6 κόλπα για να μειώσεις την ποσότητα του φαγητού σου χωρίς να πεινάσεις | αρμονικη ζωη , διατροφή | womenonly.gr | Αρμονική Ζωή
15:50
30/6

6 κόλπα για να μειώσεις την ποσότητα του φαγητού σου χωρίς να πεινάσεις

mail to Εκτυπώστε το Αρθρο

Η δίαιτα αναμφίβολα είναι μια δύσκολη και χρονοβόρα διαδικασία και πιθανότατα όταν την κάνεις, σου αφήνει ένα αίσθημα πείνας πιο συχνά απ’ ότι πριν. Αλλά έχουμε καλά νέα για εσένα: Υπάρχουν μικρές συνήθειες που μπορείς να μάθεις στον εαυτό σου και να σε βοηθήσουν να μειώσεις την ποσότητα που θέλεις να φας χωρίς να έχεις λιγούρες όλη την ημέρα.

Διάβασε λοιπόν τα καλύτερα και ευκολότερα κόλπα για να περιορίσεις τις μερίδες που τρως και μόνο κερδισμένη θα βγεις.

1. Επίλεξε πιο πικάντικο φαγητό

Πασπάλισε λίγο καγιέν στα αγαπημένα σου τρόφιμα ή κόψε μια πιπεριά με μερικά λαχανικά. Είναι ένα πολύ απλό κόλπο που ενισχύει τη γεύση του φαγητού σου και προάγει την απώλεια βάρους μειώνοντας την πείνα, σύμφωνα με μελέτη. «Διαπιστώσαμε ότι η κατανάλωση κόκκινης πιπεριάς μπορεί να βοηθήσει στη διαχείριση της όρεξης και να κάψει περισσότερες θερμίδες μετά από ένα γεύμα, ειδικά για άτομα που δεν καταναλώνουν μπαχαρικά τακτικά», ισχυρίστηκε ένας ερευνητής.

2. Πιες από ένα ψηλό ποτήρι

Τα σακχαρούχα αναψυκτικά συνήθως δεν συνιστώνται σε μια δίαιτα. Ένα απλό κόλπο για να καταναλώνεις λιγότερο χωρίς να σου λείψει το αγαπημένο σου ποτό, είναι να το πιεις σε μικρότερο αλλά ψηλότερο ποτήρια. Έτσι, θα νιώσεις σαν να έχεις περισσότερο να πιεις. Προσθέσε λίγο επιπλέον πάγο στο ποτό σου για να φαίνεται ακόμα πιο γεμάτο (ενώ είναι στην πραγματικότητα λιγότερο)!

Διάβασε και αυτό: 10 έξυπνα κόλπα για να γλιτώσεις χρήματα από τα προϊόντα ομορφιάς που χρησιμοποιείς

3. Φάε με το αριστερό σου χέρι σου (αν είσαι δεξιόχειρας)

Μπορεί να είναι μια πρόκληση, αλλά τρώγοντας με το «λάθος» χέρι θα σε κάνει να μασουλάς πιο αργά και να είσαι πιο προσεκτική. Λέγεται ότι αυτό θα μειώσει την πείνα και θα οδηγήσει σε υψηλότερα επίπεδα κορεσμού μεταξύ των γευμάτων.

4. Αγόρασε μια σειρά από χρωματιστά πιάτα

Αυτή η μελέτη υποδηλώνει ότι η χρωματική αντίθεση μεταξύ του φαγητού σου και του πιάτου σου είναι το κλειδί για να σε κάνει να σερβίρεις λιγότερη ποσότητα. Παρόλο που ο λόγος δεν είναι ακόμη ξεκάθαρος, άλλες έρευνες διαπίστωσαν ότι οι άνθρωποι που τρώνε από κόκκινα πιάτα καταναλώνουν λιγότερο φαγητό συνολικά, ανεξάρτητα από το χρώμα του φαγητού.

5. Αγόρασε, επίσης, μικρότερα πιάτα

Εάν σερβίρεις υπερβολικά μεγάλες ποσότητες, είναι πολύ πιθανό να τρως και υπερβολικά. Το εντυπωσιακό είναι, σε αυτήν την έρευνα, ότι ακόμη και οι ειδικοί σε θέματα διατροφής σέρβιραν στον εαυτό τους 31% περισσότερο χωρίς να το συνειδητοποιούν, όταν τους δόθηκε ένα μεγαλύτερο πιάτο. Προφανώς, είναι η απόσταση από το όριο του πιάτου που σε κάνει να αποφασίσεις για το ποια είναι η σωστή μερίδα αντί για την ίδια την ποσότητα του φαγητού. Οπότε καλύτερα λοιπόν να αγοράσεις μερικά ακόμη μικρά πιάτα!

6. Ξεκίνα το κάθε γεύμα σου πίνοντας ένα ποτήρι νερό

Τα συμπτώματα της αφυδάτωσης μπορεί να είναι αυτά που προκαλούν το γουργουρητό στην κοιλιά σου αντί για την πραγματική πείνα. Η κατανάλωση άφθονου νερού και τσαγιού από βότανα θα σε βοηθήσει να νιώθεις γεμάτη όλη την ημέρα. Και ευτυχώς, το νερό είναι ένα από τα λίγα πράγματα που μπορείς να απολαύσεις όσο θέλεις χωρίς να ανησυχείς για την πρόσληψη θερμίδων.

 

 

ΧΡΟΝΟΜΗΧΑΝΗ