Αλλαγές στο πότε ακριβώς τρώμε πρωινό και δείπνο μπορεί να μειώσουν το λίπος | αρμονικη ζωη , διατροφή | womenonly.gr | Αρμονική Ζωή
16:00
11/5

Αλλαγές στο πότε ακριβώς τρώμε πρωινό και δείπνο μπορεί να μειώσουν το λίπος

mail to Εκτυπώστε το Αρθρο

Μελέτη αποκαλύπτει την  τέλεια χρονική στιγμή για να παίρνουμε το πρωινό και το δείπνο μας εάν θέλουμε να χάσουμε βάρος. 

Όσοι άλλαξαν τις ώρες γευμάτων έχασαν κατά μέσο όρο πάνω από το διπλάσιο σωματικό λίπος, σε σχέση με αυτούς που έτρωγαν τα γεύματά τους κανονικά.

Αποτελεί σίγουρα μια δελεαστική σκέψη ότι θα μπορούσαμε όλοι να είμαστε υγιέστεροι και να χάσουμε βάρος χωρίς να αλλάξουμε αυτό που τρώμε αλλά το πότε το τρώμε. Η διαλείπουσα νηστεία είναι μια μορφή δίαιτας που επιτρέπει στους ανθρώπους να χάσουν βάρος "προτρέποντας" το σώμα να καίει λίπος έτσι ώστε να το μετατρέψει σε ενέργεια. Εκτός από την πρόκληση απώλειας βάρους, διάφορα είδη διαλείπουσας νηστείας έχει θεωρηθεί ότι προσφέρουν επιπλέον οφέλη για την υγεία. Ένας τύπος διατροφής νηστείας είναι και η χρονικά περιορισμένη διατροφή (time-restricted eating), κατά την οποία τα άτομα που την ακολουθούν καταναλώνουν τροφές μόνο σε ένα συγκεκριμένο πλαίσιο ωρών κάθε μέρα.

H συνέχεια στο itrofi.gr

ΧΡΟΝΟΜΗΧΑΝΗ