίσεις.

Δες τι πρέπει να κάνεις: Πάντα να παίρνεις μαζί ένα στεγνό ρούχο όταν πας για κολύμπι. Αν σκοπεύεις να χαλαρώνεις γύρω από την πισίνα, ένα στεγνό μαγιό μπορεί να είναι μια καλή ιδέα. Ξέπλυνε το σώμα σου και βάλε στεγνά ρούχα αμέσως μετά το κολύμπι αν είσαι επιρρεπής σε μολύνσεις.

Διάβασε και αυτό: Πώς να κάψεις λίπος με το κολύμπι

3. Κάψιμο και μώλωπες μετά το spinning

Όταν κάθεσαι στη σέλα για μεγάλο χρονικό διάστημα μπορεί να δημιουργηθούν πληγές από την πίεση, οι οποίες μπορεί να εμφανιστούν υπό μορφή ρωγμών, κόκκινου δέρματος ή ακόμα και φουσκάλων. Όπως και με το τρέξιμο, το σύγκαμα μπορεί επίσης να είναι ένα πρόβλημα κατά την ποδηλασία.

Δες τι πρέπει να κάνεις: Επένδυσε σε ένα ποδηλατικό σορτς με ενίσχυση, καθώς αυτά μπορούν να βοηθήσουν στην ανακούφιση των πληγών από την πίεση. Εάν προτιμάς να κάνεις ποδήλατο στο δρόμο αντί σε μια αίθουσα γυμναστηρίου, έχεις την επιλογή να επενδύσεις σε μια σέλα γεμισμένη με gel για επιπλέον προστασία.

 

ΧΡΟΝΟΜΗΧΑΝΗ