Κρίση πείνας στη δίαιτα; Ξεπέρασέ την ανώδυνα! | αρμονικη ζωη , διατροφή | womenonly.gr | Αρμονική Ζωή
13:00
15/12/2015

Κρίση πείνας στη δίαιτα; Ξεπέρασέ την ανώδυνα!

mail to Εκτυπώστε το Αρθρο

Ακολουθείς κάποιο πρόγραμμα δίαιτας αλλά... νιώθεις αφόρητη πείνα; Δες πώς μπορείς να την ξεπεράσεις, χωρίς να παρεκτραπείς.

  1. Γέμισε 2 ποτήρια με νερό και παγάκια. Πιες το νερό με μικρές - μικρές γουλιές και κατόπιν λιώσε σιγά-σιγά στο στόμα σου τα παγάκια. Κατόπιν, πήγαινε στο μπάνιο και βούρτσισε καλά τα δόντια σου, χρησιμοποιώντας μεγαλύτερη από ό,τι συνήθως ποσότητα οδοντόκρεμας.
  2. Φτιάξε ποπκόρν, χρησιμοποιώντας καλαμπόκι, λίγο βούτυρο και ελάχιστο αλάτι. 2½ φλιτζάνια περιέχουν μόλις 80 θερμίδες και μαζί με 1 ποτήρι νερό θα φουσκώσουν το στομάχι σου για πολλές-πολλές ώρες.
  3. Ετοίμασε 1 μεγάλο πιάτο με διάφορα λαχανικά, άρτυσέ τα με λεμόνι ή ξύδι και μην βάλεις καθόλου λάδι.
  4. Φάε ½ μήλο με τη φλούδα και πιες μαζί ½ ποτήρι άπαχο γάλα.
  5. Βράσε 3 αβγά και στο μεταξύ ψιλόκοψε 1 φέτα άπαχο ζαμπόν γαλοπούλας. Καθάρισε τα αβγά, κόψτε κατά μήκος στη μέση, αφαίρεσε τους κρόκους, γέμισε τα ασπράδια με το ζαμπόν κι απόλαυσέ τα με μικρές μπουκιές.

Συμβουλή: Αν το αίσθημα που νιώθεις δεν είναι πείνα αλλά όρεξη για συγκεκριμένη τροφή, όπως π.χ. σοκολάτα, μην προσπαθήσεις να ξεγελάσεις την επιθυμία σου τρώγοντας κάτι άλλο, γιατί ίσως κάνεις τα πράγματα χειρότερα. Είναι προτιμότερο να υποκύψεις στον «πειρασμό» και να φας μια ελεγχόμενη, μικρή, ποσότητα. Αν όμως το παρακάνεις, προσπάθησε να αντισταθμίσεις τις επιπλέον θερμίδες τρώγοντας μικρότερες ποσότητες τροφών στο επόμενο προγραμματισμένο γεύμα, κάνοντας λίγη γυμναστική ή περπατώντας περισσότερο.

ΑΠΟ ΤΟΝ ΣΤΑΥΡΟ ΔΕΔΟΥΚΟ

Πρώτη δημοσίευση: Περιοδικό Αρμονία, τεύχος 59

Update: Δεκέμβριος 2015. 

ΧΡΟΝΟΜΗΧΑΝΗ