Θέλεις να ζήσεις περισσότερο; Ιδού 5 συνήθειες που θα σε βοηθήσουν | αρμονικη ζωη , ευ ζην | womenonly.gr | Αρμονική Ζωή
ΒΡΙΣΚΕΣΤΕ ΕΔΩ: ΑΡΧΙΚΗ / ΑΡΜΟΝΙΚΗ ΖΩΗ / ΕΥ ΖΗΝ
17:18
30/12/2018

Θέλεις να ζήσεις περισσότερο; Ιδού 5 συνήθειες που θα σε βοηθήσουν

mail to Εκτυπώστε το Αρθρο

Απλές καθημερινές συμβουλές για να αυξήσεις το προσδόκιμο της ζωής σου.

Οι επιστήμονες των Πανεπιστημίων Stanford και Exeter αποκάλυψαν μερικά μυστικά που μπορούν να μας βοηθήσουν να ζήσουμε μέχρι τα... 100! Ιδού οι προτάσεις τους: απλές αλλά αποτελεσματικές.

1. Να επισκέπτεσαι τον ίδιο γιατρό

Οι επιστήμονες στο Πανεπιστήμιο του Exeter έχουν αποδείξει ότι εάν επισκέπτεσαι τον ίδιο γιατρό για χρόνια, παρατείνεις τη ζωή σου. Αυτός ο κανόνας δεν ισχύει μόνο για έναν γενικό ιατρό και για άλλους διαφορετικών ειδικοτήτων. Οι γιατροί μπορούν να θυμούνται τα χαρακτηριστικά των ασθενών τους και να παρατηρούν αν κάτι αλλάξει. Αν αρχίζεις να επισκέπτεσαι διαφορετικούς γιατρούς κάθε φορά, θα πρέπει να ξεκινούν κάθε φορά από την αρχή και αυτό, από μόνο του δεν είναι κάτι απλό.

Διάβασε επίσης; Πες μου για την ηλικία των γονιών σου -και την υγεία τους- να σου πω πόσα χρόνια θα ζήσεις

2. Σχεδίασε τον δικό σου προϋπολογισμό και εξοικονόμησε χρήματα για το μέλλον
Οι οικονομολόγοι συνηθίζου να κάνουν συσχετισμούς εταξύ οικονομικής και σωματικής υγείας. Αμερικανοί ερευνητές ανακάλυψαν ότι άτομα ηλικίας άνω των 50 ετών που έζησαν φτωχικά είχαν σημαντικά αυξημένο κίνδυνο θνησιμότητας. σε νεαρή ηλικία.
Πρώτον γιατί το ίδιο το στρες δεν συμβάλλει στην καλή υγεία και δεύτερον γιατί όταν οι άνθρωποι χάνουν χρήματα, δεν φροντίζουν την υγεία τους και δεν πηγαίνουν σε καλούς γιατρούς. Έτσι, οι ειδικοί συνιστούν να αρχίσεις να προετοιμάζεσαι για τη συνταξιοδότησή σου 10 χρόνια πριν αφήσεις τη δουλειά σου.
Πόσο εύκολο είναι αυτό στην πράξη, βέβαια, είναι μια τεράστια κουβέντα που δεν μπορεί να γίνει εδώ που σημειώνουμε, σαφώς, κομμάτι της θεωρίας γύρω από ένα πολύ σημαντικό ζήτημα.

3. Να προτιμάς τροφές με μονοακόρεστα λιπαρά
Σύμφωνα με έρευνες που παρουσιάστηκαν από την Αμερικανική Καρδιολογική Εταιρεία, οι άνθρωποι που καταναλώνουν μονοακόρεστα λιπαρά, όπως το ελαιόλαδο, το αβοκάντο, οι σπόροι και άλλα έλαια, μειώνουν τον κίνδυνο θανάτου που προκαλείται από καρδιαγγειακά προβλήματα κατά 16%.

Διάβασε και αυτό: Έρευνα: Όσοι έχουν παιδιά ζουν περισσότερο

4. Φόρεσε άνετα παπούτσια και ρούχα
Τα πράγματα που μας φέρνουν χαρά και άνεση παρατείνουν έμμεσα τη ζωή μας. Τα παπούτσια, για παράδειγμα, βοηθούν να ελέγξουμε τη δραστηριότητά μας: φορώντας άνετα υποδήματα, περπατάμε περίπου 10.000 βήματα την ημέρα, κάτι που είναι σημαντικό για την υγεία μας. Για σκέψου!

5. "Κόψε"  λίγο τον... καναπέ
Μπορείς να παρατείνεις τη ζωή σου εάν μειώσεις το χρόνο που περνάς καθισμένη στο γραφείο ή στον καναπέ μπροστά από την τηλεόραση. Θυμήσου ότι δεν συνιστάται να κάθεσαι περισσότερο από 2 ώρες ή να περνάς περισσότερες από 2 ώρες μπροστά από την τηλεόραση την ημέρα.

Εάν ακολουθήσεις αυτούς τους απλούς κανόνες ίσως καταφέρεις να παρατείνεις τη ζωή σου κατά περίπου 3 χρόνια -και βάλε! Αξίζει την προσπάθεια, σίγουρα!!!

ΧΡΟΝΟΜΗΧΑΝΗ