Οι ευκολότεροι τρόποι να χάσεις λίπος από την κοιλιά | αρμονικη ζωη , διατροφή | womenonly.gr | Αρμονική Ζωή
9:00
2/8

Οι ευκολότεροι τρόποι να χάσεις λίπος από την κοιλιά

mail to Εκτυπώστε το Αρθρο

Αποχαιρέτησε το επίμονο τοπικό πάχος

Το επιπλέον λίπος στην κοιλιά μπορεί να είναι ενοχλητικό, όχι μόνο επειδή δεν σου αρέσει να το βλέπεις, αλλά επειδή έχει επίσης αντίκτυπο στη συνολική υγεία, αφού αυξάνει τον αυξάνει τον κίνδυνο για προβλήματα όπως οι καρδιακές παθήσεις και ο διαβήτης.

Δες και αυτό: Πώς να φας στις διακοπές έτσι ώστε να μην παχύνεις

Μπορεί να μην γίνεται να χάσεις πόντους μόνο από τη συγκεκριμένη περιοχή, μπορείς ωστόσο να κάνεις αλλαγές στον τρόπο ζωής και να χάσεις λίπος από την κοιλιά εύκολα και γρήγορα. 

Πρόσεξε τη διατροφή σου

Εάν τρως συχνά επεξεργασμένα τρόφιμα, δε θα μπορέσεις να μειώσεις το κοιλιακό λίπος. Και αυτό συμβαίνει γιατί αυτές οι τροφές, όπως τα πατατάκια, τα γλυκά, προωθούν το σπλαχνικό λίπος στο ήπαρ και αυτό οδηγεί σε αύξηση του σωματικού βάρους και στην εμφάνιση ασθενειών. Αντ αυτού, εάν επιλέγεις να τρως φυτικές ίνες, φρούτα, λαχανικά και άπαχη πρωτεΐνη, θα καταφέρεις πιο εύκολα να μειώσεις το σπλαχνικό λίπος. 

Μείωσε την κατανάλωση αλκοόλ 

Το αλκοόλ περιέχει περίπου επτά θερμίδες ανά γραμμάριο, λίγο κάτω από το λίπος, που ισοδυναμεί με εννέα θερμίδες ανά γραμμάριο. Και επειδή το αλκοόλ απορροφάται γρήγορα, όταν καταναλώνεις υπερβολική ποσότητα εμποδίζει τον μεταβολισμό και συμβάλει στην αποθήκευση λίπους. 

Διάβασε επίσης: Φαγητό έξω; Αυτές είναι οι τροφές που δε θα σε βγάλουν από το πρόγραμμα σου

Μην παραμελείς τη γυμναστική

Η σωματική δραστηριότητα κάνει καλό στην γενική υγεία τόσο τη σωματική όσο και την ψυχική. Έρευνες έχουν δείξει πως άσκηση βοηθά επίσης στη μείωση του σπλαχνικού λίπους. Η καλύτερη επιλογή είναι η έντονη προπόνηση με βάρη σε συνδυασμό με αερόβια προπόνηση. 

Χαλάρωσε

Όταν αγχωνόμαστε, η κορτιζόλη, η ορμόνη του στρες, απελευθερώνεται από τα επινεφρίδια. Τα κανονικά επίπεδα απελευθερώνονται όταν ξυπνάμε το πρωί ή κατά τη διάρκεια της άσκησης. Το χρόνιο στρες μπορεί να οδηγήσει σε αύξηση της κορτιζόλης και άλλων ορμονών του στρες, οδηγώντας σε αύξηση του σακχάρου στην κυκλοφορία του αίματος, σε αύξηση βάρους, σε πεπτικά προβλήματα, σε κατάθλιψη και πλήθος άλλων επιπτώσεων στην υγεία.

Μια μελέτη στην Ψυχοσωματική Ιατρική επιβεβαιώνει τη σχέση μεταξύ άγχους και αύξησης βάρους, αποκαλύπτοντας ότι οι γυναίκες που είναι πιο ευάλωτες στις επιπτώσεις του στρες είναι πιο πιθανό να έχουν αυξημένο κοιλιακό λίπος και υψηλότερα επίπεδα της κορτιζόλης. 

Αυτό το είδες; To φαγητό-έκπληξη που πρέπει να φας το βράδυ για να κοιμηθείς καλά στη διάρκεια ενός καύσωνα

 

ΧΡΟΝΟΜΗΧΑΝΗ