Πλησιάζεις τα 50; 5 σημεία που πρέπει να προσέξεις και θα αλλάξει η ζωή σου -προς το καλύτερο, εννοείται! | αρμονικη ζωη , ευ ζην | womenonly.gr | Αρμονική Ζωή
ΒΡΙΣΚΕΣΤΕ ΕΔΩ: ΑΡΧΙΚΗ / ΑΡΜΟΝΙΚΗ ΖΩΗ / ΕΥ ΖΗΝ
10:23
21/7

Πλησιάζεις τα 50; 5 σημεία που πρέπει να προσέξεις και θα αλλάξει η ζωή σου -προς το καλύτερο, εννοείται!

mail to Εκτυπώστε το Αρθρο

Υπάρχουν πολλοί λόγοι για να απολαύσεις το ότι μεγαλώνεις. Έχεις μια ισχυρότερη αίσθηση του εαυτού σου και την αυτοπεποίθηση να λαμβάνεις αποφάσεις για τις οποίες ο εαυτός σου στα 20 ή τα 30 του μπορεί να είχε δεύτερες σκέψεις. Ωστόσο, παρά τα επιπλέον χρόνια σοφίας, εξακολουθεί να υπάρχει πιθανότητα να παραβλέπεις ευκαιρίες βελτιστοποίησης της υγείας και της ευημερίας σου. Διάβασε παρακάτω 5 λάθη που κάνουν συχνά οι γυναίκες στα 40 και στα 50 τους και βέβαια το πώς να τα διορθώσεις!

Αποφεύγεις την άσκηση

Πόνος στον αγκώνα ή στην πλάτη; Δεν υπάρχει λόγος να σταματήσεις την άσκηση ή να βρεις μια δικαιολογία για να μην ξεκινήσεις. Το να παραμένεις σωματικά δραστήρια είναι ζωτικής σημασίας για την υγεία και την ποιότητα ζωής σου. Στην πραγματικότητα, η άσκηση μπορεί να ανακουφίσει τον πόνο και να αποτρέψει προβλήματα υγείας, όπως αύξηση του βάρους, διαβήτη, καρδιακές παθήσεις ή άνοια.

«Η άσκηση βάζει το σώμα σε κατάσταση διέγερσης, η οποία μεταφράζεται σε περισσότερη ζωτικότητα και μεγαλύτερη αίσθηση ευεξίας», δήλωσε στο Health ο Frank Frisch, διευθυντής κινησιολογίας στο Πανεπιστήμιο Chapman στο Orange της Καλιφόρνια. «Οι καθημερινές εργασίες γίνονται λιγότερο επίπονες και απαιτούν λιγότερη προσπάθεια».

Εάν είσαι ήδη φανατική με τη γυμναστική, αυτό είναι πολύ καλό. Και αν όχι, τώρα είναι η κατάλληλη στιγμή για να εξερευνήσεις τις επιλογές σου. Γιατί να μην χρησιμοποιήσεις την πισίνα του γυμναστηρίου, να κάνεις μαθήματα γιόγκα ή να αρχίσεις μια προπόνηση με τα πόδια;

 

Δεν κοιμάσαι αρκετά

Οι μέρες που θα μπορούσες να μείνεις ξάγρυπνη όλη τη νύχτα και να πας στη δουλειά το επόμενο πρωί, έχουν περάσει (αν και αυτό δεν είναι υγιής συνήθεια σε οποιαδήποτε ηλικία!). Ενώ μπορεί να είναι δελεαστικό να μειώσεις τις ώρες του ύπνου, αν έχεις πολύ δουλειά ή αν σου τρώνε πολύ χρόνο η οικογένεια και οι δουλειές του σπιτιού, αυτό μπορεί να είναι ένα ακόμη πράγμα που πρέπει να αλλάξεις. Η χρόνια στέρηση ύπνου συνδέεται με μεγαλύτερο κίνδυνο διαβήτη και άλλων προβλημάτων υγείας, τα οποία γίνονται ακόμη πιο σημαντικά καθώς μεγαλώνεις.

 

Δεν παίρνεις επαρκή ποσότητα Βιταμίνης Β12

Το γνωρίζεις ότι πρέπει να λαμβάνεις άφθονο ασβέστιο και βιταμίνη D στη διατροφή σου. Τι γίνεται όμως με τη B12; Αυτή η βιταμίνη συχνά αγνοείται ως αναγκαιότητα, αλλά είναι πολύ σημαντικό να προσέχεις αυτό το θρεπτικό συστατικό, καθώς μεγαλώνεις. Αυτό συμβαίνει επειδή, καθώς το σώμα σου γερνά και το επίπεδο του οξέος του στομάχου σου μειώνεται, μπορεί να είναι δύσκολο να πάρεις όλη τη βιταμίνη Β12 που χρειάζεσαι, μόνο από την υγιεινή διατροφή.

Έτσι, μόλις φτάσεις τα 50, εκτός από την αύξηση της ποσότητας της βιταμίνης στη διατροφή σου (αυγά, κρέας, οστρακοειδή και γαλακτοκομικά προϊόντα), ίσως θα πρέπει να εξετάσεις και κάποια τρόφιμα εμπλουτισμένα με αυτή τη θρεπτική ουσία.

Ακολουθείς ακόμα τις μόδες χτενισμάτων

Θέλεις τα μαλλιά σου μέχρι τον ώμο ή ακόμα πιο μακριά - γιατί όχι; Δεν υπάρχουν πραγματικά «κανόνες» μαλλιών για τις μεσήλικες γυναίκες, λέει στο Health η Barbara Grufferman, συγγραφέας του The Best of Everything After 50: The Experts' Guide to Style, Sex, Health, Money, and More. «Εξαρτάται από το ύψος, τη σιλουέτα, τον τρόπο ζωής της γυναίκας και την κατάσταση των μαλλιών της».

Το γεγονός είναι ότι τα μαλλιά σου πιθανότατα θα αραιώνουν καθώς μεγαλώνεις και η υφή μπορεί να γίνει πιο τραχιά. Επίλεξε ένα κούρεμα και ένα χρώμα που είναι κολακευτικό, το οποίο μπορεί να μην είναι το ίδιο το οποίο σου πήγαινε στα 20 ή 30 αλλά και αυτό είναι εντάξει. Ή άφησε τα μαλλιά σου τελείως γκρίζα, κάτι που συμβαίνει να είναι διαχρονικό και μοντέρνο!

Έχεις μια βαρετή σεξουαλική ζωή

Μια φυσική μείωση του οιστρογόνου που ξεκινά πριν από την εμμηνόπαυση, μπορεί να οδηγήσει σε αλλαγές που κάνουν το σεξ οδυνηρό, αλλά δεν πρέπει να το βάλεις κάτω. «Η κολπική ξηρότητα είναι εντελώς θεραπεύσιμη», δήλωσε στο Health η Mary Jane Minkin, καθηγήτρια γυναικολογίας στη Σχολή Ιατρικής του Yale,.

Πρέπει να έχεις την αυτοπεποίθηση και την ελευθερία να ντυθείς και να νιώσεις τόσο σέξι όσο θέλεις και να εξερευνήσεις επίσης τις σεξουαλικές σου ανάγκες. «Οι γυναίκες άνω των 50 μπορούν να κάνουν το καλύτερο σεξ της ζωής τους», λέει ο Grufferman. «Για πολλές γυναίκες, είναι η πρώτη φορά που κάνουν σεξ για διασκέδαση και απόλαυση και όχι για αποτέλεσμα (παιδιά)».

 

ΧΡΟΝΟΜΗΧΑΝΗ