Πώς ο κακός ύπνος συνδέεται με την επιθυμία για γλυκά και καφέ | αρμονικη ζωη , ευ ζην | womenonly.gr | Αρμονική Ζωή
ΒΡΙΣΚΕΣΤΕ ΕΔΩ: ΑΡΧΙΚΗ / ΑΡΜΟΝΙΚΗ ΖΩΗ / ΕΥ ΖΗΝ
10:06
6/6

Πώς ο κακός ύπνος συνδέεται με την επιθυμία για γλυκά και καφέ

mail to Εκτυπώστε το Αρθρο

Μήπως νιώθεις ότι θες να τρως γλυκά και μπισκότα σε καθημερινή βάση; Αν ναι, τότε απλά κοίταξε μήπως δεν κοιμάσαι αρκετά.

Μια νέα μελέτη που δημοσιεύθηκε πρόσφατα από τον οργανισμό American Heart Association εξέτασε για έναν χρόνο την ποιότητα του ύπνου και τα διατροφικά πρότυπα περίπου 500 γυναικών στο πλαίσιο του προγράμματος AHA Go Red for Women. Οι ερευνητές ανακάλυψαν ότι όσο λιγότερο κοιμόντουσαν και όσο πιο φτωχή ήταν η ποιότητα του ύπνου τους, τόσο περισσότερο οι γυναίκες κατανάλωναν πρόσθετα σάκχαρα, κορεσμένα λίπη και καφεΐνη.

Συνολικά, οι γυναίκες στη μελέτη που δεν κοιμόντουσαν καλά ή αρκετά, κατανάλωναν επιπλέον 500 με 800 θερμίδες κατά μέσο όρο ανά ημέρα. Οι νεώτερες γυναίκες που κοιμόντουσαν λίγο, κατανάλωναν επίσης λιγότερα γαλακτοκομικά προϊόντα.

Διάβασε και αυτό: 5 τρόποι με τους οποίους μπορείς να χάνεις βάρος ακόμη και όταν κοιμάσαι

Είναι λογικό μετά από μια ανήσυχη νύχτα να θες έναν πλούσιο καφέ και ένα κρουασάν σοκολάτα για να πάρεις την καφεΐνη και τη ζάχαρη που χρειάζεσαι. Ωστόσο η ζάχαρη και η καφεΐνη μπορεί να είναι μια γρήγορη λύση όταν αισθάνεσαι κουρασμένη, αλλά μπορεί να οδηγήσει σε μακροπρόθεσμα προβλήματα υγείας. Τα τρόφιμα με υψηλή περιεκτικότητα σε σάκχαρα και ανθυγιεινά λίπη, συνδέονται επίσης με την υγεία και τις ασθένειες, συμπεριλαμβανομένου του διαβήτη τύπου 2, των καρδιακών παθήσεων και της παχυσαρκίας.

Ένας λόγος που η έλλειψη ποιοτικού ύπνου μπορεί να οδηγήσει σε αυτή την υπερκατανάλωση είναι επειδή πιστεύεται ότι τονώνει την πείνα και / ή καταστέλλει τα ορμονικά σήματα που επικοινωνούν με τον κορεσμό, λέει η μελέτη.

Ωστόσο, όλο αυτό μπορεί να γίνει ένας φαύλος κύκλος. Τρώγοντας αυτά τα είδη τροφίμων, αργότερα μέσα στην ημέρα μπορεί να νιώσεις γαστρεντερική δυσφορία, η οποία με τη σειρά της μπορεί να επηρεάσει την ποιότητα του ύπνου σου. Η παλινδρόμηση είναι ένα παράδειγμα.

Αυτό το διάβασες; Πόσες ώρες ύπνου χρειάζεσαι με βάση την ηλικία σου

Αποκατάστησε την ποιότητα του ύπνου σου

Αντί να καταναλώνεις ζάχαρη για να μείνεις ξύπνια, προσπάθησε να εξετάσεις τους λόγους για τους οποίους ο ύπνος σου μπορεί να είναι προβληματικός και ξεκίνα από εκεί. Για αυτό βεβαιώσου ότι η κρεβατοκάμαρά σου είναι σκοτεινή και δροσερή ενώ κοιμάσαι και ότι δεν υπάρχουν φώτα, όπως το μπλε φως του κινητού σου.

Είναι επίσης σημαντικό να υιοθετήσεις μια ρουτίνα στη διατροφή σου. Εάν πάσχεις από αϋπνίες, συμβουλεύσου το γιατρό σου. Προσπάθησε να μην τρως πριν κοιμηθείς γιατί μπορεί να αναπτύξεις την «ασθένεια γάλακτος και μπισκότων» - μια διαταραχή ύπνου που προκαλείται από την υπερβολική ζάχαρη και τα γαλακτοκομικά προϊόντα.

Τα καλά νέα είναι ότι όταν κοιμάσαι περισσότερο μπορεί να οδηγήσει σε μια μικρή απώλεια βάρους.

ΧΡΟΝΟΜΗΧΑΝΗ