Τι λείπει από τα μαλλιά σου; | αρμονικη ζωη , διατροφή | womenonly.gr | Αρμονική Ζωή
14:00
19/2/2016

Τι λείπει από τα μαλλιά σου;

mail to Εκτυπώστε το Αρθρο

Πολλά από τα προβλήματα των μαλλιών μπορεί να οφείλονται στην κακή διατροφή και στην ανεπαρκή πρόσληψη συγκεκριμένων θρεπτικών συστατικών...

Αν τα μαλλιά σου…

...γρίζαραν πρόωρα

Ίσως χρειάζονται: χαλκό, θείο

Θα τα βρεις σε: στρείδια, καβούρια, ηλιόσπορους, κάσιους, αμύγδαλα, πλιγούρι.


Αν τα μαλλιά σου…

...είναι θαμπά και εύθραυστα

Ίσως χρειάζονται: λιπαρά οξέα ω-3, ω-6 και ω-9

Θα τα βρεις σε: ολιπαρά ψάρια βραστά, καρύδια, ηλιόσπορους, ελαιόλαδο ωμό, σουσαμέλαιο.


Αν τα μαλλιά σου…

...πέφτουν ξαφνικά (έντονη τριχόπτωση)

Ίσως χρειάζονται: ουσιώδη αμινοξέα, σίδηρο, ψευδάργυρο

Θα τα βρεις σε: άπαχα κόκκινα κρέατα και πουλερικά, ψάρια, αβγά, όσπρια, κινόα, ελιές ανάλατες.


Αν τα μαλλιά σου…

...πέφτουν «σταθερά» για καιρό ή αργούν να μακρύνουν

Ίσως χρειάζονται: σίδηρο, πυρίτιο, ασβέστιο, μαγνήσιο, πρωτεΐνες

Θα τα βρεις σε: συκώτι, ψαχνό κρεάτων, ξηρούς καρπούς και σπόρους, δημητριακά ολικής άλεσης, γιαούρτι, κεφίρ, ξινόγαλα.


Αν τα μαλλιά σου…

...σπάνε εύκολα και κάνουν ψαλίδα

Ίσως χρειάζονται: βιταμίνες Β και Α, θείο

Θα τα βρεις σε: αβγά, ψαχνό κρεάτων, νιφάδες βρώμης, δημητριακά ολικής άλεσης, μαγιά μπύρας, λαχανικά, εσπεριδοειδή.


Αν τα μαλλιά σου…

...έχουν ξηροδερμία ή πιτυρίδα

Ίσως χρειάζονται: μονοακόρεστα λιπαρά οξέα, βιταμίνες Α και Ε

Θα τα βρεις σε: ελαιόλαδο, ελιές, μακαντέμια, πεκάν, αβοκάντο, σουσάμι, ταχίνι, αμύγδαλα.


Αν τα μαλλιά σου…

...είναι ξηρά και έχουν χάσει τη στιλπνότητα τους

Ίσως χρειάζονται: ενυδάτωση

Θα τα βρεις σε: νερό, φρούτα αυτούσια και σε χυμό, λαχανικά, ζωμούς, σούπες.


Πρώτη δημοσίευση: Περιοδικό Αρμονία, τεύχος 120

Update: Φεβρουάριος 2016. 

ΧΡΟΝΟΜΗΧΑΝΗ