5 τρόποι με τους οποίους μπορείς να χάνεις βάρος ακόμη και όταν κοιμάσαι | αρμονικη ζωη , ευ ζην | womenonly.gr | Αρμονική Ζωή
ΒΡΙΣΚΕΣΤΕ ΕΔΩ: ΑΡΧΙΚΗ / ΑΡΜΟΝΙΚΗ ΖΩΗ / ΕΥ ΖΗΝ
14:27
23/8

5 τρόποι με τους οποίους μπορείς να χάνεις βάρος ακόμη και όταν κοιμάσαι

mail to Εκτυπώστε το Αρθρο

To ξέρεις ότι κατά τη διάρκεια της νύχτας το σώμα σου καίει 300 έως 400 θερμίδες; Αυτό σχεδόν ισοδυναμεί με την ποσότητα ενέργειας που χάνεις κάνοντας μια ώρα τρέξιμο. Οι ειδικοί ισχυρίζονται ότι ο ποιοτικός ύπνος μπορεί να συμβάλει στην απώλεια βάρους, ακριβώς όπως οι σωματικές ασκήσεις. Εάν θέλεις να το κάνεις και εσύ να λειτουργήσει, είναι σημαντικό να τηρήσεις ορισμένες συνήθειες που μπορούν να ενισχύσουν το μεταβολισμό σου στον ύπνο σου.

Oι παρακάτω συμβουλές που δίνει το Brightside θα σου φανούν χρήσιμες εάν θέλεις να χάσεις βάρος με την ελάχιστη προσπάθεια.

 

1. Κρύο δωμάτιο

Οι ειδικοί συνιστούν να διατηρείς τη θερμοκρασία του υπνοδωματίου σου γύρω στους 18 °C τη νύχτα για να ενισχύσεις το μεταβολισμό σου. Μελέτες έχουν δείξει ότι ένα πιο δροσερό περιβάλλον ενεργοποιεί τα μπεζ λιπαρά κύτταρα, τα οποία ευθύνονται για τη θερμορύθμιση του οργανισμού. Όταν κοιμάσαι σε ένα ψυχρό δωμάτιο ή κοιμάσαι γυμνή, το σώμα σου αρχίζει να καίει περισσότερη ενέργεια για να διατηρήσει τη θερμότητα. Αυτός είναι ο λόγος για τον οποίο μπορεί να βλέπεις το σώμα σου πιο αδύνατο το πρωί.

Διάβασε και αυτό: Αδυνάτισμα - 13 τροφές που θα φέρουν γρήγορα αποτέλεσμα!

2. Κοιμήσου και ξύπνα την ίδια ώρα

Ένα μη ρυθμιζόμενο πρόγραμμα ύπνου συνδέεται με το υπερβολικό βάρος, σύμφωνα με μελέτες. Κανονικά η ορμόνη μελατονίνη είναι αυτή που μας λέει πότε πρέπει να πάμε για ύπνο. Βοηθά επίσης στην ενεργοποίηση των μπεζ λιπαρών κυττάρων που βοηθούν στην καύση θερμίδων.

Εάν δεν μπορείς να ακολουθήσεις ένα σταθερό πρόγραμμα, παρεμβαίνεις στην παραγωγή μελατονίνης και στερείσαι τον ποιοτικό ύπνο. Ως αποτέλεσμα, αισθάνεσαι κουρασμένη το πρωί και ζητάς σνακ υψηλής θερμιδικής αξίας για να ενισχύσεις την ενέργειά σου. Εάν θέλεις να το αποφύγεις αυτό, πήγαινε στο κρεβάτι σου και ξύπνα την ίδια ώρα κάθε μέρα.

 

3. Κρύψε τα gadget σου τη νύχτα

Μια ασταθής ρουτίνα δεν είναι το μόνο πράγμα που διαταράσσει την παραγωγή μελατονίνης. Το υπερβολικό φως από τα gadget είναι ένας άλλος λόγος που δεν μπορείς να κοιμηθείς σωστά. Έχει αποδειχθεί ότι το μπλε φως από τα smartphones καθυστερεί την παραγωγή μελατονίνης. Επομένως, σου παίρνει περισσότερο χρόνο για να κοιμηθείς και ξυπνάς κουρασμένη.

Προσπάθησε να αποφύγεις τα gadgets για 2 ώρες πριν πας για ύπνο και βάζε τις οθόνες τους σε νυχτερινή λειτουργία. Αντικατέστησε το tablet σου με ένα βιβλίο και σύντομα θα αισθανθείς τη μελατονίνη να σε καλεί να κοιμηθείς.

Αυτό το διάβασες; Αδυνάτισμα: 10 παράξενα, αλλά αποτελεσματικά, κόλπα για να χάσεις κιλά

4. Κατανάλωσε ένα πρωτεϊνικό σνακ

Δεν υπάρχει κανένα πρόβλημα αν φας ένα σνακ πριν πας για ύπνο, αν το κάνεις σωστά. Επίλεξε τρόφιμα που είναι πλούσια σε πρωτεΐνες, όπως το γιαούρτι, το τυρί cottage χαμηλής περιεκτικότητας σε λιπαρά, την άπαχη γαλοπούλα ή το φυστικοβούτυρο. Αυτά τα τρόφιμα αυξάνουν τον μεταβολικό σου ρυθμό και βοηθούν τους μύες σου να μεγαλώσουν.

 

 

5. Πιες αφεψήματα (βότανα)

Ορισμένα είδη τσαγιού μπορούν να σε βοηθήσουν να χάσεις βάρος τη νύχτα. Και όχι, δεν μιλάμε για τα ύποπτα τσάγια, που σου υπόσχονται μαγικά αποτελέσματα σε μία νύχτα. Αναφερόμαστε στα φυσικά φυτικά τσάγια που μπορούν πραγματικά να βελτιώσουν την υγεία σου με διαφορετικούς τρόπους και ακόμη και να σε κάνουν πιο fit. Η κανέλα καταπολεμά τις φλεγμονές και εμποδίζει το φούσκωμα το πρωί. H μέντα μειώνει την όρεξη και σε βοηθά να αποφεύγεις τα σνακ. Και το χαμομήλι βελτιώνει την πέψη και χαλαρώνει το νευρικό σου σύστημα.

Αν υιοθετήσεις αυτές τις συνήθειες, μπορεί πραγματικά να σε βοηθήσουν να παραμείνεις λεπτότερη αλλά δεν θα κάνουν θαύματα αν δεν ασκείσαι και αν δεν τρως υγιεινά κατά τη διάρκεια της ημέρας.

ΧΡΟΝΟΜΗΧΑΝΗ