Χορτοφαγικές και vegan διατροφικές πηγές της βιταμίνης Β-12 | αρμονικη ζωη , διατροφή | womenonly.gr | Αρμονική Ζωή
12:22
2/11/2020

Χορτοφαγικές και vegan διατροφικές πηγές της βιταμίνης Β-12

mail to Εκτυπώστε το Αρθρο

Οι περισσότερες από τις πλούσιες φυσικές πηγές της βιταμίνης Β-12, όπως τα μύδια, το συκώτι, το μοσχαρίσιο κρέας και κάποια ψάρια και θαλασσινά δεν είναι βέβαια κατάλληλες για τις χορτοφαγικές δίαιτες. 

Η βιταμίνη Β12 είναι η μόνη θρεπτική ουσία που οι χορτοφάγοι και οι vegans δεν μπορούν να πάρουν χωρίς συγκεκριμένα συμπληρώματα ή εμπλουτισμένα τρόφιμα. Ωστόσο, δεν είναι δύσκολο να υπάρχουν επαρκείς ποσότητες βιταμίνης Β-12 σε μια χορτοφαγική ή vegan διατροφή.

H συνέχεια στο itrofi.gr

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
ΧΡΟΝΟΜΗΧΑΝΗ