Αυτοί είναι οι πιο υγιεινοί σπόροι | αρμονικη ζωη , διατροφή | womenonly.gr | Αρμονική Ζωή
8:00
26/8/2021

Αυτοί είναι οι πιο υγιεινοί σπόροι

mail to Εκτυπώστε το Αρθρο

Μάθε όλα τα εκπληκτικά, υγιή οφέλη από την κατανάλωση σπόρων με θρεπτικά συστατικά

Μέσα στη σκληρή επικάλυψη ενός σπόρου υπάρχει ένα ολόκληρο εμβρυϊκό φυτό, περιτριγυρισμένο από όλα τα τρόφιμα που χρειάζεται για να ευδοκιμήσει μόλις διασκορπιστεί στο έδαφος. Αν εντάξεις τους σπόρους στη διατροφή σου, όχι περιστασιακά αλλά με συνέπεια, θα αποκομίσεις τα οφέλη όλων αυτών των θρεπτικών συστατικών. 

Μια δίαιτα πλούσια σε ψάρια και λαχανικά ενεργοποιεί μια χημική ένωση που προστατεύει την καρδιά

 

Δες παρακάτω τους σπόρους που έχουν τις δικές τους ξεχωριστές διατροφικές αξίες, με μοναδικές γεύσεις που μετατρέπουν τα καθημερινά γεύματα σε τρόφιμα ξεχωριστά και γεμάτα θρεπτικά συστατικά, που αξίζει να εντάξεις στη διατροφή σου:

Σπόροι Chia
Συντήρηση πεπτικού:
Μια κουταλιά της σούπας έχει περισσότερες φυτικές ίνες από μια φέτα ψωμί ολικής αλέσεως. Αυτή η τροφή ενισχύει την πέψη και επίσης σε κάνει να αισθάνεσαι χορτάτη, λέει η διατροφολόγος Lauren Slayton.

Υγεία της καρδιάς: Οι φυτικές ίνες, οι πρωτεΐνες και τα ω-3 λιπαρά οξέα που βρίσκονται στους σπόρους chia μπορούν να βοηθήσουν στη μείωση του κινδύνου καρδιακών παθήσεων. Μια μελέτη του 2014 έδειξε επίσης μια σχέση μεταξύ των σπόρων chia και της μειωμένης αρτηριακής πίεσης σε άτομα με υπέρταση.

Καλύτερα κόκαλα: Δεν σου αρέσουν τα γαλακτοκομικά; Δύο μερίδες προσφέρουν την ίδια ποσότητα ασβεστίου με ½ φλιτζάνι γάλα.

Ηλιόσπορος
Αντιοξειδωτική ενίσχυση: Μία μερίδα παρέχει σχεδόν μια πλήρη ημερήσια δόση βιταμίνης Ε, η οποία βοηθά να διατηρηθούν τα κύτταρα του εγκεφάλου υγιή και η χοληστερόλη να απομακρυνθεί. 

Προστασία από τον καρκίνο: Μια μερίδα προσφέρει το 34 τοις εκατό της ημερήσιας συνιστώμενης αξίας σεληνίου, ένα μεταλλικό στοιχείο που συνδέεται με την επιδιόρθωση του DNA.

Λιναρόσπορος
Πρόληψη του διαβήτη: Μια μελέτη του 2011 στο Nutrition Journal ανέφερε ότι τα προδιαβητικά άτομα που έτρωγαν καθημερινά λιναρόσπορο (το οποίο είναι πλούσιο σε φυτικές ίνες που ρυθμίζουν τη ζάχαρη) αύξησαν ελαφρώς την ευαισθησία τους στην ινσουλίνη μετά από 12 εβδομάδες. 

Σπόρος κολοκύθας
Αύξηση ανοσίας: Αυτοί οι σπόροι είναι μια πολύτιμη πηγή ψευδαργύρου, ένα θρεπτικό συστατικό που βοηθά στη διατήρηση της σωστής λειτουργίας των κυττάρων του ανοσοποιητικού.

Μυϊκή τόνωση: Μία μερίδα προσφέρει σχεδόν 10 γραμμάρια πρωτεΐνης, σχεδόν το 20 τοις εκατό της ημερήσιας συνιστώμενης δόσης για τις γυναίκες.

ΧΡΟΝΟΜΗΧΑΝΗ