Τι μπορείς να κάνεις τα βράδια για να χάσεις βάρος | αρμονικη ζωη , διατροφή | womenonly.gr | Αρμονική Ζωή
8:00
10/1

Τι μπορείς να κάνεις τα βράδια για να χάσεις βάρος

mail to Εκτυπώστε το Αρθρο

Αυτά είναι τα βήματα-κλειδιά για την επιτυχία

Αν θέλεις να χάσεις βάρος, είναι σημαντικό η προσπάθεια σου να είναι συνεπής, με σωστές επιλογές όλες τις ώρες τις ημέρας. Ειδικά το βράδυ, υπάρχουν μερικά πράγματα που καλό είναι να κάνεις (και μερικά που θα πρέπει να αποφύγεις), για να διασφαλίσεις τα καλύτερα δυνατά αποτελέσματα. 
 

Μεθεόρτια απώλεια βάρους: tips για να χάσετε υγιεινά τα κιλά των εορτών

Δες παρακάτω όσα μπορείς να κάνεις το βράδυ για να χάσεις βάρος:

Απόφυγε την υπερκατανάλωση
Όσο δελεαστικό κι αν είναι, το να υποκύψεις στις βραδινές σου λιγούρες και να κάνεις "επίθεση" στο ψυγείο, σίγουρα δε θα σε βοηθήσει να χάσεις βάρος, και θα αναιρέσει την προσπάθεια που θα έχεις κάνει όλη τη μέρα. 

Προγραμμάτισε το πότε θα φας πρωινό
Σκέψου από το βράδυ τι ώρα θα φας βραδινό και αφού το κάνεις, προσπάθησε να έχεις φάει το δείπνο σου 12 ώρες πριν. Οι ώρες των γευμάτων παίζουν σημαντικό ρόλο στην προσπάθεια απώλειας κιλών.

Διάλεξε τα σωστά σνακ
Αν νιώσεις πως το δείπνο σου δε σε χόρτασε και θέλεις να φας κάτι άλλο, καλό θα είναι να επιλέξεις ένα υγιεινό σνακ το αργότερο μία ώρα πριν κοιμηθείς. Οι καλύτερες επιλογές που μπορείς να κάνεις δεν ξεπερνούν τις 150 θερμίδες, όπως μισό γιαούρτι, ένα βραστό αβγό ή μία μπανάνα.

Πιες νερό
Πίνοντας νερό, βοηθάς το σώμα σου να αποβάλλει τις τοξίνες και να διατηρήσει σε εγρήγορση το μεταβολισμό. Πιες ένα με δυο ποτήρια μία ώρα πριν πέσεις στο κρεβάτι, αλλά όχι περισσότερο και όχι πιο κοντά στην ώρα του ύπνου σου γιατί είναι πολύ πιθανό να ξυπνήσεις για να πας στην τουαλέτα.

Προετοίμασε το μεσημεριανό της επόμενης μέρας
Εάν την επόμενη μέρα θα πρέπει να φύγεις νωρίς από το σπίτι σου, καλό θα είναι να ετοιμάσεις το φαγητό σου, για να μη χρειαστεί να επιλέξεις κάτι πρόχειρο (και κατά πάσα πιθανότητα, ανθυγιεινό). 

Ρύθμισε την θερμοκρασία
Σύμφωνα με έρευνα από το Εθνικό Ινστιτούτο Υγείας των ΗΠΑ, ο ύπνος σε χώρο θερμοκρασίας 18 βαθμών Κελσίου βοηθά το εκάστοτε άτομο να κάψει κατά τη διάρκεια του ύπνου 7% περισσότερες θερμίδες από όσους κοιμούνται σε πιο ζεστό δωμάτιο.

ΧΡΟΝΟΜΗΧΑΝΗ