To φαγητό-έκπληξη που πρέπει να φας το βράδυ για να κοιμηθείς καλά στη διάρκεια ενός καύσωνα | αρμονικη ζωη , διατροφή | womenonly.gr | Αρμονική Ζωή
18:03
27/7

To φαγητό-έκπληξη που πρέπει να φας το βράδυ για να κοιμηθείς καλά στη διάρκεια ενός καύσωνα

mail to Εκτυπώστε το Αρθρο

Αν δεν το κάνεις ήδη, φρόντισε να το εντάξεις στη διατροφή σου.

Μιλάμε για τα αυγά, λοιπόν, τα οποία δεν αφορούν μόνο στο πρωινό. Η υγιεινή αυτή τροφή έχει αποδειχθεί ότι είναι η κατάλληλη που πρέπει να φάμε για δείπνο, ώστε να μας βοηθήσει να κοιμηθούμε κατά τη διάρκεια ενός καύσωνα.

Αυτό το απλό φαγητό είναι ένα κορυφαίο φυσικό ηρεμιστικό, όπως δήλωσε η διαιτολόγος Sharon Natoli, στην Daily Mail της Αυστραλίας.

«Κάτι τόσο απλό όσο το να φάμε αυγά κατά το δείπνο, μπορεί να είναι ένα φυσικό καταπραϋντικό, καθώς το ασπράδι των αυγών βοηθά το σώμα να προετοιμαστεί για ύπνο με την παραγωγή μελατονίνης η οποία προκαλεί το συναίσθημα της νύστας», είπε.

«Είναι επίσης μια πλούσια πηγή του αμινοξέος τρυπτοφάνη, κάτι που σημαίνει ότι σε βοηθά να κοιμηθείς καλύτερα για περισσότερο χρόνο, δίνοντας οδηγία στον εγκέφαλό σου να κλείσει για τη νύχτα».

Εν τω μεταξύ, σημειώστε ότι η κατανάλωση ενός παγωτού μπορεί να μην είναι ο καλύτερος τρόπος να σε δροσίσει και να σε βοηθήσει να κοιμηθείς.

Γράφοντας για το The Conversation, ο Peter Poortvliet από το Πανεπιστήμιο του Queensland, δήλωσε ότι τα σώματά μας παράγουν θερμότητα ενώ προσπαθούν να χωνέψουν τα πλούσια σε θερμίδες τρόφιμα.

«Ενώ μπορεί να φαίνεται λογικό όταν βάζουμε κάτι κρύο, όπως το παγωτό, στο στομάχι μας, ότι θα πρέπει να συμβάλλει στη μείωση της θερμοκρασίας μας, η αρχική ψύξη του παγωτού αντικαθίσταται γρήγορα από τη θερμότητα που παράγεται από τις πεπτικές διαδικασίες που απαιτούνται για να διασπάσουν τα θρεπτικά συστατικά του παγωτού», λέει. «Η πέψη τροφών πλούσιων σε θερμίδες, οδηγεί σε αύξηση της θερμοκρασίας του σώματος».

Καθώς ο καύσωνας συνεχίζει να πλήττει την Ευρώπη, οι Ευρωπαίοι αναζητούν περισσότερους τρόπους για να τους βοηθήσουν να κοιμηθούν τη νύχτα, συμπεριλαμβανομένης της χρήσης ανεμιστήρων. Σημειώστε λοιπόν, με την ευκαιρία και κάτι που θα σας φανεί χρήσιμο!

Σύμφωνα με το The Sleep Advisor, ενώ ο ανεμιστήρας κυκλοφορεί αέρα για να κάνει το δωμάτιο πιο δροσερό και πιο φρέσκο, μπορεί επίσης να κυκλοφορήσει γύρη και σκόνη. Δεν είναι και ότι το καλύτερο εάν υποφέρεις από αλλεργίες, άσθμα ή αλλεργική ρινίτιδα.

«Ρίξε μια προσεκτική ματιά στον ανεμιστήρα σου», προτείνει. «Αν έχει μαζέψει σκόνη στις λεπίδες, αυτά τα σωματίδια θα πετούν στον αέρα κάθε φορά που τον ενεργοποιείς».

ΧΡΟΝΟΜΗΧΑΝΗ