Τα σνακ που μπορείς να φας την επόμενη φορά που θα θέλεις κάτι γλυκό | αρμονικη ζωη , διατροφή | womenonly.gr | Αρμονική Ζωή
9:00
10/7

Τα σνακ που μπορείς να φας την επόμενη φορά που θα θέλεις κάτι γλυκό

mail to Εκτυπώστε το Αρθρο

Οι υγιεινές εναλλακτικές για να ξεγελάσεις τις λιγούρες σου 

Σε όλες μας έχει συμβεί και όλες ξέρουμε πόσο δύσκολο είναι να τις ξεπεράσουμε: Ο λόγος φυσικά για τις λιγούρες για γλυκό. 

Δες και αυτό: Με αυτό τον τρόπο το παγωτό δεν θα λιώνει ακόμη και σε καύσωνα!

 

Αν σου τυχαίνουν συχνά, αντί να συνηθίζεις τον οργανισμό σου στη ζάχαρη, μπορείς να τον εκπαιδεύσεις σε υγιεινές και νοστιμότατες εναλλακτικές που θα σου κάνουν και καλό. 

Δες παρακάτω τις εναλλακτικές σου:

Στραγγιστό γιαούρτι με ταχίνι: Ρίχνεις μέσα στο multi ένα στραγγιστό γιαουρτάκι και 1-2 κουταλιές ταχίνι με μέλι ή σοκολάτα. Αυτό που θα βγει θα είναι μία απαλή, αφράτη μους. Αν θες, μπορείς να βουτήξεις μέσα και ένα digestive μπισκότο.

Κρακεράκια ή ρυζογκοφρέτες με μέλι και κανέλα: Μία κουταλιά της σούπας χωρισμένη σε 2-3 κράκερς ή ρυζογκοφρέτες, με κανέλα και μόλις έφτιαξες το πιο γρήγορο νόστιμο γλυκό, χωρίς τύψεις. Για έξτρα απόλαυση, βάλε και λίγο ταχίνι.

Ψητό μήλο με ταχίνι ή μέλι και κανέλα: Με φλούδα ή χωρίς, το κόβεις σε κομματάκια αφού βγάλεις τα κουκούτσια. Σ' ένα πυρέξ, ρίχνεις 2-3 κουταλιές μέλι, λίγο νερό και ένα ξυλάκι κανέλας. Ψήνεις για μισή ώρα στους 180 βαθμούς.

Διάβασε επίσης: Ζάχαρη από χουρμάδες, μια εντελώς διαφορετική ζάχαρη

 

Smoothie με μύρτιλα: Πέτα στο μπλέντερ πορτοκάλι, μήλο, φράουλα, μύρτιλα που θα φέρουν γλύκα και ό,τι άλλο φρούτο θες με πάγο ή και γάλα και απόλαυσε. Βιταμίνες και γλύκα.

Σοκολατούχο γάλα αμυγδάλου: Το πιο εύκολο πράγμα που μπορείς να κάνεις για να νικήσεις τη λαχτάρα σου για μία σοκολάτα είναι να πιεις ένα ποτήρι σοκολατούχο γάλα αμυγδάλου με μειωμένες θερμίδες.

Μπανάνα με λιωμένη μαύρη σοκολάτα: Ξεφλουδίζεις τη μπανάνα και τη βάζεις στο ψυγείο για λίγα λεπτά. Λιώνεις τη μαύρη σοκολάτα στο φούρνο μικροκυμάτων για μισό έως και ένα λεπτό. Η συνέχεια, προφανής. Βούτα τη μπανάνα μέσα στη λιωμένη κουβερτούρα.

Porridge με μέλι ή μαρμελάδα, φρούτα και σταφίδες: Aν είσαι φαν της βρώμης, ριξε γάλα ή νερό στο κατσαρολάκι μαζί με μέλι ή μαρμελάδα, κομμένα φρουτάκια της αρεσκείας σου και σταφίδες. Βράσε με υπομονή και απόλαυσε έναν πολύ νόστιμο, γλυκό χυλό.

Αυτό το είδες; Ο απαγορευμένος καρπός που έχει την ίδια ποσότητα ζάχαρης με μία σοκολάτα

 

Μέλι με καρύδια: Κλασικό αγαπημένο και άκρως λιγωτικό υγιεινό γλυκό.

Ψωμί με φυστικοβούτυρο: Μία φέτα ψωμί, ιδανικά σικάλεως και απλωμένη μία κουταλιά φυστικοβούτυρο. Αν το θες ζεστό, το ψήνεις στα μικροκύματα για ελάχιστο χρόνο.

Cheesecake της στιγμής: Η πανάλαφρη εκδοχή του αγαπημένου σου γλυκού. Απλώνεις σε κράκερ ή μπισκότα digestive μία κουταλιά της σούπας cream cheese χαμηλών λιπαρών και μία κουταλιά του γλυκού μαρμελάδα με στέβια.

ΧΡΟΝΟΜΗΧΑΝΗ