5 εύκολα διατροφικά tips για λεπτό σώμα, όποια δίαιτα κι αν ακολουθείς! | αρμονικη ζωη , διατροφή | womenonly.gr | Αρμονική Ζωή
11:00
25/9/2018

5 εύκολα διατροφικά tips για λεπτό σώμα, όποια δίαιτα κι αν ακολουθείς!

mail to Εκτυπώστε το Αρθρο

Είτε είσαι fan της ιδέας "τα πάντα και με μέτρο" είτε βρίσκεσαι αυτή τη στιγμή σε διαδικασία δίαιτας, ένα είναι σίγουρο: ο μεταβολισμός και, κατ'επέκταση, το βάρος σου δεν εξαρτάται μονάχα από το τι τρως!

Αν λοιπόν αναρωτιέσαι πώς μπορείς να φτάσεις στο ιδανικό βάρος για τον σωματότυπό σου και τη διατροφή που κάνεις, σκέψου να ενσωματώσεις τις παρακάτω συνήθειες στην καθημερινότητά σου! 

Διάβασε επίσης: Ιδού τα φαγητά που έχει αποκλείσει από τη διατροφή της η Δέσποινα Βανδή

Και μην ξεχνάς, κάθετι νέο χρειάζεται 30 ημέρες για να σου γίνει συνήθεια, οπότε επικεντρώσου στον στόχο σου για ένα μόλις μήνα και ύστερα όλα θα είναι... πιο εύκολα. 

 

#1 Κάνε το ίδιο πρωινό κάθε μέρα

Το πρωινό είναι το γεύμα που καθορίζει τα επίπεδα ενέργειάς σου καθόλη τη διάρκεια της ημέρας! Γι'αυτό και το πιο απλό που μπορείς να κάνεις είναι να επιλέγεις κάθε μέρα το ίδιο. Όπως και εσύ, ο οργανισμός σου περνάει καλύτερα όταν γνωρίζει καλά το "πρόγραμμά" του.

 

#2 Τσίμπα άφοβα!

Έχε πάντα μαζί σου μερικά υγιεινά σνακ όπως ξηρούς καρπούς και σπόρους, μπάρες δημητριακών, φρούτα και σταφίδες, και μην διστάζεις να "τσιμπάς" λίγο κάθε 2 ώρες. Έτσι κρατάς τα επίπεδα γλυκόζης στο αίμα σου σταθερά ενώ παράλληλα αποφεύγεις το αίσθημα της έντονης πείνας που μπορεί να σε κάνει να "ξεφύγεις" στο μεσημεριανό ή το δείπνο σου.

 

Διάβασε επίσης: Φαίη Σκορδά: Οι 6 "μαγικοί" κανόνες διατροφής της για το τέλειο κορμί

 

#3 Ενυδατώσου!

Ήξερες ότι το αίσθημα της δίψας μπορεί να μπερδευτεί στο μυαλό σου με εκείνο της πείνας; Απόφυγε την υπερφαγία, κρατώντας πάντα τον οργανισμό σου καλά ενυδατωμένο! Το ιδανικό είναι 2 -3 λίτρα που περιλαμβάνουν όχι μονάχα το νερό αλλά και τα ροφήματα που πίνεις καθημερινά. Ενίσχυσε ακόμα περισσότερο τον οργανισμό σου καταναλώνοντας φρούτα και λαχανικά που έχουν υψηλή περιεκτικότητα σε νερό. 

 

#4 Βάλε χρώμα στο πιάτο σου

Ό,τι κι αν θες να περιλαμβάνει το πιάτο σου, μην ξεχάσεις να βάλεις χρώμα! Λένε πως όσα περισσότερα χρώματα μπορείς να μετρήσεις στο πιάτο σου, τόσο πιο ποιοτικό είναι το γεύμα σου από άποψη βιταμινών και θρεπτικών στοιχείων.

 

Διάβασε επίσης: Μία απλή κίνηση του χεριού αρκεί για να ενεργοποιήσεις τον μεταβολισμό σου!

 

#5 Κυριακή, γιορτή!

Ό,τι διατροφή κι αν ακολουθείς, βεβαιώσου πως μία στο τόσο θα επιτρέπεις στον εαυτό σου να απολαύσει μία λιχουδιά. Το αίσθημα της στέρησης θα βλάψει όχι μονάχα τη διάθεσή σου αλλά και την σωματική σου υγεία αφού, συχνά, ο οργανισμός εκδηλώνει μία ανάγκη του για συγκεκριμένα συστατικά μέσα από τις λιγούρες. Μια μέρα στις δύο εβδομάδες είναι ok να τρως ο,τι ακριβώς θες!

 

 

ΧΡΟΝΟΜΗΧΑΝΗ