6 τρόφιμα (εκτός από το πορτοκάλι) που είναι πλούσια σε βιταμίνη C | αρμονικη ζωη , διατροφή | womenonly.gr | Αρμονική Ζωή
9:42
10/5

6 τρόφιμα (εκτός από το πορτοκάλι) που είναι πλούσια σε βιταμίνη C

mail to Εκτυπώστε το Αρθρο

Εάν το πορτοκάλι δεν είναι το καλύτερο σου, υπάρχουν πολλά άλλα τρόφιμα με υψηλή περιεκτικότητα σε βιταμίνη C. Μπορούν όμως να καταπολεμήσουν από μόνα τους ένα κρυολόγημα; Πιθανώς όχι τόσο πολύ. Αλλά η βιταμίνη C εξακολουθεί να είναι «ένα από τα πιο σημαντικά θρεπτικά συστατικά στο σώμα μας για τη γενική υγεία», λέει στο womenshealthmag, η διατροφολόγος Liz Weinandy, από το Ιατρικό Κέντρο Wexner του Πανεπιστημίου του Οχάιο.

Τα οφέλη της βιταμίνης C περιλαμβάνουν ένα ισχυρότερο ανοσοποιητικό σύστημα και χαμηλότερα επίπεδα βλαβερών ελευθέρων ριζών στο σώμα σου, τα οποία καθιστούν αυτό το αντιοξειδωτικό, σημαντικό για την πρόληψη των ασθενειών, λέει η Weinandy.

Στην πραγματικότητα, η βιταμίνη C μπορεί να παίξει έναν κρίσιμο ρόλο στη μείωση του κινδύνου καρδιακών παθήσεων και ακόμη και στη βελτίωση της ποιότητας ζωής για ασθενείς με καρκίνο, σύμφωνα με έρευνα από τα Αμερικανικά Εθνικά Ινστιτούτα Υγείας.

Ένα άλλο πλεονέκτημα που έχει ενδιαφέρον σχετικά με τη κατανάλωση της βιταμίνης C: Σε βοηθά να μεγιστοποιήσεις την απορρόφηση του σιδήρου για να αποτρέψεις καταστάσεις όπως η αναιμία. Γι 'αυτό, φρόντισε να συνδυάσεις τις φακές, το σπανάκι ή το tofu, με τη βιταμίνη C.

Για να αποκομίσεις τα οφέλη της βιταμίνης C, θα πρέπει να λαμβάνεις τουλάχιστον 75 χιλιοστόγραμμα καθημερινά, ιδανικά από τρόφιμα, λέει η Weinandy. Ενώ τα συμπληρώματα είναι μια χαρά, δεν είναι ιδανικά. Ευτυχώς για εσένα, η λήψη της ημερήσιας δόσης βιταμίνης C είναι πολύ εύκολη. Απλά και μόνο με τα παρακάτω τρόφιμα που έχουν υψηλή περιεκτικότητα σε βιταμίνη C.

Κόκκινη πιπεριά

Αυτά τα λαχανικά είναι πολύχρωμα, τραγανά και απίστευτα χαμηλής περιεκτικότητας σε θερμίδες και ένα μισό φλιτζάνι ψιλοκομμένη πιπεριά περιέχει 95 χιλιοστόγραμμα βιταμίνης C.

Πράσινη πιπεριά

Εάν δεν σου αρέσει η γλυκιά γεύση της κόκκινης πιπεριάς, η πράσινη αντίστοιχα θα δώσει ώθηση στο ανοσοποιητικό σου σύστημα με 120 milligram βιταμίνης C ανά μερίδα.

Κουνουπίδι

Όπως και να το κάνεις τηγανητό ή βραστό, ένα μικρό κεφάλι περιέχει 128 milligram βιταμίνης C. Επιπλέον, είναι μια καλή πηγή φυτικών ινών.

Τοματοχυμός

Μόνο ένα φλιτζάνι χυμός ντομάτας 100%, περιέχει 174 milligram βιταμίνης C! Eίναι λοιπόν να μην πίνεις Bloody Mary; (Απλώς μη βάλεις πολύ αλάτι, για να μην σου ανεβάσει την πίεση).

Μπρόκολο

Βάνε αυτό το λαχανικό στη διατροφή σου όχι μόνο γιατί την υψηλή περιεκτικότητά του σε βιταμίνη C (81 χιλιοστόγραμμα ανά φλιτζάνι σε κομμάτια), αλλά επειδή είναι επίσης μια εξαιρετική πηγή πρωτεΐνης (σχεδόν τρία γραμμάρια!).

Φράουλες

Ένα φλιτζάνι κομμένες φράουλες έχει 98 milligram βιταμίνη C. (άρα, το κέικ φράουλας βοηθά στην ενίσχυση του ανοσοποιητικού μου συστήματος, σωστά;)

 

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
ΧΡΟΝΟΜΗΧΑΝΗ