Αγχωμένη ξανά; Tips για να χαλαρώσεις ακόμα κι όταν είσαι super busy! | αρμονικη ζωη , ευ ζην | womenonly.gr | Αρμονική Ζωή
ΒΡΙΣΚΕΣΤΕ ΕΔΩ: ΑΡΧΙΚΗ / ΑΡΜΟΝΙΚΗ ΖΩΗ / ΕΥ ΖΗΝ
15:00
24/2

Αγχωμένη ξανά; Tips για να χαλαρώσεις ακόμα κι όταν είσαι super busy!

mail to Εκτυπώστε το Αρθρο

Εν αρχή ην... η χαλάρωση! Νιώθεις πως δεν έχεις χρόνο; Ανακάλυψε παρακάτω 11 ευφυέστατους τρόπους να χαλαρώσεις ακόμα και στις πιο busy περιόδους!

#1 Ξεκίνα να καταγράφεις τι κάνεις κάθε μέρα

Το πρώτο βήμα είναι να αξιολογήσεις το πρόγραμμά σου. Ξεκίνα να καταγράφεις καθημερινά πώς περνάς τον χρόνο σου, ώρα με την ώρα και ανακάλυψε εκείνες τις άχρηστες και πολλές φορές βλαβερές συνήθειες που σπαταλούν τον χρόνο και την ενέργειά σου. Είναι το ατέλειωτο σκρολάρισμα στα social media; Ένας εξουθενωτικός "φίλος"; Χαζές σειρές στην τηλεόραση; Όταν τα εντοπίσεις αντικατάστησέ τα με νέα ενδιαφέροντα που θα σου χαρίζουν ενέργεια αντί να στην κλέβουν.

Διάβασε επίσης: Μυστικά για σούπερ χαλάρωση στο μπάνιο

#2 Πες όχι!
Ο ενθουσιασμός του Φθινοπώρου είναι ικανός να κάνει τους πιο δραστήριους από εμάς να γεμίσουμε το πρόγραμμά μας ασφυκτικά: μια σίγουρη συνταγή για υπερκόπωση και μόνιμη ένταση. Κάνε μία λίστα με όλα όσα θες και πρέπει να κάνεις και ύστερα βάλτα σε σειρά προτεραιότητας πολύ, πολύ προσεκτικά. Αρνήσου ευγενικά να κάνεις ό,τι δεν βρίσκεται στις πρώτες θέσεις και φρόντισε να κρατήσεις ένα ικανό ποσοστό του χρόνου σου άδειο για... έκτακτα περιστατικά!

#3 Ανάπνευσε συνειδητά
Δεν πρόκειται για μόδα: η συνειδητή αναπνοή είναι ένα από τα πιο ισχυρά εργαλεία που διαθέτει κάθε άνθρωπος και είναι... δωρεάν! Νιώθεις ένταση στο γραφείο; Γίνεται χαμός στο σπίτι; Το ρολόι σε κυνηγά; Κλείσε έστω για 1 λεπτό τα μάτια σου και συγκεντρώσου στην εισπνοή και την εκπνοή σου.

#4 Άσε κάτω το κινητό
Και το tablet, και το laptop. Αποφάσισε να ζεις μακριά από τις ηλεκτρονικές σου συσκευές για μια ώρα κάθε ημέρα. Κλείσ'τες όλες σε ένα συρτάρι και απόλαυσε το τάιμ άουτ. Ιδανικά, δοκίμασε να το κάνεις μία ώρα πριν τον βραδινό ύπνο για να δεις θεαματική βελτίωση και στην ποιότητα του ύπνου σου. Πέσε για ύπνο με ένα βιβλιο και όχι τον ήχο της τηλεόρασης. 

Διάβασε επίσης: Ένα υπέροχο ρόφημα υγείας και ευεξίας

#5 Γέλα!
Το γέλιο εκκρίνει ένα κοκτέιλ καλών ορμονών στο σώμα σου, προάγει την υγεία της καρδιάς και των πνευμόνων σου, ενεργοποιεί τον μεταβολισμό σου και το ανοσοποιητικό σου σύστημα! Τις μέρες που το βρίσκεις δύσκολο, αφιέρωσε 5 λεπτά για να δεις ένα αστείο βίντεο στο youtube ή, αν έχεις τον χρόνο, απόλαυσε μία κλασική κωμωδία που θα σε κάνει να κλάψεις... από τα γέλια.

#6 Διαλογισμός στο ντουζ!
Τα πολλαπλά ωφέλη του διαλογισμού έχουν πλέον αποκαλυφθεί στον κόσμο και όλο και περισσότεροι από εμάς τον εντάσσουμε με τον ένα ή τον άλλο τρόπο στην ζωή μας. Αν νιώθεις ότι δεν έχεις χρόνο να το κάνεις, δοκίμασε την παρακάτω τεχνική κατά τη διάρκεια του πρωινού σου ντουζ. Δώσε βάση στην αναπνοή σου, άφησε το νερό να παρασύρει κάθε σου σκέψη (αλλά μην προσπαθήσεις να τις σταματήσεις από το να εμφανίζονται) και επίλεξε προιόντα με υπέροχο άρωμα που θα σε γεμίσουν ενέργεια και θα σε προετοιμάσουν για την υπόλοιπη ημέρα σου.

#7 Χρησιμοποίησε την τεχνολογία σωστά
Και "ανάθεσε" ένα σωρό δουλειές στα apps και τα συστήματα που μπορούν να το κάνουν για σένα. Συνδέσου με την τράπεζά σου μέσω του ίντερνετ, βάλε τους λογαριασμούς σου να πληρώνονται αυτόματα, χρησιμοποίησε apps που δημιουργούν λίστες για το σούπερ μάρκετ και ασφάλισε τα περιεχόμενα του υπολογιστή σου ενεργοποιώντας αυτόματα εβδομαδιαία backup. Ανάθεσε ό,τι δουλειά μπορεί να ανατεθεί και κέρδισε κάθε λεπτό!

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
ΧΡΟΝΟΜΗΧΑΝΗ