Οι λόγοι για τους οποίους εξακολουθείς να πεινάς ακόμα και μετά το φαγητό | αρμονικη ζωη , διατροφή | womenonly.gr | Αρμονική Ζωή
8:00
12/2

Οι λόγοι για τους οποίους εξακολουθείς να πεινάς ακόμα και μετά το φαγητό

mail to Εκτυπώστε το Αρθρο

5 κοινές παγίδες που καλό είναι να αποφύγεις

Σε όλες τυχαίνει, πιο συχνά απ'ότι θα θέλαμε να το παραδεχτούμε. Έχουμε μόλις φάει ένα υπέροχο γεύμα, αλλά μετά από λίγο αισθανόμαστε αυτό το γνωστό "κενό" στο στομάχι, που μαρτυράει πως θέλουμε κάτι ακόμα για να είμαστε πλήρεις.

Δες και αυτό: Τροφές που μας εξασφαλίζουν υγιή οστά

 

Τι μπορεί να φταίει; Διάβασε παρακάτω 5 κοινές παγίδες για να μην συνεχίζεις να πεινάς αμέσως μετά το γεύμα σου:

Δεν τρως ισορροπημένα γεύματα
Τι σημαίνει ισορροπημένο γεύμα; Όταν το πιάτο σου έχει λίγες θερμίδες ή υπάρχει έλλειψη τροφών με πολλές φυτικές ίνες, τότε είναι αναμενόμενο να νιώθεις πείνα. Χρειάζεσαι τις φυτικές ίνες από λαχανικά και τροφές ολικής άλεσης. Καλά λιπαρά από το αβοκάντο και τους ξηρούς καρπούς. Και πρωτεΐνη από τα όσπρια και το κρέας. Σύμφωνα με τη διατροφολόγο Mascha Davis, ένα ισορροπημένο πιάτο δείχνει κάπως έτσι. Το μισό πιάτο αποτελείται από λαχανικά, 1/4 με πρωτεΐνη και 1/4 με ολική άλεση. Επίσης, χρειάζεσαι μία μερίδα με καλά λιπαρά.

Τροφές που χωνεύονται εύκολα
Κάποιες τροφές χωνεύονται από τον οργανισμό σου σε χρόνο dt. Ένα τέτοιο παράδειγμα είναι οι υδατάνθρακες, όπως το λευκό ψωμί, το ρύζι και τα ζυμαρικά. Ανεβάζουν γρήγορα τα σάκχαρα στο αίμα και ακολουθεί γρήγορη πτώση. Αυτός είναι ένας καλό λόγος για να πεινάς μετά το φαγητό. Για να αποφευχθεί κάτι τέτοιο, μην αποφεύγεις εντελώς αυτές τις τροφές. Απλά συνδύασέ τις με τις παραπάνω προτεινόμενες. Οι λέξεις κλειδιά; Πρωτεΐνη, καλά λιπαρά και προϊόντα ολικής άλεσης.

Αυτό το είδες; Φάκελος "πρωινό": Ιδού μερικές τροφές που καλό είναι να αποφεύγεις

 

Δεν τρως πρωτεΐνη (και πέφτει πείνα)
Η Davis επιμένει ότι ο βασικότερος λόγος της πείνας μετά το φαγητό, είναι η απουσία πρωτεΐνης. Οι τροφές αυτής της κατηγορίας σε βοηθούν να μειώσεις τα επίπεδα της ορμόνης γκρελίνη, η οποία ευθύνεται για την πείνα που νιώθεις. Είπαμε ότι η πρωτεΐνη πρέπει να καλύπτει το 1/4 του πιάτου σου. Οι ιδανικές επιλογές είναι το χούμους, τα φασόλια και το κοτόπουλο. Για πρωινό, επίλεξε γιαούρτι και φυστικοβούτυρο.

Δεν πίνεις το νερό σου
Η αφυδάτωση επηρεάζει μακροπρόθεσμα το αίσθημα της πείνας σου. Σε έρευνα που έγινε, 50 άνθρωποι έπιναν μισό λίτρο νερό μισή ώρα πριν κάθε γεύμα τους. Μετά από 2 μήνες, ανέφεραν ότι ένιωθαν γενικά λιγότερη πείνα σε σχέση με πριν. Εκτός από τους δεκάδες λόγους για τους οποίους πρέπει να πίνεις νερό, μόλις απέκτησες έναν ακόμη.

Πεινάς για ένα γλυκάκι
Αν είσαι γλυκατζού, ξέρεις πώς λειτουργεί. Έχεις φάει κανονικά, αλλά φαντασιώνεσαι εκείνο το προφιτερόλ που δοκίμασες σε ένα μαγαζί ή το σιροπιαστό ραβανί που έχεις μέσα στο ψυγείο σου. Εφόσον τα πάντα θέλουν μέτρο, δεν είναι κακό να υποκύπτεις σε ένα γλυκό, όταν νιώθεις ότι το λαχταράς πραγματικά.

Διάβασε επίσης: Αλλαγές στο πότε ακριβώς τρώμε πρωινό και δείπνο μπορεί να μειώσουν το λίπος

 

ΧΡΟΝΟΜΗΧΑΝΗ