Ο λόγος που αξίζει να φας ένα αβοκάντο toast σήμερα | αρμονικη ζωη , διατροφή | womenonly.gr | Αρμονική Ζωή
8:00
11/6

Ο λόγος που αξίζει να φας ένα αβοκάντο toast σήμερα

mail to Εκτυπώστε το Αρθρο

Και όχι μόνο επειδή είναι απολαυστικό!

Το όνειρο της απόκτησης ενός παιδιού τώρα πιο κοντά στην πραγματοποίησή του, με μία λύση που αφενός δεν σε βγάζει από τη ζεστασιά του σπιτιού σου, αφετέρου δεν σου στερεί κάτι από τη μαγεία της ερωτικής στιγμής, ενώ αυξάνει τις πιθανότητές σου για σύλληψη

Τα τελευταία χρόνια, πολλές είναι οι έρευνες που έχουν αποδείξει τη σύνδεση ανάμεσα στα μικρόβια του εντέρου και την καλύτερη υγεία μας - όπως για παράδειγμα, τα ευεργετικά βακτήρια στο πεπτικό σύστημα σχετίζονται με τη βελτιωμένη διάθεση, το χαμηλότερο κίνδυνο καρδιαγγειακών παθήσεων και την ισχυρότερη λειτουργία του ανοσοποιητικού συστήματος.

Γιατί όλοι μας πρέπει να τρώμε περισσότερα πράσινα φυλλώδη λαχανικά

 

Πιο συγκεκριμένα μάλιστα, και σε ό,τι αφορά την υγεία του εντέρου, τα φρούτα και τα λαχανικά συχνά αναφέρεται πως έχουν σημαντικά αποτελέσματά, και σύμφωνα με μια νέα μελέτη στο Journal of Nutrition, τα αβοκάντο μπορεί να είναι ιδιαίτερα ευεργετικά. Οι ερευνητές εξέτασαν 163 ενήλικες μεταξύ 25 και 45 ετών που είτε ήταν υπέρβαροι αλλά κατά τα άλλα ήταν υγιείς. Οι μισοί συμμετέχοντες έτρωγαν αβοκάντο κάθε μέρα με ένα γεύμα τους, ενώ οι άλλοι μισοί έτρωγαν ένα παρόμοιο γεύμα το οποίο όμως δεν περιλάμβανε αβοκάντο.

9 λόγοι για να δοκιμάσετε τα εξωτικά lychees αυτό το καλοκαίρι

 

Τα αποτελέσματα έδειξαν πως εκείνοι που έτρωγαν αβοκάντο καθημερινά, είχαν σημαντικά μεγαλύτερη μικροβιακή ποικιλομορφία στα έντερα τους σε σύγκριση με εκείνους που δεν το έκαναν. Εκτός αυτού, η ομάδα συμμετεχόντων που έτρωγε καθημερινά αβοκάντο είχε σημαντικά χαμηλότερες συγκεντρώσεις ορισμένων χολικών οξέων που τείνουν να έχουν αρνητική επίδραση στην υγεία του εντέρου.

Το αβοκάντο είναι πλούσιο σε φυτικές ίνες και ακόρεστα λιπαρά οξέα, αλλά αν δεν είσαι λάτρης του συγκεκριμένου τρόφιμου, η κατανάλωση κάποιων άλλων με συγκεκριμένους συνδυασμούς θα μπορούσε να σου προσφέρει παρόμοια αποτελέσματα. Για παράδειγμα, τα καρύδια και τα αμύγδαλα, τα οποία είναι επίσης καλή πηγή ινών και ακόρεστων λιπαρών οξέων, βοηθούν στη βελτίωση της υγείας του εντέρου.

ΧΡΟΝΟΜΗΧΑΝΗ