Η διατροφή που ενισχύει τον γυναικείο οργανισμό | αρμονικη ζωη , διατροφή | womenonly.gr | Αρμονική Ζωή
13:00
27/9/2012

Η διατροφή που ενισχύει τον γυναικείο οργανισμό

mail to Εκτυπώστε το Αρθρο
Ιδού οι τροφές που ανεβάζουν τη λίμπιντό σου!
Ιδού οι τροφές που ανεβάζουν τη λίμπιντό σου!

Με τη βοήθεια του Dr. Med Ιωάννη Μπουχέλου, ολιστικού γιατρού, παρουσιάζουμε την διατροφή που μπορεί να ενισχύει το γυναικείο οργασμό.

Το όνειρο της απόκτησης ενός παιδιού τώρα πιο κοντά στην πραγματοποίησή του, με μία λύση που αφενός δεν σε βγάζει από τη ζεστασιά του σπιτιού σου, αφετέρου δεν σου στερεί κάτι από τη μαγεία της ερωτικής στιγμής, ενώ αυξάνει τις πιθανότητές σου για σύλληψη

Υπερτροφές
Καρποί σε σχήμα γυναίκας

Αβοκάντο, αχλάδι, παπάγια, μάνγκο, γλυκοπατάτα: όλα έχουν το ακριβές σχήμα του αναπαραγωγικού γυναικείου συστήματος, με τις χαρακτηριστικές καμπύλες του. Τυχαίο; Μη νομίζετε. Ολοι αυτοί οι καρποί είναι πλούσιοι σε φυτοοιστρογόνα - πολύ καλύτερη και πιο αθώα μορφή οιστρογόνων από τα συνθετικά που αναγκάζονται να λαμβάνουν οι γυναίκες σε διάφορες καμπές και φάσεις της ζωής τους και τα οποία ενοχοποιούνται για καρκίνους.

 

Επιπλέον, προσφέρουν την απαραίτητη πρώτη ύλη και ενέργεια για να επιτευχθεί η ορμονική ισορροπία στον οργανισμό, η οποία στις γυναίκες είναι εύθραυστη. Γιατί η γυναίκα είναι όπως ο ηλεκτρονικός υπολογιστή: καθετί που την επηρεάζει ψυχοσωματικά, αποτυπώνεται στον ορμονικό της κύκλο. Θα πάρετε λίγο μάνγκο ακόμα;

Goji berries
Μέχρι πριν από λίγο καιρό ζητούσες γκότζι μπέρι σε καταστήματα βιολογικών τροφών και δυσκολευόσουν να βρεις. Τώρα αυτούς τους προφυρο-ροζ αποξηραμένους καρπούς, που φέρνουν σε σταφίδες, τους διαθέτουν ακόμα και τα ενημερωμένα ξηροκαρπάδικα (υπάρχουν και σε μορφή κάψουλας).

Τα μούρα, τα οποία και προσκυνά η κινεζική ιατρική, φυτρώνουν στις πλαγιές των Ιμαλαΐων και είναι φουλ σε αντιοξειδωτικά, αμινοξέα και ιχνοστοιχεία, ενώ περιέχουν πιο πολλή βιταμίνη C από ό,τι τα πορτοκάλια και περισσότερη βήτα καροτίνη από τα καρότα! Τα ερευνητικά κέντρα του Πεκίνου, εδώ και δεκαετίες, έχουν επιβεβαιώσει αυτό που η πρακτική ιατρική γνώριζε πριν χιλιάδες χρόνια: τα γκότζι βελτιώνουν την όραση, δίνουν ενέργεια, χαρίζουν μακροζωία και τονώνουν τη λίμπιντο. Ενα κινεζικό ρητό λέει ότι «αν ταξιδέψεις χιλιόμετρα μακριά από τη συζυγική στέγη, μη φας γκότζι μπέρι» - γιατί ποτέ δεν ξέρεις...

Acai berries
Για αυτούς τους μικρούς μοβ καρπούς οι γκουρού της ψαγμένης διατροφής ισχυρίζονται ότι έχουν υπερδεκαπλάσια αντιοξειδωτικά σε σχέση με το αγαπημένο φρούτο του Διονύσου. Τα λένε ασαΐ μπέρι και έρχονται στην Ελλάδα από τα δάση του Αμαζονίου σε μορφή χυμού ή σκευάσματος (σκόνη, κάψουλες).

