Κοιμήθηκες άσχημα; 4 συμβουλές επιβίωσης για την επόμενη ημέρα | αρμονικη ζωη , ευ ζην | womenonly.gr | Αρμονική Ζωή
ΒΡΙΣΚΕΣΤΕ ΕΔΩ: ΑΡΧΙΚΗ / ΑΡΜΟΝΙΚΗ ΖΩΗ / ΕΥ ΖΗΝ
9:20
15/10

Κοιμήθηκες άσχημα; 4 συμβουλές επιβίωσης για την επόμενη ημέρα

mail to Εκτυπώστε το Αρθρο

Κάθε άτομο αντιμετωπίζει δυσκολία στον ύπνο κάποιες φορές στη ζωή του. Υπάρχουν πολλές αιτίες αϋπνίας - πολλές από αυτές ευτυχώς μόνο προσωρινές- οι οποίες μπορεί να οφείλονται σε ενοχλητικούς θορύβους ή άγχος.

Η διαταραχή του φυσιολογικού σου ύπνου, είτε προσωρινή είτε χρόνια, μπορεί να οδηγήσει το σώμα σου σε έλλειψη ενέργειας ή απώλεια συγκέντρωσης, μετατρέποντας την επόμενη μέρα σου σε μια συνεχόμενη θολούρα.

Εάν είχες μια νύχτα κακού ύπνου, εδώ είναι μερικές γρήγορες συμβουλές για το πώς να κάνεις την επόμενη μέρα πιο υποφερτή:

1. Μην πατάς το snooze στο ξυπνητήρι

Ακόμα κι αν μπαίνεις στον πειρασμό να πάρεις έναν υπνάκο για πέντα λεπτάκια ακόμα, είναι καλύτερο να ξεκινάς την ημέρα σου την ίδια ώρα για να διατηρήσεις τον κιρκαδικό ρυθμό σου σε αρμονία. Όταν κοιμάσαι, αποβάλλεις την καθημερινή σου ρουτίνα, η οποία μπορεί να σε κάνει να αγωνίζεσαι να κοιμηθείς για μια δεύτερη νύχτα στη σειρά.

Μπορείς επίσης να μπεις στον πειρασμό να παραλείψεις τη συνηθισμένη πρωινή ρουτίνα σου για να φύγεις γρήγορα για το γραφείο, αλλά ένα δροσιστικό ντους θα κάνει το σώμα σου να αρχίσει να λειτουργεί και θα σε κάνει να νιώσεις πιο ενεργητική.

Διάβασε επίσης: Πόσες ώρες ύπνου χρειάζεσαι με βάση την ηλικία σου

2. Αναζήτησε το φως

Προσπάθησε να παραμείνεις στο φυσικό φως της ημέρας όσο το δυνατόν περισσότερο, καθώς αυτό μπορεί να βελτιώσει τα επίπεδα σεροτονίνης σου και να σε κάνει να νιώσεις πιο ενεργητική. Εάν πηγαίνεις στο εργασιακό σου περιβάλλον όταν έξω είναι ακόμα σκοτεινά, κάνε αργότερα μια γρήγορη βόλτα, για να απολαύσεις τον ήλιο που στερήθηκες νωρίτερα.

3. Μην ενδίδεις στον πειρασμό για σνακ

Μια νύχτα διαταραγμένου ύπνου μπορεί να προκαλέσει χάος στον μεταβολισμό σου. Όπως η υπερκατανάλωση τροφής και όχι η άσκηση, η έλλειψη ύπνου είναι ένας άλλος παράγοντας κινδύνου που συμβάλλει στην αύξηση του σωματικού βάρους. Η λεπτίνη και η γκρελίνη είναι οι δύο ορμόνες που ελέγχουν τα αισθήματα της πείνας και της πληρότητας, τα οποία μπορεί να επηρεαστούν από την έλλειψη ύπνου.

Η έλλειψη ενέργειας κατά τη διάρκεια της ημέρας μπορεί επίσης να σε κάνει να αισθανθείς ότι θες να φας κάτι γλυκό αντί για ένα υγιεινό γεύμα. Προσπάθησε να παίρνεις ένα πλούσιο πρωινό, όπως φυστικοβούτυρο, σε ψωμί ολικής άλεσης.

Δες και αυτό: Γιατί κάποιοι άνθρωποι θυμούνται τα όνειρα τους και κάποιοι άλλοι όχι;

4. Πιες καφεΐνη, αλλά με μέτρο

Ο καφές είναι ίσως αυτό που θα χρειαστείς μετά από μια νύχτα ελάχιστου ύπνου και μια δόση καφεΐνης σίγουρα θα σου δώσει ενέργεια αλλά προσωρινή. Είναι σημαντικό, ωστόσο, να πιεις τον τελευταίο σου καφέ πολύ πριν πέσεις στο κρεβάτι, αλλιώς θα έχεις αρνητικά αποτελέσματα και θα στριφογυρνάς όλο το βράδυ χωρίς να μπορείς να κοιμηθείς.

Σε περίτπωση που έχεις αϋπνίες πάντως, υπάρχει ένα στρατιωτικό τρικ που θα σε κοιμήσει σε λιγότερο από 2 λεπτά

ΧΡΟΝΟΜΗΧΑΝΗ