10 λόγοι για να περπατάς κάθε πρωί | αρμονικη ζωη , ευ ζην | womenonly.gr | Αρμονική Ζωή
ΒΡΙΣΚΕΣΤΕ ΕΔΩ: ΑΡΧΙΚΗ / ΑΡΜΟΝΙΚΗ ΖΩΗ / ΕΥ ΖΗΝ
9:33
19/9

10 λόγοι για να περπατάς κάθε πρωί

mail to Εκτυπώστε το Αρθρο

Όταν ξυπνάς το πρωί, ένας περίπατος μπορεί να μην είναι η πρώτη σoυ προτεραιότητα. Αλλά ξεκινώντας την ημέρα σου με μια βόλτα - είτε είναι γύρω από τη γειτονιά σου είτε μέρος της μετακίνησης σου για να πας στη δουλειά σου ή στο σχολείο - μπορείς να προσφέρεις στο σώμα σου μια σειρά από υγιή οφέλη.

Διάβασε παρακάτω 10 τρόπους με τους οποίους ένας πρωινός περίπατος έχει οφέλη για την υγεία σου:

1. Ενισχύεται η ενέργειά σου

2. Βελτιώνεται η διάθεσή σου

3. Ολοκληρώνεται η σωματική σου δραστηριότητα κάθε μέρα

4. Μπορεί να σε βοηθήσει να χάσεις βάρος

5. Προλαμβάνει ή διαχειρίζεται καλύτερα τις καταστάσεις υγείας

6. Δυναμώνουν οι μυς

7. Βελτιώνεται η πνευματική κατάσταση σου

8. Κοιμάσαι καλύτερα τη νύχτα

9. Καταπολεμάς τη ζέστη

10. Σε κάνει να επιλέγεις υγιεινά πράγματα όλη την ημέρα

 

Κάνε το μέρος της καθημερινής ρουτίνας σου

Βγάλε τα ρούχα για τη βόλτα σου από το βράδυ. Άφησε τις κάλτσες και τα αθλητικά παπούτσια σου δίπλα στην πόρτα, ώστε να μην χρειάζεται να τα ψάχνεις το πρωί.

Προσπάθησε να βάλεις το ξυπνητήρι σου 30 λεπτά νωρίτερα, ώστε να μπορείς να περπατήσεις τουλάχιστον 20 λεπτά το πρωί. Ψάξε για μια κοντινή διαδρομή στη φύση ή απλά γύρω από τη γειτονιά.

Βρες έναν φίλο ή συνάδελφο για να περπατήσετε μαζί το πρωί. Η συνομιλία και η συνεργασία μπορούν να σου δώσουν κίνητρο.

Αν δεν έχεις πολύ χρόνο το πρωί, μπορείς να περπατήσεις όλη τη διαδρομή για τη δουλειά σου ή προσπάθησε να βγεις από το λεωφορείο μια στάση ή δύο νωρίτερα για να περπατήσεις ή πάρκαρε μακριά από το γραφείο σου για να μπορείς να περπατήσεις από το αυτοκίνητό σου μέχρι τη δουλειά σου.

Θα πρέπει να περπατάς πριν ή μετά το πρωινό;

Εάν περπατάς το πρωί, ίσως να αναρωτιέσαι εάν το περπάτημα πριν ή μετά το πρωινό έχει σημασία και αν αυτό θα σε βοηθήσει να χάσεις βάρος. Η έρευνα έχει να κάνει με το αν η παράλειψη του πρωινού θα αυξήσει το μεταβολισμό σου ή θα σε βοηθήσει να χάσεις βάρος πιο γρήγορα.

Ορισμένες έρευνες δείχνουν ότι η άσκηση στην κατάσταση νηστείας (πριν το πρωινό) βοηθά το σώμα σου να κάψει περισσότερο λίπος. Ωστόσο, χρειάζονται περισσότερες μελέτες.

Εν τω μεταξύ, εξαρτάται από το σώμα σου. Εάν αισθάνεσαι καλά να κάνεις μια βόλτα πριν φας ή αν το στομάχι σου είναι καλύτερα εάν δεν φας, τότε είναι εντάξει. Ή, μπορεί να διαπιστώσεις ότι αισθάνεσαι καλύτερα όταν φας ένα μικρό σνακ όπως μια μπανάνα ή ένα smoothie φρούτων, πριν ξεκινήσεις τη βόλτα σου.

Είτε έτσι είτε αλλιώς, αφού ασκηθείς, πρέπει να φας ένα υγιεινό πρωινό και να πιείς άφθονο νερό.

Διάβασε επίσης: Προσέχεις τη διατροφή σου; 5 σνακ για απόλαυση χωρίς τύψεις

Το συμπέρασμα

Ξεκινώντας την ημέρα σου με ένα σύντομο περίπατο, μπορείς να προσφέρεις στον οργανισμό σου μια σειρά από οφέλη. Μπορεί να νιώσεις περισσότερη ενέργεια όλη την ημέρα, να δεις τη διάθεσή σου και το μυαλό σου βελτιωμένα και να κοιμηθείς καλύτερα τη νύχτα. Μην παραλείπεις να τεντώσεις τους μυς σου πριν και μετά τον περίπατό σου και να πιεις άφθονο νερό για να παραμείνεις ενυδατωμένη.

ΧΡΟΝΟΜΗΧΑΝΗ