Οι Βραζιλιάνοι και οι Περουβιανοί υγιεινιστές πιστεύουν ότι καθαρίζουν τους εντερικούς σωλήνες, βοηθούν στη λειτουργία του πεπτικού, κοντρολάρουν το περιττό λίπος στις αποθήκες του σώματος και στα εσωτερικά όργανα, ελέγχουν τη λαιμαργία και προστατεύουν από τη μείωση του μυϊκού ιστού από τις «άτσαλες» δίαιτες. Οσο για το αν ο ανθρώπινος οργανισμός απορροφά ικανοποιητικά τη ρεσβερατρόλη και τις υπόλοιπες πολύτιμες αντιοξειδωτικές ουσίες των ασαΐ μπέρι, επιστήμονες στο Τέξας κατέληξαν στο συμπέρασμα ότι τα απορροφά πλήρως. Ελεύθερες ρίζες οξυγόνου, τρέμετε!

Kεχρί
Ηρθε η ώρα να μάθουμε ότι δεν είναι μόνο τροφή για πτηνά. Το δημητριακό αυτό είναι εξαιρετική εναλλακτική πηγή υδατανθράκων για διαβητικούς και εγκύους, αφού έχει χαμηλό γλυκαιμικό δείκτη. Διαθέτει υψηλή περιεκτικότητα σε φώσφορο (1 φλιτζ. =24% της συνιστώμενης ημερήσιας δόσης). Είναι, επίσης, βασική πηγή πυριτίου.

Αν έχεις δυσανεξία στη γλουτένη (η οποία τα τελευταία χρόνια ταλαιπωρεί όλο και περισσότερο κόσμο), μούλιασε άφοβα νιφάδες κεχριού για το πρωινό σου, αφού ο λιλιπούτειος αυτός σπόρος, συν τοις άλλοις, είναι και gluten free. Επιπλέον, από μελέτη δρα του Γεωπονικού Πανεπιστημίου της Ινδίας (πρόκειται για χώρα βασικής παραγωγικής κεχριού) μαθαίνουμε ότι περιέχει λιγνάνες, μια κατηγορία φυτοοιστρογόνων που δρουν εναντίον του καρκίνου που συνδέεται με τις ορμόνες, όπως είναι εκείνος του μαστού. Σούπερ σιτηρό από τα λίγα!

Σούπερ βότανο: Βασιλικός

Οι υπερτροφές του κόσμου τούτου δεν βρίσκονται μόνο στα εδάφη των σαμάνων και των γιόγκι, αλλά και στο μεσογειακό χώμα που ραίνουν με την αγιαστούρα τους οι χριστιανοί ιερείς. Ο βασιλικός, το λατρεμένο μυρωδικό που, αν και ινδικής προέλευσης, είναι σχεδόν ταυτόσημο με το ελληνικό καλοκαίρι και πάει σετ με λευκά πεζούλια και τερακότα γλάστρες, είναι ουσιαστικά ένα πολυφάρμακο. Ηρεμεί το νευρικό σύστημα, θεωρείται ότι συμβάλλει στη θωράκιση του οργανισμού από καρκίνους, προστατεύει από κάθε είδους βλαβερή ακτινοβολία, εναρμονίζει ψυχή και σώμα. Για τους κατοίκους κλιμάτων όπου δεν ευδοκιμεί, υπάρχει πλέον και σε σκεύασμα. Εσύ, που τον έχεις στην αυλή σου, μην αρκείσαι στο πέστο βασιλικού: μούλιασε 15 φύλλα σε ένα θερμό με καυτό νερό και πιες το καθημερινά.

2 κακές συνήθειες: Πες όχι σε μαγιά και ζάχαρη

Υπάρχουν πολλές, εκ πρώτης όψεως, θρεπτικές τροφές και μαγειρέματα. Για να αξιολογούμε, όμως, το αν πραγματικά είναι ευεργετικές για τον οργανισμό, πρέπει να λαμβάνουμε υπόψη πώς τις δέχεται το στομάχι, πόσο εύκολα απορροφώνται από το λεπτό έντερο και πόσο αποτελεσματικά αποβάλλονται τα υπολείμματά τους από το παχύ.

Για παράδειγμα, ό,τι περιέχει μαγιά είναι κόκκινο πανί για το πεπτικό, γιατί όχι μόνο προκαλεί φουσκώματα, αλλά κολλάει στα τοιχώματα του εντέρου επηρεάζοντας τη φυσική χλωρίδα και έτσι, γεμίζει τοξίνες τον οργανισμό και αποδυναμώνει το ανοσοποιητικό.

Νούμερο ένα εχθρός του ανοσοποιητικού, βέβαια, είναι και η ζάχαρη, η οποία κατηγορείται για ένα σωρό πράγματα: από το ότι ευνοεί μύκητες και παράσιτα μέχρι ότι καταστρέφει τις βιταμίνες και θρέφει τα καρκινικά κύτταρα. Αντικατάστησε τη με φρούτα, πάντα σε ελεγχόμενες ποσότητες, αφού παρόμοια δράση με εκείνη της ζάχαρης έχει και η φρουκτόζη, όταν γίνεται υπερκατανάλωση σε αυτή.

Εβίτα Κυριαζή

ΧΡΟΝΟΜΗΧΑΝΗ